Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is die sterker dan het zwaard van Altaïr trouwens? Zit nu op 30 veren volgens mij, morgen de overige veren maar halen.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee die is niet sterker, zelfs minder sterk. Uit me hoofd strength -1 en speed -2. Deflect is gelijk dacht ik.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld. Toffe game. Kan niet wachten op deel 3. :)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik zou toch zweren dat de stats groen waren vergeleken bij dat zwaard, misschien dat ik een ander wapen geequiped had :9
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, nu alleen nog de veren in Venetië en Florence. Andere nu gehad, gaat aardig snel. Maar die 2 steden doe ik morgen maar. :+
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zou inderdaad kunnen, ik had dat mesje van altaier in me jurk toen ik die hamer kocht.

    Dat zijn wel de twee gebieden met de meeste vlaggen :D maar goed te doen toch :D
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest er nog 30. Maar het zwaard van altair is idd sterker.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem geweldig. Dit had eigenlijk deel 1 moeten zijn.
    Het is een stuk uitgebreider. Meer keuzes meer wapens meer moves, beter verhaal.
    Had gister even gespeeld maar zet hem net weer aan maar het net weer een wouw moment toen ik de graphics weer zag. Super. Alleen vind ik Altair wel toffer.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist uitgespeeld. Wat een verhaal zeg god allemachtig_O_.
    Je blijft dit maar doorspelen omdat je constant zoiets heb van kut wat gaat er nu gebeuren.. en wat nu en wat nu en wat nu en voor je het weet is het al 04:308)

    Heb alle codexen ook gevonden.
    alleen jammer dat daar nu nog niets mee gebeurt. zal wel in deel 3 komen(hoop ik)

    Verder vind ik die raadsels/puzzels ook wel een aardige toevoeging. Ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen. Heb er momenteel iets van 11 ofzo.

    edit:
    Heb idd al wel een code ingevoerd die bij mn Black edition zit, alleen ben dat pakje nog nergens tegen komen(ingame).
    Wel heb ik nu een zwart pak maar dat komt omdat ik die armor van altier heb vrij gespeeld. Miss dat dat m dus is?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Druk eens op start, kijk eens bij inventaris en dan dacht ik kleding. Misschien zie je daar die outfit?
     
  11. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je snel geld met dit spel? Loop nu wel half de Villa te herstellen, maar snel gaat het nog niet echt.
    Voor de rest...

    goty
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Geduld hebben en veel zij missies doen. En dat dan weer investeren in je villa. Dan brengt je villa straks makkelijk 15.000 per 20 minuten op.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad gewoon al je geld in de villla steken, dan gaat het logischerwijs het snelst. Schilderijtjes kopen voegt ook waarde toe aan je villa
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat hele "economische" gebeuren wat ze hadden aangekondigd viel dan wel weer tegen, je propt wat geld in je villa en voor je het weet heb je teveel geld om uit te geven. En shops verkopen allemaal hetzelfde.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik vind het precies genoeg zo, het moet nog steeds wel om het killen gaan met dat stoere verhaal erbij, ik wil geen faggot bankier spelen...
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad, het moet niet Fable 2 worden. Zo was het gewoon goed.

    Hoop wel echt dat ze AC3 een stuk moeilijker maken, want de game is echt te simpel. Niet zo heel erg, maar soms is het gewoon echt te makkelijk. De brutes in deel 2 stelen ook weinig voor. Een templar in deel 1 was bijvoorbeeld een stuk sterker, die kreeg je minder snel neer.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja zeker, het enige dat alleen niet moeilijker mag van mij zijn die puzzels. Ik ben daar niet zo sterk in en ik heb echt wat frustraties gehad bij het verzamelen van die seals. Helemaal als het onder tijdsdruk stond. Dat je ipv 90 graden met je stick wijst, 89 graden graden doet en daardoor de verkeerde kant opspringt waardoor je dat hele fucking kutstuk opnieuw moet doen...dat is niet goed voor mijn bloeddruk....8)
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Helemaal mee eens, k ben nu op 75% en heb nog nooit gebruik hoeven maken van de fighters / thieves / hoeren, want je verslaat iedereen makkelijk. Ze hebben het spel te casual gemaakt, waardoor werkelijk alle spanning weg is genomen.

    In deel 1 had je het gevoel dat je de man was met sicke moves, nu lijkt het meer alsof je de game op godmode speelt, je kan alles negeren want je gaat toch nooit dood.

    Die graftombes zijn ook niet echt mijn ding, beetje suf parcourtje afleggen wat helft van de tijd verkeerd gaat omdat je char de verkeerde kant opspring of juist te ver springt. Vind het ook jammer dat er geen achievements zijn voor de schatkisten verzamelen, en alle sidemissies, want nu heb je weinig reden om ze te doen. Ze leveren alleen geld op, en als je een beetje in je villa geinvesteerd hebt dan heb je dat geld helemaal niet meer nodig.

    Ik heb me met de eerste 50% heel erg vermaakt met deze game, maar nu gaat het me een beetje tegenstaan..
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik vond deel 1 anders ook heel makkelijk hoor...die moeilijkheidsgraad is weinig veranderd. Gewoon rechter trigger ingedrukt houden en er is niks aan het handje...af en toe een (A) erbij et voilá.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik niet met je eens, als je die hoofd targets moest killen had je wel degelijk een taktiek nodig, nu helemaal niet meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina