Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe, wie, waar? ;)

Het hangt ervan af wat je met 'geen fan' bedoelt, het is sowieso heel wat minder fast-paced dan snel een quick-play match basketbal bijvoorbeeld voor de regular gamer. Maar ken je wel de regels & finesse v/h spel enzo? Want als je die niet echt doorhebt dan en wat at random plays kiest is volgens mij de fun er snel af.
    In dat geval is Bbal of Hockey waarschijnlijk heel wat vermakelijker. Maar versta me niet verkeerd, ik vind het een topsport, ik vertel je enkel wat ik versta van vrienden die er weinig aan vinden! :)

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    De regels ken ik wel :cool:. Misschien kijk ik wel of ik hem ergens lekker goedkoop tweedehands kan oppikken.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet gezien ik wel fan ben van de sport:+

4. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken de regels door en door! doe de sport zelf! zit trouwens in het nationale jeugdteam flix! mijn xboxx leeefft!!! wanneer is weer franshine??

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tegenwoordig zit iedereen in het NL-jeugd team:+
    Net zoals die all-star bowl de afgelopen 2 jaar. Erg jammer. Vroeger betekende het nog wat...

Maar wel leuk dat het weer is opgericht. Je kan er altijd veel van leren van de trainingen. Hoewel ik begrepen heb dat het nietmeer dezelfde trainingsstaff is als dat het in mijn tijd was.(toen was half het trainingsstaff van de cru:+)

Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Koop Madden Arcade op XBLA?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa.. heb gister die arcade trail gespeeld en was er niet echt van onder de indruk. is beetje een mix tussen nfl-street en madden nfl football.
    Niet zo spectaculair als nfl street en weer niet zo uitgebreid al madden.
    Een grote miss imo. Krijg beetje heel erg uitmelk gevoel bij die game.

8. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    en je moet er ook nog eens 1200 punten voor neerleggen =(

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn xbox is de volgende die het begeven heeft.=(

10. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja klopt.. het is een leuke training ballen gooien om weer beetje in te komen voor het nieuwe seizoen maar heb niet echt zin om weer een heel playbook te leren:9 ach ja lijkt me wel leuk om kwalificatie te spelen voor ek! ga volgende maand met de wildcats een week naar barca ons seizoen start al de 21ste feb tegen alphen eagles thuis

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij starten 14 Feb tegen de Giants thuis.

Maar ga jij dit jaar senior spelen of niet?

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic... :)

[​IMG][/IMG]

Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wauw!! erg nice. Zelf gemaakt ofniet?

14. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die vinyls heb ik helaas niet zelf gemaakt (nog geen tijd voor gehad..) alles ff snel in elkaar gezet, ik vond het er wel grappig uitzien (Philly in New York)... ik wil binnenkort eens beginnen met eigen vinyls om de ultieme Eagle-car te maken...maar het kost zoveel tijd....

Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi man, had ook wel al wat hockey cars vorbij zien komen (Montreal Canediens), maar football nog niet!
    :thumbs:

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja dispensatie is al goed gekeurd! ons jeugdteam zitten niet echt veel ervaren spelers allemaal rookie rookies:9 dus daar had ik geen zin in.. heb al heel het vorige jaar met de senioren meegetraind alleen mocht toen niet spelen.. dus nu wel ben nu 2e Qb achter David Drane wat ook mijn coach is:9 ach ja word een mooi jaar en veeel te leren maar komt wel goed heb iig een goede o-line voor me *) maar dit jaar moeten we we de tullip bowl halen want anders word het weer zoon saaie wedstrijd net zoals vorig seizoen.. tegen wie spelen jullie dan??

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [yt]KLD33s7V7EU&feature=player_embedded[/yt]

Now thats a hit!!
    Dat maakt college nou zo geweldig. Spelers die zich nog moeten gaan bewijzen en dat doen ook!!

Dit zou nog wel eens een soort van Sean Taylor(R.I.P) kunnen worden. Maar natuurlijk niet zo goed cuz its all about da U!!

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden?

Komen er undefeated seasons aan?

19. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    nee chargers winnen van de colts in de afc championship game en halen de superbowl die ze ook winnen:9 de packers halen ook de superbowl:+

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SB word chargers vs eagles of colts vs eagles.

Ben toch ook wel erg benieuwd naar de draft. Waar bv een Tim Tibow of Taylor Mays terecht gaan komen.

Laatst bewerkt: 19 dec 2009

Deel Deze Pagina