[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Oke mensen, ik ga waarschijnlijke een grote noob vraag stellen, maar wat gebeurt er nou precies als je prestige gaat?:+

2. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles reset behalve emblems en titles en dan heb je een ander plaatje en kan je opnieuw lvlen

3. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon opnieuw tot 70 levelen. Je krijgt een andere rank (speciaal icoontje, en elke prestige een andere). Alles reset, behalve emblems / accolades / titles.
    Verder unlock je nieuwe titles, emblems, challanges, custom class slots die je anders niet kan krijgen.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik haat de rushers echt in deze game, vooral idd degene met akimbo en dan een shotgun of mensen met mesjes.
    Het heet toch Modern warfare 2 en geen rush warfare 2? 8)
    Degene die zo spelen halen voor mij echt de lol uit de game, ik kan ook wel zo gaan spelen maar het slaat gewoon helemaal nergens op.

5. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal mee eens, maar een claymore doet vaak de trick. Vaak hebben die gastjes een stand van 10-25 ofzo.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha rushers, campers... it's all in the game. Kan me er eerlijk gezegd niet aan ergeren.. hoort erbij. Ligt toch vaak aan je eigen kwaliteiten... en als je je gaat ergeren moet je wat meer oefenen :)

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je footage van die nieuwe challenges, want ik kan er nergens iets over vinden.

edit , laat maar, 1 googletje was genoeg.. vorige week kon ik er niente over vinden, sorry

8. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me er niet aan, ik heb meestal 30-6/20-6, dus voor mij maakt het niet uit. maar als hij in je team zit is dat soms best wel kut, en als je bijna een nuke hebt :9

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever rushers dan campers. Maarja, het is alletwee kut, maar het is ook alletwee niet te vermijden

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jij weet natuurlijk ook precies hoe goed ik ben? :')

Aan campers is idd weinig te doen en heb daar ook niet zoveel moeite mee, maar aan rushers kunnen ze wel wat doen, commando en lightweight gewoon weghalen!

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Net 35-0 als stats, wonnen we nog met maar 75-74:{ Snap sommige gasten echt niet hoe dom ze zijn.

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik zo hekel aan, mensen met een 4/20 k/d

kom ik te vaak tegen:{

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik mensen hoor zeggen dat rushers bagger zijn? Ik vind het ook irritant om neergestoken te worden omdat ik gewoon niet zo snel kan reageren (als ik aan het sprinten ben :9). Maar liever 10 keer recht in mijn gezicht afgemaakt worden dan 1 keer door een camper die totaal geen waarde heeft in een match...

14. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stond 5400-6000, Ik had een care package met een chopper gunner erin maar die viel op het dak:'-(

De rest van de match was ik gewoon bezig om op het dak te komen

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker slim, dan verkloot je het namelijk ook voor je teamgenoten...

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was de enige met een positieve k/d :emo:

En ik kreeg nog een killstreak door al die mensen af te schieten die bij mijn care package probeerde te komen

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ok, dan heb ik niks gezegd. Maarja, kan je dan niet gewoon beter proberen wéér een care package te krijgen? Lijkt mij veel slimmer...

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ook maar daar zat Ammo in :'-(

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat je zegt dat campers geen waarde hebben in een match. Deze camper-rusher-discussie ontstaat bij iedere shooter die uitkomt en daar word je toch moe van?
    Het is gewoon een speelstijl, je kunt alleen maar bewijzen dat je beter bent door diegene te ownen. Er is niets goeds of fout aan.

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    yup, want in het echt veranderen shotgun shells na 10 meter in zachte teddybeertjes.
    ja idd! ze moeten gewoon alles weghalen waar mensen moeite mee hebben. verlies je van een knife, bannen die hap. verlies je van een sniper, bannen die hap.

..............................

mensen moeten niet zo huilen. als je wilt dat iemand je handje vast houdt ga naar je moeder. anders dan ga je zitten en jezelf verbeteren.

Laatst bewerkt: 29 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina