Ah, bij netwerkadapters. Is bij mij de Atheros AR8132 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.20) De site die jij geeft kan ik volgens mij niks mee. Op Vista werkte het prima, nu ik Windows 7 heb geïnstalleerd werkt het niet meer. In deze lijst bij Network Downloads http://support.gateway.com/support/drivers/search.asp?st=pn¶m=eME525&site=emachines staat wel de Atheros AR8131, zou die ook werken?
Goed, de laptop zit op het internet aangesloten per draad. En nu? Ik heb wel een bericht gehad over automatische updates per afsluiten, dus ik afsluiten, maar ik zie niet dat er ge-update wordt. Nog eens proberen. EDIT: Nee, ik krijg niet het scherm dat ik uit Vista ken waarin updates worden geïsntalleerd nadat je op afsluiten hebt geklikt. EDIT 2: Oooh, wel even bij apparaatbeheer aangeven dat je wilt zoeken naar stuurprograma's. Is bezig nu. Leer ik langzaam toch wat bij. EDIT 3: En het is gefixt. \o/ Bedankt voor de hulp iedereen.
Win7 lijkt langzamer dan de RC (7100) versie. Iemand anders dezelfde bevindingen? Merk duidelijk verschil bij multitasken..
Ligt het aan mij of zijn de kleuren super fel in windows 7? Bij vista zag het er allemaal een stuk minder fel uit terwijl ik de zelfde scherminstellingen heb
Ik heb nu Windows 7 is geïnstalleerd, een map Windows en Windows.old. Gebruikt Windows 7 nog iets aan bestanden uit Windows.old / Vista? Want het is wel 80GIG die ik graag verwijder.
Oké. Wel stom, toen ik Windows 7 wilde installeren als upgrade, kon dat niet. Moest een back-up maken en het een en ander kiezen bij geavanceerde installatie. Ik dus al m'n bestanden gekopieerd naar een extern schijf, wordt vervolgens alles in Windows.old gezet.
Haha ik heb Windows 7 gisteren ook geinstalleerd, kom ik nou ook achter dat het automatisch is gegaan LOL. Ik heb nog wel een vraagje over Internet explorer 8 die er nou op staat. Als ik nou op een link druk op een bepaalde site dan opent hij een nieuw venster, maar ik wil juist dat het in een nieuw tabblad opent. Waar kun je dat aanpassen?
extra -> internetopties bedoel je? daarna weet ik niet waar ik moet zoeken... heb al heel de tijd zitten kijken EDIT: al gelukt: extra -> internetopties -> (onderaan) tabbladen instellingen
Modfightz OT: Sinds mijn pa gebruik maakt van FF op Windows 7 blaast de fan zijn laptop trouwens veel minder tijdens het internetten. Met IE8 bleef dat ding draaien