Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik bedacht me gister dat de vraag niet klopte over dr. ned.
    Ik was borderlands aan het spelen en de dr. heet toch echt Zed

:confused:

3. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    De dokter uit de DLC heet toevallig Ned 8)

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ff in spoilert voor de mensen die daar nog niet zijn:
    Voordat je de portal naar binnen neemt (dus voorbij de brug waar je die Tankenstein tegenkwam) ligt hij als je vanaf de brug komt iets verder aan je linker kant, achter hem ligt een boomstam achter een hek op een lopende band.

Vergeet niet om hem ook nog ff te volgen voor een kist me dikke loot!:b: (zoals bij bijna alle claptraps)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dank! Ik heb inmiddels alle Clap Traps gevonden! Gisterenavond de eerste playthrough uitgespeeld met level 39. Nog twee achievements te gaan voor 100% en dat zijn alle 2 level achievements! Nu hoef ik de tweede playthrough me nergens meer bezig mee te houden op achievement gebied! :thumbs:

Ik dacht trouwens even dat die Made in New Haven achievement toch geglitched was bij mij, maar gelukkig hadden m'n vriendin en ik nog een quest over het hoofd gezien.

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    De dlc is echt top nu mrt braassaaaaains missie bezig hehe

7. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lopen zoeken maar niets gevonden dus vraag ik het maar: kun je de Arena Match en dual achievements ook met spilt screen halen? of moet dat gewoon online?

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt er gesaved? Want ik had me xbox uitgezet omdat ik dacht dat die was opgeslagen, niet dus 8)

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij zo'n paal of als je gewoon exit doet ipv je xbox uit drukken.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heeft iemand de DLC als level 50 gespeeld? Is het dan nog de moeite waard (omdat je niet meer kan levellen) ?

11. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn mening wel, ik heb het namelijk gedaan op mijn 2.5 playtrough. Na de destroyer dus voor een 2e keer verslagen te hebben. En ik moet zeggen met alle zombies en bosses op level 50/51 is het nog best uitdagend. Voor meer mayhem raad ik je aan met meer mensen te spelen dan is het pas echt een gekkenhuis ^^

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik deed net in playthrought 2 de dlc. En ik was level 42 en mijn zombies waren ook lvl 42 dus dat was nice!

Echt leuke DLC dit. :D Gaat best wel vaak dood :eek: door die zuur aanval en dat je sloom gaat lopen.

MAAAAAAAAAAAAR HET IS AWESOOOME!

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren het spel voor het eerst uitgespeeld. Nu maar eens de DLC spelen en dan de twee andere klassen gebruiken (hunter en beserker) nog niet gebruikt. Moet zeggen dat het een aardig stoer spel was. Echt super guns en leuk dat je eht een voorkeur krijgt voor guns en ook constant moet wisselen.

Iemand zin om binnenkort samen een nieuwe char te maken?

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pfff wat gaat dat levelen vanaf lvl 40 langzaam zeg. Ik ben allang uitgekeken op de game, maar ik moet nu spelen om te spelen. Ik had het toffer gevonden als je lvl 50 had kunnen bereiken zonder 2e playthrough. Ach, we zijn er bijna!

15. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    So dan ben je wel snel uitgekeken als het bij lvl 40 al begint te vervelen. Ben intussen level 50 en speel het nog steeds met veel plezier.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb me er iets meer dan 1,5 week mee weten te vermaken. Erg tof, maar toen ik er 1 keer doorheen gelopen was inclusief de DLC, had ik het wel even gezien.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    2e playtrough krijg je anders genoeg XP om in een paar dagen level 50 te zijn :+

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jup dat is het probleem ook niet zozeer. Ik speel games altijd 1 keer door en nooit 2 keer achter elkaar. Het is dat ik dolgraag die ene laatste achievement voor level 50 nog wil behalen dat ik nu een uitzondering maak, maar dat is dan ook de enige reden. Als ik deze hopelijk vanavond heb, gaat het spel voor een lange tijd de kast in. In ieder geval totdat er een nieuw uitbreidingspakket komt waarbij de levelcap omhoog gaat. Borderlands spelen zonder te levelen vind ik doelloos en om nou met een nieuw figuur weer overnieuw te beginnen? Neh, mij niet gezien! :)

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds verder met mijn lvl 28 maar nieuwere games wachten op mij. :'-( Wat een drama.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonde man :b:! PT2 is zoveel leuker je krijgt veel betere gear en je kunt eindelijk wat meer talent points her en der inpleuren.

Ik speel zelf nog steeds vaak op level 50 en heb 5 chars naar 50 geholpen en nu bezig met m'n zesde voor de uber bagspace :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina