Vanavond met Arti gedaan, in 1x gehaald op Veteraan, Wetworks. Pak gewoon met zijn 2-en 1 deur, en BLAM !
Even een vraag voor de zekerheid voordat ik hem aanschaf. Is de Spec-ops mode ook splitscreen te spelen of is dit er op het laatste moment ook uit gehaald? Thnx
Ik zat die spec-ops missie te doen dat je tegen allemaal waves van vijanden moet verdedigen (in die omgeving van 'Wolverines!'), worden we beschoten door een vijandelijke helikopter. Vervolgens zie ik iets hoog in de lucht hangen (predator), die vuurt een raket af en raakt de helikopter Ik ging echt stuk
Heej, ik moet nog 6 of 7 missies in special ops maar die zijn echt onmogelijk in mn eentje. vooral in de laatste 2 categorieen bevinden ze zich. Iemand zin om mee te doen nu of een andere keer. voeg me dan toe: SneakySnake Eye. Of laat ff hier een bericht achter dan voeg ik jou wel toe.
Ik heb nu ongeveer 50 stars op eigen xbox gehaald. En binnenkort wil ik graag de resterende stars bij vriend halen. Als ik mijn gamertag op xbox van mijn vriend recover, dan hoef ik toch niet helemaal opnieuw te beginnen? De behaalde star wordt via internet opgeslagen, toch? Dan kan je probleemloos op andere xbox bekijken welke star je nog moet halen. Of zie ik het verkeerde? Moet ik soms memory unit kopen? Ik hoor het wel.
Iemand die NU zin heeft om spec-ops te doen?? Ik moet (bijna) alle missies nog op veteran. add me GT= PimIaden
Hadden wij ook. Laatste wave met 2 heli's. Gaat er ineens 1 neer en zegt mijn partner "lekker". Ik tegen hem "maar die schoot ik niet neer" ^^
[yt]VwlCRqt5Gb0[/yt] Wel een beetje een noob manier, maar als het je echt niet lukt, kun je 'm gebruiken. Ik moet alleen nog die op Wetwork en Terminal doen en dan heb ik 69 sterren. Terminal heb ik nog niet echt geprobeerd, dus die zal vast wel lukken. Wetwork is wel pittig met die laatste room die je moet breachen.
Wie weet hoe je die tweede kamer in wetworks moet breachen? Nu al 7 keer op veteran dood gegaan in die tweede breach kamer. You detonated the explosives steeds weer, terwijl ik alleen maar headshots maak, single shots.... en mn teammate zegt dat ie ook niks raakt. Begint nu beetje mn keel uit te hangen.