Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn thumbstickjes beginnen nogal te slijten. Iemand enig idee of deze makkelijk te vervangen zijn en waar ik die kan krijgen?

    Beetje zonde om een hele nieuwe controller te kopen.

    Alvast bedankt voor de antwoorden!
     
  2. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Ik wil een controller kopen via Ebay voor 24$. Hij komt wel uit Amerika, kan die gewoon conecten met me xbox?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Alle controllers zijn normaal universeel. Geen regio-codering/beveiling of van dat gedoe.
     
  4. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
  5. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    mijn controller begint te draaien/ knipperen dat is normaal dan moet ik hem gewoon in de oplader doen maar als die klaar is met opladen en ik haal hem er weer uit kan ik maar 5 min gamen voordat hij weer begint te knipperen, en ojah ik heb gwn zo'n snoertje die van je xbox naar je controller gaat om hem opteladen dus geen batterijen. wat moet ik doen?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nieuwe accu kopen, die dingen zijn na een jaar intensief gebruik al snel een groot deel van hun capaciteit kwijt.
     
  7. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of: accu's weggooien, zijn zonde van je geld om de zoveel jaar weer €10 te betalen. Ik gebruik nu al zolang ik me 360 heb oplaadbare batterijen van de Hema, werken prima! (al wil ik nog eens investeren in zo'n GP quick charger met wat van die GP batterijen).
     
  9. Skymey

    Skymey Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heeey k heb een vraagje
    mijn knopjes van mijn controller blijven laatst heel vaak hangen
    en dat is nogal irritant..
    kank hier voor microsoft bellen zodat zij mij een nieuwe controller opsturen ?
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe is die MW2 controller? Ik wil een nieuwe (grotere) controller maar hij ziet er cheap uit en die knopjes lijken me nogal moeilijk in te drukken :+

    Hier trouwens nog een plaatje van de achterkant :
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik een gloednieuwe controller, is de "LB" knop niet zo relax (hij "klikt" niet echt).. maar wel bij mediamarkt en die lui hebben daar balleverstand dus weet niet wat het slimste is om te doen nu.
     
  12. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Inruilen en ergens anders kopen? :)
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem, maar dan met beide bumpers. Microsoft opgebeld en ze hebben een nieuwe opgestuurd :). Dus nu heb ik er gewoon één bij.
     
  14. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet nemen! Echt geen goede controller. waarom?

    - De combat buttons zitten heel onlogich en niet binnen bereik van je vingers(tenzij je je duimen van je thumbsticks haalt of wijsvingers van de trigger knoppen)

    - De triggers voelen helemaal niet lekker en wanneer je ze indrukt zitten ze tegen je middelvingers aan(voelt heel vervelend).

    - wanneer je een trigger indrukt ontstaat er een openingetje tussen de trigger en hulsing en dat hapt op je middelvinger zegmaar in je vel.(klikt heel raar dat weet ik :9. Maar het is wel vervelend).

    - Hou niet zo lekker vast als een originele controller( vind ik dan)

    Pluspunten:
    Jahoor.. hij ziet er vet uit! Maar dat is ook echt het enige.

    Ik heb een normaal postuur. Geen worstenvingers, lange vingers of grote klauwen. En ik vind de controller absoluut niet geslaagd!
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Meh ok bedankt iig, misschien toch nog even verder kijken.

    Had het al een beetje verwacht van die knopjes, wie kan zo nou spelen. :+ Testen ze die dingen niet zelf ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  16. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk krijgen die gasten een deadline. De release van MW2. En ze moeten gewoon zorgen dat dat product optijd op de markt komt. Dit heeft alleen maar met geldklopperij te maken. Die controller is echt niet met gamerliefde gemaakt dat is overduidelijk.
     
  17. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag die waarschijnlijk al miljoenen keren is gesteld in dit topic ;)
    Ik heb een Xbox 360 Pro van een vriend overgenomen voor een vriendenprijsje maar de wireless controller zijn LB doet het baggerslecht. Die vriend kan er niets aan doen maar mijn vraag is: Hoelang heb je garantie op die controllers? De spelcomputer is van 05-12-2008. De controller dus ook. Als ik een jaar garantie heb dan ga ik meteen bellen, dan verloopt die garantie namelijk over 3 dagen ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij zelfs 2 jaar. Snap sowieso niet waarom je niet gewoon belt, de support lijn is gratis, dus proberen kan altijd.
     
  19. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat die gratis was. Ik ben M$ inmiddels gewend met problemen en dan bellen, je hangt altijd wel erg lang aan de lijn. Dan bel ik ze gewoon even.
    Moet ik dan de gegevens e.d. ook doorgeven zodat ze weten dat ik desbetreffende persoon ben van de console? Met consoleproblemen namelijk wel en de spelcomputer staat op die vriend zijn naam. [was alweer een kleine driekwartjaar dat ik mijn vorige Xdoos had en deze heb ik net.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Eigenlijk is het dan het beste als hij belt ja, want je zal hoogstwaarschijnlijk weer je gegevens door moeten geven.
     

Deel Deze Pagina