Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Pigeon crap!:cool:

    big spoiler alert voor shale
    toen ik erachter kwam dat shale eerst een dwergvrouwtje was was ik vet flabberghasted :p
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hummm, ik heb hem gelijk geparkeerd. Ik speel leiver met humanoid characters...
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kun je Shale vergelijken met die robot uit KOTOR die alle mensen "meatbags" noemt? Die was zo vet nml.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    kan iemand mij vertellen of het bij dit spel veel uitmaakt om m op de harde schijf te instaleren?
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij maakt zie je wel degelijk verschil.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je beter voor hogere stats (bv meer dmg) gaan of meer bonussen (bv meer %crit of andere speciale bonussen)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een personage bedoelt die visualiseert dat hij hoofden van mensen kapot slaat, en dat hij dan het echt kan voelen, dan ja:eek:
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Omg wat haat ik die fade, m'n char is niks zonder een tank. :mad:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kom je daar vaker dan. Guess so dus. Ik ben er pas een keer geweest met Morrogan en dat was echt een eitje?
    Vond het geen leuk intermezzo om zo uit de spelwereld te worden gehaald. En die demons hadden van mij wel een stuk enger gemogen!
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil zelf mage gaan spelen.

    Met name een mage voor damage en healing. Als ik een party neem met een 2e mage voor buffs, debuffs en speciale spells en een tank en DPS rogue (close combat), heb ik dan een sterke party?
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt als een goede party vind ik. Echter zou ik healen wel bij de 2de mage doen, en als het niet lukt, de debuffs geven aan je damage dealer. Geen idee waarom, maar het lijkt mij beter.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die bedoelde ik niet ;)

    Gelukkig ben ik er nu uit.

    Ik speel met Main(DPS/Heal), Alistar(Tank), Morrigan(DPS/Heal) en Lilliane(Ranged). Werkt best lekker, alleen omdat ik maar een vechter heb moet ik vaak rennen voor mobs 8). Wanneer Lilliane eindelijk ranger is heb ik gelukkig een 2de vechter.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben dus begonnen als dwarven noble warrior en nu ben ik weer in orzammaer en ik vind het verhaal op dit punt erg leuk. Ook de keuzes waar je voor komt te staan.

    Ik Roleplay ook echt.Ik speel als een goed character en ik laat me niet beinvloeden door dingen als achievements bijvoorbeeld. Gewoon alle keuzes in lijn met mijn character maken.

    Overigens had Bioware wel beter zijn best op de stad kunnen doen. Ironforge in WoW is tien keer meer indrukwekkend...
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook veel leuker om gewoon een soort alignment te kiezen en dan gewoon keuzes te maken die bij het character passen.

    verder vind ik orzammar Heel vet! toen ik er voor het eerst was, wtf/kippenvel - momentje ^^ (die muziek erbij is geniaal)
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Tering, die eindbaas liegt er niet om. Na 5x proberen kapte ik ermee.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kies voor het moment. Characters die arrogant naar mij doen en mij willen opsluiten of voor het gerecht slepen geef ik arrogante opmerkingen of waarschuw ik.

    Iemand die mij netjes begroet, ben ik beleefd terug tegen.

    Hoe kan ik eigenlijk kiezen tussen auto level up en handmatig?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een level erbij krijgt druk je op select en dan staat er level up. En dan klik je op "Y" volgens mij.
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ga nu even wat anders proberen, nu human warrior dual wield. Daarnaast Alistair (main tank), Leliana (Dam.) & Wynne voor de healing & uiteindelijk nog control spells erbij. Loopt eigenlijk nu nog veel makkelijker dan ik dacht net uit Lothering meteen naar mage tower om Wynne op te halen. En nu in de fade, ben compleet good guy dit keer al vind mis ik de beloningen van evil wel. Blijft verleidelijk af en toe iemand ff killen en spullen jatten.

    Wat ik me afvraag is eigenlijk als je kill him doet je uiteindelijk meer exp. krijgt dan wanneer je het met een gesprek afhandel.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kut man, net hele tijd niet gesaved, kies ik per ongeluk voor load game. Daarna doet het spel meteen autosave en ben ik vel kwijt.

    Begin maar opnieuw denk ik. Ik wil namelijk evil poppetjes in mijn party. Shale, Zevran en Morrigan.

    Alleen werkt dit niet als je zelf mage bent. Ik ga toch liever voor warior zelf DPS, Shale, Morrigan en helaas ook Lillian omdat ze handig is al is ze te braaf.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat ik DA ga bestellen maar ga hem niet eerder spelen voordat ik m'n FullHD TV heb :b:!

    Ben je trouwens verplicht om met een party te spelen? Ben nooit zo van halfgare AI die erbij staat als een zak rotte uien.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina