Ff zelf de links checken voortaan. Maar vooruit: MW2 Title: Reach 1st Prestige Level 69. IW Emblem: Complete the challenge: Wargasm (Get all 3 of your killstreak rewards within 20 seconds.)
UAV-Care Package-Predator Missile, en dan op een map zoals Rust moet het wel lukken als je wat geluk hebt volgens mij.
Zo krijg je dat paarse poppetje, waar ik het niet over had Ik bedoelde alleen wat dat embleem daaronder voor moest stellen.
Ow die bedoel je.... haha verkeerd gelezen. Maar volgens mij moet dat een samurai helm voorstellen ofzo... weet ook niet hoe je die krijgt. :
het is me nu pas opgevallen dat op pagina 4/7 van de emblems een nog gelockt plaatje staat. Nu ben ik benieuwd welke dat is!
Ik vind het wel grappig. Lekker titels en embleems unlocken. Mooie combinaties maken en patsen met de wat meer bijzondere.
Ik heb hem vrijgespeeld icm de titel, "FLATLINER". Deze krijg je als je de challenge "the brink" complete. (get a 3 or more killstreak when near death). Ik denk dat dit symbool hierbij hoort.
Ik heb net ook de challenge 'collateral damage' gehaald, krijg je ook wel een mooie titel bij: zo'n kogel met daarop: 1shot2kills
ja die had ik laatst gehaald, had er toen met 1 schot 3! xD was echt briljant. Klimde bij Terminal net op het vliegtuig aan de achterkant, kwamen er toevallig net 3 gasten aan. Ik in paniek schieten, bam 3 headshots echt briljant.
Gister 3 kills gemaakt in wastelands onder invloed van een flash grenade dan krijg je ook een callsign of embleem
ik heb gister OMFG gehaald in dezelde match waar ik ook wargasm en het IW eblem heb gehaald, ben ik op zich wel trots op, ook heb ik the mastodon