[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Je begrijpt hopelijk zelf toch ook wel dat dat niet kan! die hebben iets geglitched of gecheated.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Valt best mee. Ik heb mijn predator ook vaak genoeg overgeslagen omdat er nog 2+ vijanden in de buurt waren zodat ik al vrij snel de harrier kon doen. Als ik Harrier > Chopper Gunner > Nuke zou doen dan zou het weinig verschil maken.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren in FFA meerdere dudes die telkens naar hetzelfde poppetje liepen zodat hij een Nuke kon krijgen. Uiteindelijk viel die dus ook, maar wel een beetje loos door dat geboost-terij.
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister zo vaak gehad dat de targets die ik wil vermoorden met me predator missle op het laatste moment door iemand anders word neergeschoten :mad:.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De killcam ziet er ook wel eens anders uit dan wat er werkelijk op mijn eigen scherm gebeurde, misschien heeft het allemaal met vertragingen te maken ofzo...
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar net als gister in TD had me predator missle op 2 enemies afgestuurd die stonden lekker dicht bij elkaar. Op het laatste moment kaapt een sniper ze alle 2 weg :mad:. Weer een predator missle weg gegooit. Kon zo'n mooie streak worden als ik ze geraakt had.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is best hatelijk op sommige momenten. Soms heb ik op mijn scherm al 2 burst geschoten en killed hij me. Vervolgens kijk ik op de killcam en sta ik er alleen bij als één of ander mak lammetje zonder dat ik iets doe. Het heeft wel te maken met een vertraging maar het kan best frustrerend zijn.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet dat ongeveer 75% van de mensen waarmee ik in servers zit al lang en breed begonnen zijn aan de 1ste, of zelfs 2de prestige...

    Ik dacht dat ik veel speelde, ik heb nu ongeveer 1 dag (24 uur dus) gespeeld en ben lvl 42 geloof ik.
     
  9. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat is het grappige eraan; ik gebruik die Commando Pro zelf. Maar dat vergroot alleen de range, niet de snelheid :\.

    Zelfs als je je missile boost met (RT)?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat heb ik ook vaak.
    Ik heb ook 2x op Skidrow in zo'n steegje juist 2x een multikill van 5 kills gehaalt. *)
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Overkomt mij ook wel eens. En als je je raket boost met RT en hij er bijna is kan je onmogelijk nog van richting veranderen om iemand anders te zoeken :+
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    die vertraging heb je als je met amerikanen speelt. standaard zitten wij op 50ms ping, dat zie je altijd als je online match zoekt.

    is idd erg irritant want ook ik heb dat op de killcam dat ik heel wat anders doe dan op me scherm.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niks met vertraging te maken hoor, je kills worden dan simpelweg 'weggejat'.
     
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Achjoh, er staan geen namen op. Ik schiet ook iedereen voor z'n flikker, dan ga ik echt niet even bedenken of er misschien net een Predator Missile die kant op gaat :p.
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ze het ook niet kwalijk ik zou precies hetzelfde doen. Maar neemt niet weg dat het irritant is :p. Maar een predator missile heb je zo weer :p.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Net een ontzettend lekker potje gehaald met HQ op Wasteland. 25-2 gehaald door eens even puur voor de kills te gaan. Nu ik in prestige ben probeer ik wat andere wapens dan voor ik in prestige was en die FAMAS en SPAS zijn eigenlijk best wel chille wapens *).
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarmee schoot je eerder dan mee?
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    De M4A1 of de ACR meestal.

    Edit://

    En als secondary Model 1887 Akimbo :emo:
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben lvl 64 in de eerste prestige en heb 2d 14u gespeeld. Terwijl de rest van mijn FL meer dan 3 dagen speeltijd nodig heeft om dat level te halen. Sommige zitten over 3 dagen heen en zijn lager level dan mij :confused:. Binnekort weer in prestige, ik ga mijn ACR + Silencer wel missen...
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, net een game met een gozer met Commando, Lightweight, Marathon... Voor de rest rent hij enkel rond met een javalin waarbij hij zich zelf en iedereen om zich heen opblaast... elke game had hij echt een KD van 1.1 ofzo.
    Echt, wat ben je dan voor een idioot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina