SjaccoClaus' X-Mas Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 1 dec 2009.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86

    [​IMG]

    SjaccoClaus' X-Mas Challenge

    Duration: 1 month
    Start: Tuesday december 8th

    [gb]Algemene Informatie[/gb]
    De Sint is gelukkig alweer bijna weg uit ons landje, zodat we allemaal lekker in de Kerststemming kunnen komen :)! En hoe kun je nou beter in de mood komen, dan met een gezellige Kerstchallenge :thumbs:?! We wachten nog even netjes tot de Sint echt weg is, maar daarna gaan we los! De challenge duurt tot na de Kerst, zodat iedereen tijd genoeg heeft om ook nog los te gaan met de games die onder de Kerstboom liggen te wachten O-)!

    Aangezien het een XboxWorld.nl Challenge is, is het logisch dat je lid moet zijn van XBW om mee te mogen doen! Ook moet je minstens een week lid zijn op de datum van deze post!
    Als je mee doet, graag hier posten zodat we kunnen zien dat je (lang genoeg) lid bent!!

    Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op onderstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

    [gb]Uitleg en Regels[/gb]
    Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):

    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

    Verder nog drie opmerking:

    Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

    Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

    Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!


    [gb]Joinen en Launch[/gb]

    De challenge is GELAUNCHED \o/!! Meedoen kan dus helaas niet meer =(! Maar wees niet getreurd, er komen volgend jaar nog genoeg andere gezellige challenges :thumbs:!!


     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de partij als het een achievement-challenge is ;).
     
  3. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    me2!
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    I'm in...!! \o/
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Gejoined!:+
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook wel even kijken hoe ver ik kom :)
     
  8. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gejoined, nu nog even live halen voor volgende maand.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hmmz, 2 weken vrij vanaf volgende week....geen plannen en genoeg games. Ik moet nog 13K om mijn doel van dit jaar te halen en ben benieuwd of ik de magische 10K GS in een maand grens kan halen in deze challenge
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit keer wel zo snugger geweest om ook daadwerkelijk te joinen \o/

    Trouwens, als iemand van XBW dit leest, moet toch niet moeilijk zijn om wat sponsors hiervoor te vinden? Een logitech die een headsetje ter beschikking stelt of iets in die trant? :)
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    I'm in ! :)

    Hopelijk gaat het nu wel goed. ff iemand vinden om Spec Ops te doen. Moet nog Brütal Legend uitspelen.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ooit toen ik met de aller eerste XboxWorld.nl Challenge begon een PM gestuurt naar Mirik, met ideeën voor een gesponsorde challenge. Maar heb er nooit reactie op gekregen..
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ff serieus, je hebt een gamerscore van 132.000??? Ben je recensent ofzo?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inmiddels overbodig om te zeggen, maar ik doe ook weer mee. ;)
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee man, het is Xerofox!! Je weet toch! Die kerel zit al meer dan twee jaar in een kelder opgesloten te gamen, komt alleen naar buiten voor de wekelijkse boodschappen en soms voor een tripje naar de US om daar een Amerikaanse xbox te kopen, zodat ie met US-only games een nog hogere gamerscore kan halen! :+

    Maar serieus, Xero ben benieuwd of je die 10K gaat halen! Zou wel tof zijn! Welke games heb je ervoor?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet ook weer mee :)
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Count me in:)
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    word me eerste challenge!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *mee doet't*
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, eindelijk mag ik ook eens een keer meedoen :cool:
     

Deel Deze Pagina