Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel gewoon dat deze game rond de 56% of zo gaat hangen.
    Te arcade, te overdreven op bepaalde momenten, rijden moet erg slecht zijn en nog wel paar dingen. Jammer, de game straalt op bepaalde screens of momenten in filmpjes (wanneer er niet geschoten wordt) best veel sfeer uit.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort the Bourne Conspiracy maar dan sneakier en meer ''open wereldish'' idee krijg ik.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut, een hele coole sfeer straalt het uit. Ook dat je Assassin's Creed-style die gebouwen op kunt klimmen. Elementen uit de Hitman games enzo. Maar toch vond ik in filmpjes het schieten er ook wat slordig uitzien.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Raar hoor, game is gewoon uit bij Dimension Plus enzo , en zou volgens mij ook in de USA te koop moeten zijn. Maar waar blijven die reviews dan? :confused:

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    12 december volgens mij altijd nog.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    De game ligt inderdaad al in de winkels, maar ik wil eerst eens wat reviews zien voordat ik hem ga kopen. Het had in ieder geval enorme potentie.

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game een uurtje kunnen spelen, en vind het best vet en ga hem daarom morge denk ik maar kopen. Heb er nog niks van gezien op internet, was dat mij de kans gister werdt aangeboden, anders had ik nooit van de game gehoord XD.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ruik een buggende game die net rond de 56% gaat scoren. Veel net niet dingen. Te arcade stijl, slechte besturing (auto's), overdreven arcade missies (megagun op trein filmpje) etc.

Eens kijken of ik gelijk krijg. :+

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat hoeft niet slecht te zijn. O-)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop echt dat deze slaagt want het kan echt een topgame zijn met al die dingen die erin zitten. Duidelijk veel aandacht naar bepaalde uit gegaan, hopelijk dat een paar kleine kutdingetjes (die wel heer kritisch zijn zeg maar) het niet gaan verzieken voor de gameplay-fun :mad:

12. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik van andere mensen hoor dat het een game van zo rond de 7 is, het is geen hele goeie game, maar ook niet een hele slechte game. en ook zou de gameplay toch best funny zijn vooral omdat je toch ruim 1300 dingen extra kunt opblazen voor extra's. Ook wordt gezegt dat het wel weer een extreem goeie sfeer uitstraalt

13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    een stukje van gamefaqs.

We got this in at work today, it wasn't street dated so I picked it up.

Boring. After GTA, frequent interior/exterior loads seem very last gen.

Essentially, if you're on the fence for this one, i'd skip it. Plently of great games out there.

The good:
    * The story is actually quite good
    * The idea
    * The noire visuals
    * it seems pretty epic to see nazi zeppelins floating in the sky
    * Using disguises has always been a cool feature for any game
    * DLC boobs are lolworthy. They do look nice, however

The bad:

* The sluggish control
    * Poor collision detection and no form of lock on for hand to hand
    * The ciimbing
    * The driving
    * The engine sounds (sound like a recording of a sound, rather than a progressive sound ala Mercs/Mercs2. Though I will admit, it's slightly better than Mercs2)
    * The loss of noire visuals when you "inspire" the people (it just ends up looking the same as other games)
    * The fact that it feels like Mercs 2 with a mod
    * The bright red fountain of blood that you get when you connect a hit or shot. They even bleed when you kick them in the balls
    * Very poor mission design. Poorly laid out trigger points
    * Getting game stopping glitches shortly after commencing the game (getting stuck IN a box that fell on me. NOTE: It wasn't an open box, it just managed to suck me inside it)

I'll leave it there. Point is, it's a rushed and unfinished game When I picked up the case, I expected the worst, and I got a bad game.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Feels like Mercs 2 with a mod....poeh, dat klinkt niet fijn dan.

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  16. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren gekocht en een aantal uur kunnen spelen. Het is zeker geen topper en een beetje te vergelijken met spellen als The Godfather en Mercenaries 2. Het is een 'open wereld' spel met een heleboel foutjes. Als je daar doorheen kunt kijken dan kun je er een hoop plezier mee hebben maar ik zou het spel niemand durven aanraden.

Grafisch ziet het spel er wel redelijk uit. Vooral het gebruik van kleur is erg goed gedaan. De spelwereld komt niet echt overtuigend over als een echte stad waarin wordt geleefd. De karakters zien er meestal wel het goed uit. Je kunt bijvoorbeeld shows bekijken van (topless) danseressen en daar is blijkbaar veel aandacht aan besteed door de makers want het ziet er beter uit dan wat ik tot nu toe heb gezien in het spel. :)

De besturing voelt een beetje rommelig aan. Je kunt gebouwen beklimmen en vechten maar het voelt nooit heel precies. De besturing van de auto's is ook niet geweldig. Het voelt vaak alsof je een tank bestuurt. Je kunt ook een sportauto vrijspelen en die ligt wel lekker op de weg.

De meeste mensen zullen zich denk ik heel erg gaan irriteren aan de stemmen. Iedereen in het spel heeft een compleet niet overtuigend accent. Het hoofdpersoon Ier en gooit steeds de meest belachelijke zinnen er uit. Het 'duits' wat af en toe wordt gesproken is helemaal niet overtuigend. Het zijn duidelijk engelse acteurs die niet eens lijken te weten wat ze aan het voorlezen zijn. Het heeft allemaal een hoog 'Allo 'Allo gehalte. Zelf moet ik er om lachen maar voor anderen kan het heel irritant zijn.

De missies zijn wel leuk om te doen maar je komt bizarre situaties tegen. In het begin moet je een race doen van 3 rondes. Vanaf de eerste ronde liggen de eerste 3 auto's zo ver voor dat je ze niet eens in het zicht hebt. In ronde 3 geven ze duidelijk gas terug want dan haal je ze met alle gemak in.
    In een andere missie wordt je opeens gevonden door Duitsers en moet je ontsnappen in de auto. Ik reed alleen maar een hoekje om en ik was ze al kwijt en kon meteen weer terugrijden naar het hotel waar ik was begonnen.
    Ik reed een keer een koe aan en deze brak in vier stukken. Echt bizar om te zien en compleet niet realistisch. :)
    Het verhaal is behoorlijk over de top maar tot nu toe wel leuk.

Je kunt dit spel het beste vergelijken met een B-film. De makers hebben het allemaal goed bedoeld maar het spel komt een beetje amateuristisch over. Je kunt je er enorm mee vermaken en lachen om de fouten en accenten of je er enorm door irriteren. Zelf heb ik geen spijt van het kopen van het spel.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik geloof niet zo in een sleeperhit in dit geval. Ik ruik middelmaat...... Zeker in deze tijd met games als CoD MW 2, AC II en Uncharted 2.

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister wat gameplay beelden bekeken en het trok me niet aan. Was wel eerder dit jaar van plan om hem te kopen. Ik dacht je sabotages moest plegen. Bijvoorbeeld op een brug een paar bommen plaatsen en wachten tot er een hoogwaardige nazi officier erover heen reed en dat je hem dan moest laten ontploffen. Maar niets is minder waar. Gewoon met een machine geweer een beetje straffen naar links of rechts. Wat er ook niet helemaal super uitziet hij glijd een beetje over de grond. Vergelijkbaar met Battlefield Heroes.

19. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar. Je kunt iedere missie op verschillende manieren spelen. Je kunt net als in Hitman een nazi uitschakelen, zijn uniform aantrekken en dan je doel infiltreren. Door bommen te gebruiken kun je vijand afleiden. Dat is leuk om te doen en je merkt dat het ook eigenlijk de manier is hoe je het spel hoort te spelen.
    Je kunt ook meteen op je doel af rennen en beginnen te schieten maar dat gaat vaak mis omdat er dan veel versterking aan komt.

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de animatie wel verbeterd? In 1 van de gameplay beelden zag ik een gozer een raket afvuren op een zepplin. En binnen 1 frame was hij helemaal kapot. Hij schakelde gewoon over op een ander model.

Deel Deze Pagina