[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    jij bent dus 1 van die kut noobs online die ook javelin gebruikt.. helaas... triest persoon :) ga jij maar lekker door spelen een jaar lang met die javelin kijken hoelang je het vol houd... net ook een score van 23/8 waarvan ik gewoon 7 keer dood gegaan ben door de javelin
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhh... nee..

    Ik kom er net pas achter dat die glitch bestaat. En zit nu op me stage en daar gaat het een beetje lastig om te gamen nietwaar.

    Volgens mij ben jij een beetje op je teentjes getrapt.. Verkeerde been uit bed gestapt of ben je altijd zo chagrijnig?
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze weten er van. Er zit een fix in de eerste update.

     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    bemoei je er dan niet mee en ga eerst spelen en kijken hoe irritant het is
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat glitchen ze eraan dan?

    Valt me idd wel op dat een hoop gasten die irritante dingen gebruiken online.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is er al een eta voor die title update? Niet dat ik er zelf al last van heb gehad maar vraag me af hoe vlot ze inspringen op dit soort dingen.

    Al met al vind ik juist dat het spel best goed gebalanceerd is al je nagaat hoeveel wapens en killstreaks e.d er in zitten. Enige wat ik echt overpowered vind is de Akimbo shotguns omdat je er bijna niet mee hoeft te mikken en op vrij grote afstand nog met 1 schot een kill maakt.
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    akimo shotgun is iig zielig.. chopper gunner heb ik zelf vaak, dan is het leuk maar als je er 1 tegne hebt is het superirritant... ding is overpowered als maar wat.. mogen ze er ook uit halen... zelfde voor grenade launchers and thermal scopes misschien komt het spel dan in de buurt van mw1
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Geen enkel spel zal meer in de buurt komen van mw1 :mad:
     
  9. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ja haal ik denk binnenkort weer... helaas met "spijt" verkocht
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    niet slim idd, heb em uiteraard nog :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    chopper gunner stelt toch niet zoveel voor,.. zorg dat je een cold blooded klasse met stinger klaar hebt staan voor het geval er 1 komt dan haal je hem zo neer. (En als jij niet de enige in het team bent die zo denkt is hij helemaal snel weg)
     
  12. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was die glitch er ook al en heb hem nog nooit gezien. En ik heb gisteren toch een aardige tijd zitten spelen.

    Nog weer wat te zeiken op de game. Ik vind het allemaal best. Iedereen heeft zijn eigen mening over een game. Maat wat ik dan niet begrijp waarom speel je het dan nog?

    En wat ik helemaal achterlijk vind is jouw stukje over de Chopper Gunner. Als je hem zelf hebt ben je helemaal in de zevende hemel, maar oweee als iemand anders hem heeft dan is het opeens weer klote ding. Beetje raar vind je niet? Zolang de wereld maar goed is voor jou dan is alles perfect, zolang andere de voordelen die jij hebt maar niet tegen je gebruikt word want dan kan meneertje er opeens niet meer tegen en is het weer klote.

    Als je MW1 dan zo veel beter vind ga dat dan spelen. Ik weet het je hebt hem verkocht. Koop hem dan opnieuw ;)
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd

    Gister had ik een paar keer een pavelow en choppergunner maar die gasten schoten me echt binnen no time de lucht uit :mad:
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    doe ik ook zeker als ze het niet snel fixen :) gaan jullie maar lekker doorspelen terwijl je weet dat MW1 beter is... hypers
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gehaat allemaal zeg :9
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    geen gehaat sommige mensen kunnen niet tegen krediet over hun vriend(in) (codmw2)
     
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Krediet?? Je bedoelt vast kritiek.

    Kritiek is oke. Daar heb ik niks op tegen. Alleen vraag ik me dan af waarom mensen het dan nog spelen.

    Tuurlijk, de game is niet perfect. Maar nog steeds wel vermakelijk.

    Waar ik wel iets op tegen heb is dat jij zegt als jij een chopper gunner hebt is het goed maar het is niet goed als iemand anders het heeft. Vind ik een beetje raar. Met jou krijg ik het idee dat je het alleen leuk vind als je kunt winnen en als je aan het verliezen bent is het een klote game.
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geef alleen hier aan hoe irritant die chopper gunners kunnen zijn en ze daarom het van mij eruit mogen halen, en verliezen doe ik nooit :)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat soort mensen blijf je altijd houden helaas..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina