[XOne] Mirror's Edge [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mrt 2009.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet alleen wel snel genoeg bij die pijp zijn, want anders schieten ze je alsnog dood voordat je op het dak bent.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, inmiddels ben ik er al lang voorbij. 8) Zit nu in Chapter 8, ben wat over de daken aan het rennen. En wat een plottwist ZOMG. Mwa, vind het verhaal en presentatie ervan erg mager. ENNIEWEE. Ik heb af en toe dus de neiging om vijanden uit te schakelen (wat geen problemen oplevert maar wel irritant is als je het vaak moet doen) omdat ik dan eens rustig een route kan zoeken, als dat niet in één keer lukt. Ik wéét dat ik ze niet HOEF te verslaan. ;)

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Mirror's Edge komt in januari naar de iphone!

De game zal een side-scroller worden, met 3D graphics en de bekende moves van Faith zoals het sliden, rennen, op muren klimmen en springen.

De precieze datum is nog niet bekend gemaakt, wel dat ie in totaal 14 levels lang zal zijn..

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat heb je nu volgens mij al 3 keer gepost. 8)

Leuk nieuws voor de Iphone gamers, maar deze versie zal vast niet in de buurt komen van de console versie qua geniale gameplay. Overigens is dit mooier nieuws:

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nah, 2 keertjes, hier en op nieuwtjes forum, maar aangezien hooguit 5 mensen die nieuwtjes lezen leek het me toepasselijk om ook hier in het games topic zelf te posten :)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nieuwtjes is ook niet de plek voor members om threads te starten.
    Dat is waar alle automatisch gegenereerde threads van voorpaginanieuwtjes komen. :+

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ok weer wat geleerd, won't happen again :)

8. Remco

Remco Guest

Waar moet je nou op schieten met die sniper op die convoy?

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Op de voorkant van die eerst auto zodra je hem ziet, op de moterkap. Twee keer geloof ik.

10. Remco

Remco Guest

Nee, gewoon 1 keer op de kap van die truck knallen. Ik zat elke keer op die gewone te knallen. Ik dacht: Kate zit in die truck, dus daar moet ik juist niet op schieten. Niets bleek minder waar :cool:

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Toevallig kwam ik gisteren de soundtrack van Mirror's Edge tegen op m'n pc. Wat een heerlijke muziek zit er toch in deze game. Ik durf zelfs te zeggen dat die bijna net zoveel bijdragen als de graphics aan de sfeer van de game.

Ik hoop dat deel 2 ook weer zulke geweldige ambient tracks heeft. _O_

En dat deze thread nog steeds pas bij het tweede deeltje is, is gewoon ronduit schandalig. Heidenen! :mad:

Nog steeds de vetste game op de 360 by far. Ik vind het alleen jammer dat er niet meer DLC was, bijvoorbeeld extra single player levels.

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik help je wel Modder, vind dit ook een supervette game en heeft lang in mijn Xbox gezeten. :D
    Ik vond het idd jammer dat het verhaal zo kort was.. Was wel écht een supergoed verhaal. En damn, dat einde is heerlijk :9
    Ik moet nog steeds heel vee Time Trials en bijna alle Speedruns :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff moet nog steeds die laatste Speedrun en 50 sterren bij Time Trials(had er iets van 36 dacht ik). Zal er wel niet meer van komen, denk ik. Misschien dat ik ooit weer de motivatie vind..

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    De Story Mode was wel leuk, maar de Speedruns/Time Trials maken pas echt de game, imo! :thumbs:

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet het :+
    Moet ergens de moed vandaan halen...

*kijkt moedeloos in het rond*

:9

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spelletje weer opgepakt en nu hoofdstuk 3, 4 en 5 uitgespeeld. Ik word alleen na een tijdje nog steeds misselijk van het spelen <_<

Hoe is dit spel op hard te doen trouwens? Ik word op bepaalde stukken echt vaak doodgeschoten

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hard is goed te doen vind ik aangezien je de 2e keer de weg kent, en dus sneller kunt ontkomen aan alle schoten en tegenstanders.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar ik ben iig al bij twee punten geweest waar je wel MOET vechten en daar ging ik dus ook constant dood.

Al zou ik een tweede keer natuurlijk kunnen terugschieten omdat ik die achievement dan toch al heb :+

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als je het goed doet kan je het hele spel doorkomen zonder tegen iemand te vechten, behalve tegen die andere vrouw dan.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon rondjes rennen, proberen die mannetjes te ontwijken.

Deel Deze Pagina