[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik er 1 van in mijn "team"..

    Boehoe hij schiet me neer met een bladiebla.. HAHAHAH ik heb hem met mijn bladiebla.. :lol:
    Of dan gaat ie maar hardcore doen, want dan vallen ze sneller dood..

    Nou benik zelf niet zo heel goed denkik, want in Core gaan ze wel in 1x dood als ik ze sniper (bijv) maar in hardcore niet.. hahah
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik stop ermee. :)

    Prestige doe ik niet aan in MW2. Je krijgt wat andere dingen, maar ik zie mezelf niet alles weer opnieuw halen. Als ik level 70 ben vind ik het wel goed :D Beetje challenges halen en camo's vrijspelen. Kijken of ik alle unlocks kan krijgen van de wapens. ;)
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik weet nog niet, ben nu 62 maar zie het nut nog niet van prestigen maar van challanges halen ook niet, van elke wapen 500 headshots :p denk dat ik maar wel ga prestigen dan speel je nog ergens om speel toch alleen met m4
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    MW1 is een spel dat ik nooit zal verkopen. Beste spel imo.

    Ik geef toe dat MW2 wel wat noobvriendelijker is gemaakt maar dat betekend niet dat je niet goed hoeft te zijn om een goede K/D te halen ( en ja, dat telt wél mee ). Veel dingen lijken overpowerd maar dat val heel erg mee.
    Killstreaks zijn makkelijk neer te halen dus snap niet dat mensen gaan huilen.

    Commando Perk is een beetje space maar het irriteert niet of zo. Veel vinden dat de Lightweight Perk eruit moet omdat het i.c.m. Commando ''Overpowerd'' is. Maar het is een hele goede combo met een SMG. Lekker snel rennen en mensen snel killen met Lightweight Pro ( Je aimed dan sneller terwijl je aan het rennen bent ).

    Nog wel een puntje van kritiek. Bij core S&D ben je eigenlijk verplicht om Coldblooded te nemen. Iedereen zit namelijk met een Thermal Scope te Sniperen. Speel daarom ook meer HC S&D.

    Ik ben nou 2de Prestige Lvl 50. Gaat best snel maar heb dan best veel gespeeld. Zit denk aan de 4 dagen nu.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    holy fuck wat is dat toch met die javelins.. echt tering net een potje afghan ground war. Serieus m eer dan de helft van het team liep met die fucking javelins en dan marathon.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is blijkbaar een glitch, dan ontploft die als je dood bent gegaan :+. Ik ga ook switchen naar de Javelin wanneer ik level 50 bereik (nog 2 levels). Want dan kan je ook schieten op ground targets en dat lijkt me best handig bij Domination als er een groepje bij een vlag staat :p.
     
  7. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goed idee voor de volgende keer: Als je door glitches zoals Javelin gekilled wordt, ga er dan niet op in en er boos over doen, gewoon de game leaven!
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee!

    Gewoon ook een javelin pakken :9
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zadel je het probleem juist op:9
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Even een vraagje over die Javelin: hoe kun je dat ding op een plaats van de map richten? Dus net zoals je dat met een airstrike ofzo kunt doen.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het lijkt erop dat je helemaal niet meer in één game kan zitten :eek:. De ene game loopt om de 5 minuten af omdat iemand steeds een nuke neersmijt (raar genoeg maakte ik dit 3 keer achter elkaar mee in verschillende servers). De andere game leave je (ik persoonlijk) omdat de tegenpartij niet kan lopen (campen moeten ze zelf weten, maar dan ben ik weg :9). En dan heb je nu ook nog die Javelin glitch waar je voor zou moeten leaven :mad:

    Zo kom ik toch helemaal niet meer aan mijn speeltijd! :mad:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt hem op van alles locken net als je bijv op een helicopter zou doen. Kijk gewoon met de linkertrigger naar een gebouw of een autowrak of iets dergelijks en houd de RT ingedrukt :)
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Singleplayer leek het (voor m'n gevoel dan) alsof het bij de Javelin langer duurde om te locken op een target. Klopt dit, of zit ik gewoon te lullen :+

    E: Ben nu rond level 48/49 (Major II) en heb nog steeds geen enkele Nuke gezien. Speel alleen maar Ground War, TDM vind ik nu te saai omdat het voor m'n gevoel langer duurt voordat je tegenstanders tegenkomt.

    E: Nog een vraagje over de Javelin, hoelang duurt het voordat hij bij de target is? Want stel ik speel Domination, en als A vlak naast m'n spawn zit dan zit C geloof ik bij de spawn van de tegenstander. Dan kan je toch makkelijk kills halen als je meteen in het begin lockt op al die tegenstanders die bij C naast elkaar staan?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nou ik hem al moeite met een UAV en counter UAV dus zo makkelijk is het niet voor iedereen =(
    Als ik een predator missile haal dan ben ik al helemaal euforisch
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben level 51, en ik ben ook nog nooit een nuke tegengekomen. De Javelin doet er denk ik ongeveer 5 seconden over vanaf afvuren tot hit.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ben een paar keer een nuke tegengekomen van dezelfde persoon. Maar die bleek dus te cheaten met een ander door elkaar steeds af te maken tijdens free for all.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat wist ik al, maar ik bedoel dit:

    [​IMG]
    Dus dat je zelf kan bepalen via die map waar de Javelin moet komen, want dit kan toch of niet?



    -edit-
    zoals Alizor ook al zei: als ik bij A sta en ik hem dan wil afsturen op de vijanden bij vlag C.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, in de SP zag je zegmaar de map zelf en zag je ook de vijanden en dan kon je erop locken :9
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 28 of 29 ik weet het niet meer, maar ik ben al echt 10x genuked, om het zo maar te noemen. :+
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 62 en ik ben nog maar één keer genuked (toen ik net in een game kwam was de teller al aan het lopen... :x). Voor de rest nog nooit (waarschijnlijk omdat ik iedereen afschiet voordat ze aan de 25 zijn :9)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina