[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En alle killstreak rewards die op dat moment in de lucht zitten flikkeren ook naar beneden, dus dat kan dan weer best handig zijn. Gedurende de EMP kunnen ook geen Killstreak Rewards meer worden ingezet.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit doet me denken, stel er zit een AC130 in de lucht. Gaat die dan ook kapot? Volgens mij wel, want ik kreeg een EMP via een Care Package en toen kreeg ik een bonus voor het vernietigen van een helicopter :eek:
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    geld dat ook voor de tactical nuke? dat zou de uber naaistreek zijn
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hebben mensen ook er ook last van dat wanneer je met een party een match zoekt dat je soms word opgesplitst en in verschillende games terecht komt. Als ik met een groep van 4-5 of meer personen een match zoek gaat bijna altijd wel 1 persoon weg :/
     
  5. thegingerninja

    thegingerninja Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruikt iemand de model 1887? Ik vind hem echt heel fijn samen met scavanger pro en claymores. Je zoekt gewoon een overdekte chokepoint op, legt een claymore neer, of meerdere als er al lijken liggen. Elke keer dat iemand doogaat leg je meteen weer een claymore neer. Zo kan je veel punten tegelijk dekken + dat je mensen meteen neermaait als ze erdoorheen komen. Hier staan wat 1887 commentary videos :
    http://www.mw2tips.com/various-akimbo-1887-videos/
     
  6. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje klotenoobs met javelins. Hoe zielig is dat wel niet, kill je hem, ontploft zijn raket en neemt ie daarbij zo 2-3 mensen mee. MW2 is officieel verneukt als ze dit niet heel snel oplossen, triest
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie best veel kritiek staan op de laatste pagina's. In sommige punten kan ik me goed vinden. Ik vind zelf het matchmaking systeem ronduit bagger. Ook regelmatig irritante hosts (Ja ik zei en quit al snel met een US host, maar toch). Model 1887 is (te) sterk. Noobtubes zijn nog steeds reuze irritant.. En bijvoorbeeld mensen die gebruik maken van glitches.

    Buiten alle negatieve commentaar moet ik wel zeggen dat ik het spel 100x toffer vind dat CoD4 en het een zeer goed spel blijft. De multiplayer blijft gewoon erg leuk. En ook komt het meeste negatieve commentaar bij mij meer neer op de spelers dan IW.

    Anyways, wat zijn julie favo playlists?
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Headquartes is stipt mijn favoriet. Daarna Hardcore Headquarters en dan Capture The Flag. Dan volgen nog wat objective gametypes en onderaan heb ik dan Team Deathmatch en als daaronder nog Domination.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ground War, en heel af en toe wat TDM/HQ Pro.

    Domination is wel leuk maar vind ik te saai om de hele tijd achter elkaar te doen, dus dan is Ground War de oplossing!

    Kan niet wachten om de Model 1887 & Javelin te unlocken _O_. Model 1887 is gewoon tof en Javelin vind ik handiger dan een Stinger (dus niet voor de glitch).

    E: Kut, ik ben pas level 44. Wil die Javelin hebben!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  10. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vond cod4 toch veel vetter, achteraf gezien lang niet zo frustrerend als MW2.
    Bij mij komt het negatieve commentaar ook neer op de spelers die triest spelen, maar het is IW die deze dingen mogelijk maakt. Thermal scopes, noobtubes, javelins, claymores enz, ook stimuleren ze campen door de killstreaks.


    Mijn favo playlist is btw groundwar, aangezien ik altijd met vrienden speel.
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    je vergeet grenade launchers... ook zielig
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    noobtubes = grenade launchers.
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    DAN is het bericht volledig
     
  14. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    wrom wil je javelin? ga je dan ook als een kut noob rond lopen met dat ding
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat hij het handiger vind dan een Stinger.
    En om een AC130 en overige helikopters neer wilt schieten?
    Leer is lezen :emo:
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een Javelin handiger dan een Stinger want met een Javelin kan je ook locken op mensen (dacht ik tenminste). Dat is dus verdomd handig bij Domination waar vaak mensen bij elkaar gaan staan :). En bij een Javelin zie je de missile eerst de lucht invliegen = awesome :D

    Wel kut, heb ik een Care Package komen d'r opeens allemaal aasgieren op af. Krijg ik een Predator Missile op m'n kop, heb je daarna een 'Server Connection Timed Out gezeur'. Niet cool :mad:
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zeggen ze allemaal :p
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha, omg 8)
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik gebruik helemaal geen launchers ofzo, vind dat echt ondingen :eek: Nu kan ik nog switchen met een handgun als mn rifle leeg is.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu de RPG 8) Met dat ding kan je campers echt keihard ownen! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina