[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuck, net @ Favela. Attack Helicopter boven me, dus ik schieten met de Stinger. Eerste raket gaat om de een of andere reden scheef, reloaden, ik ben bezig met de lock-on en de chopper begint op me te schieten. Zie ik opeens m'n eerste raket aankomen in een mooie bocht, saved my own life 8).

    En ik had nog iets vaags met zo'n rocket, had een keertje eentje afgeschoten ging die rondjes draaien om de Harrier (verticale rondjes) voordat hij op hem invloog 8)
     
  2. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Silencer

    Scavenger Pro
    cold blooded Pro
    Ninja Pro

    Ben nu een paar dagen hier mee aan het spelen en het bevalt prima. Niemand die me nog ziet met hulpmiddelen. Ze moeten het dus met de eigen ogen doen. Is nu veel leuker om te spelen en minder frustratie om radars, chopper etc etc

    Geeft veel meer rust ;)
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel RPG's heb je eigenlijk nodig om een harrier of een Chopper Gunner uit de lucht te halen?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Harrier 1 en Chopper Gunner volgens mij 2 aangezien ik hem na 1 hit met een Javelin nooit neer heb.

    @Alizor, jij wel weer hoor. Ik had een paar dagen terug een suicide door mijn Javelin. Ik lockte een harrier, daar ging hij dwars door heen, vervolgens ren ik een hele andere kant op en krijg ik mijn eigen Javelin op mijn kop. Soms heb ik echt heel ongelukkige momenten met dat ding. Zo ook op Underpass. Een harrier vliegt rechts van de brug, ik lock erop en mijn Javelin neemt een scherpe bocht naar links en raakt vol de brug. Ook daardoor een Suicide terwijl die brug tig meter boven het level is...
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die een nuke willen zien voeg me toe op xbox live ;

    Reefun

    €5,- per nuke :+

    Maar serieus, Ja, soms camp ik. Als we toch al aan het winnen zijn probeer ik op plekken te zitten waarbij je op z'n minst 1 plek welke constant bestookt word te blijven :)

    Gezien we voornamelijk domination spelen is dat best hendig soms, en noodzakelijk kwaad. Maar het is niet constant lame in een hoekje zitten ;)
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker potje net, 31-3 in TDM. :)

    Famas met red dot is wel ideaal.
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Net voor het eerst een nuke geactiveerd :) Was bij hc tdm. Mijn chopper gunner werd pas uit de lucht geschoten toen ik al 21 kills had. Maar de laatste 4 kills waren toch wel spannend. Het potje daarvoor had ik een 28 kill streak, maar toen had ik met mijn domme kop de nuke niet in mijn killstreak lijst gezet.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het eigenlijk niet, ik denk dat het met misschien wel één hit van een RPG moet afgelopen zijn met de choppergunner, want de eerste raket raakt nooit, maar dit komt door flares. De RPG is een ongeleid projectiel.

    Op naar wiki!
     
  9. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik wilde weten hoe die javelin glitch ging heb ik m gister ook maar ff een paar keer geprobeerd. Ik heb me wel een paar keer kapot gelachen met headquarters. Zitten er 3,4 man van de tegenstander in een kamertje waar de headquarter op dat moment is, kom je ff binnenlopen en niemand killen. BOEM 4 man dood omdat ze je knifen of killen. De glitch kan trouwens ook met sommige andere bazooka's
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    GLITCHNOOB!!!
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Aan dat soort mensen erger ik me best hard:):
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik erger me er ook aan want dan heb je gewoon geen skill..
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Same here ;)
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals campers :mad:. In het ene hoekje 2 mensen killen door dezelfde kant op te kijken. Dan even een ander hoekje vinden en daar verder gaan. Absoluut geen skill voor nodig. Ik hoop hoe hoger je komt qua prestiges hoe minder mensen campen.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die javelin glitch haalt mijn plezier uit multiplayer wel wat weg, steeds meer van die zielige figuren.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik ze nog niet zo vaak gezien. Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik nog niet word ingedeeld bij mensen met javelins :).
     
  17. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    http://twitter.com/Stepto/status/6282065020
    Name Stephen Toulouse
    Location Seattle
    Bio Director of Policy and Enforcement for Xbox LIVE, writer, PR and political junkie, Rock Band video game rocker. Be pure. Be vigilant. Behave!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan dat zomaar? Lijkt me stug dat ze je daarvoor kunnen bannen
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al blij dat ze met een fix bezig zijn :D.
     
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe willen ze nu mensen gaan bannen, omdat ze gebruik maken van een foutje dat Infnity Ward zelf (niet goed) geprogrammeerd heeft? Laat ze hun eigen zaakjes eerst voor elkaar brengen.

    Ik bedoel ik ben totaal niet voor het gebruiken van glitches (hoewel ik deze javelin glitch wel episch grappig vind BTW :thumbs:) en zal hem dus zelf ook niet gebruiken, maar ja het zit ondertussen wel in het spel.

    Het zal wel snel opgelost worden denk ik. (waarschijnlijk al ver voordat ik eindelijk die Javelin vrijspeel}:])

    overigens is het wel soort van moderne oorlogsvoering natuurlijk.......jezelf opblazen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina