[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nog nooit 1 gehad , gister wel een 27 killstreak maar had de nuke niet geselecteerd :mad:
    Wel een teamgenoot die er 1 gebruikte.
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf iig nooit gezien. Ook nooit iemand hem zien gebruiken :p. Krijg je ook een embleem als je er 1 ziet vallen? Dacht van wel.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het ook ja.. maar zeker ben ik er niet van..
     
  4. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als je erdoor gekilled wordt
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Halo 2 werd ook ontzettend competief dankzij de bxr, bxb etc glitches, misschien gebeurt dit ook wel met die javelin glitch:+ Maar zonder dollen, ik ben nog niemand tegen gekomen die er gebruik van maakte.

    Ik had trouwens eerder een vraag gesteld maar blijkbaar heeft niemand er last of geen interesse om er op in te gaan, dus nog een keer. Hebben mensen er ook zo'n last van dat wanneer ze met een party online gaan dat er vaak 1 of meerdere personen in een andere lobby komen of gewoonweg deze melding krijgen "lobby closed" ?
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    ja ....
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hebben we echt enorm vaak.. of de party word beeindigd.. of de lobby is gesloten, of de ene helft zit er wel in en de andere helft niet.. strontirritant!

    Heb net een complaint gedaan tegen zo'n javelingast, maar denk niet dat ze er wat tegen doen.. maargoed niet geschoten is altijd mis :p (de ironie)
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. af en toe word er zomaar iemand uitgeflikkerd en zit hij in een andere game :|
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, Weet niet of dit al gepost is maar toch :p

    Er werd gevraagd of je prestige challenges behouden worden als je eenmaal voor de 2de prestige gaat. Het antwoord is simpel ; Ja!

    Alleen de onderste 4 of 5 van de prestige challenges worden gereset. De rest (al je wapens, chopper gunner/uav/etc.) blijft allemaal behouden :thumbs:

    Oh en je krijgt géén extra custom slot bij de 2de prestige... Daar baal ik dan wel weer van want daar deed ik het voor :mad:
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de normale wapen challenges blijven wel staan? Dat is dus wel een hele verbetering, ga denk ik wel prestige in :).
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Goed ben dus niet de enige, heeft IW nog iets om in de patch te stoppen.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    zou eerst eens nagaan of de NAT wel open is bij iedereen in de party
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de prestige/veteran challenges (die gele) blijven dan staan hé! Niet de "normale" (blauwe) challenges.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nu je het zegt, van diegene die hele tijd in andere lobby gaan of er gewoon uit worden gezet hebben wel een strict/medium NAT, helaas gebeurd het ook bij mij en ik heb gewoon open. Dit alles werkt ook gewoon goed in andere games(halo) wanneer je met een party online gaat ondanks dat sommigen strict of medium hebben.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt. Die javelin glitch begint echt me strot uit te komen....
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die al gefixt hoor, ik deed net semtex granaat + stinger maar m'n raket ontplofte niet.
     
  17. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou 5 seconden geleden nog niet :p Heb maar weer klacht ingedient.. :p Misschien helpt t..
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gisteren tweede nuke gehaald en een nieuwe streak van 29 :) Jammer dat ik me niet vaker kan bedwingen en te vaak uit frustratie weer terugval op rushen en zo snel mogelijk killen, anders had ik er al meer kunnen halen :mad:

    En ook de eerste Javelinglitcher tegen gekomen. Vreselijk irritant.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je krijgt wanneer je in prestige gaat een nieuwe set met challenges: Prestige challenges, deze blijven wel staan. Maar de 'gewone' wapen-challenges niet.
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoud je de nuke als je ermee dood gaat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina