Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    oh wacht dat heb ik wel gedaan.. blijkbaar vergeten wat de beloning was :9:thumbs:
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je krijgt steeds stukjes text mee. Die moet je lezen en dan krijg je die quest in Denerim. Quant Hovel moet je dan hebben in zo'n back alley.

    Ben net lvl20 geworden w00t :D
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ooooooooh, ik head tot op heden nog geen party wipe gehad. Maar nu dan toch mijn eerste... een of andere spider queen in the deep roads. Geen idee waarom, eigenlijk, maar ineens was mijn hele party down :eek:
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    die spiderqueen is best verneukt. horde spinnen, zij pakt je in der web zodat je niks kan en verdwijnt weer. gelukkig kon ik petrify gebruiken op haar en toen was het easy. schijnbaar kan je dus lvl 21,5 worden eer je de blight verslaat. De game voor de tweede keer verslagen dus :D
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jammer dat je niet hoger kan levellen.

    Morrigan heeft bij mij helaaas nog geen petrify :mad:
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  8. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had daar ook moeite mee op hard, wat ik had gedaan is net voordat je melee mannetjes de spider queen kunnen aanvallen, freeze doen met morrigan zodat ie bevriest, meteen er heen rennen en zodra ze weer ontdooit cone of ice doen, dan staat ze weer stil.

    EDIT: oh en ik had r ook heel handig buggy in de hoek van dat ding geplaatst zodat ze niet wegkon xD
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Amen to that. En zo klein is mijn monitor ook weer niet. _O_

    EDIT: Met die alpha corrupted motherspider bij de dwergen had mijn party niet zo heel veel moeite. Maar mijn party is dan ook gemiddeld level 17, Alistair heeft een superieur drakenharnas en mijn rogue heeft de superieure variant in leer, beiden van Wade.

    Ben benieuwd hoeveel tegenstand die Brood Mother gaat bieden! :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Geen idee waarom ik er de eerste keer zo ineens dood ging? Tweede poging ging super makkelijk. Ik heb waarschijnlijk liggen slapen :)

    Mijn party is L13 en ik struin nog steeds door the deep roads. Ik wil wel heel desperate nog een inventory uitbreiding hebben (heb er al 1). Weet iemand welke merchant en waar die zo'n uitbreiding verkoopt ?
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn dacht ik eindelijk vandaag tijd te hebben om verder te gaan na een week, krijg ik net telefoontje dat me telefoon binnen. Dus word vandaag maar wat kleren scoren en telefoon oppikken. En dan daarna nog helaas even langs school :mad:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog steeds mijn ps3 versie niet binnen :mad:

    is er al dlc aangekondigd?
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja: "Return to Ostagar". Hij zou binnenkort moeten uitkomen.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn, gisteren de game gehaalt en damn wat baal ik er nu al van dat ik weinigg tijd heb, Origins verhaal (human noble) was super en eerste gevecht heerlijk. Was natuurlijk overduidelijk wat er zou gebeuren toen zijn troepen "te laat" waren. Sfeer is echt goed, die koning is maar een dwaas en loghain is maar een enge dude. Kan niet wachten om verder te gaan. Heerlijk spel. eindelijk eens weer iets wat nieuw en boeiends is!
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ben ik de enige die de game tot nu toe best vind tegenvallen? :mad:. Ik had minstens de kwaliteit van Mass Effect verwacht van BioWare, maar ze komen niet eens in de buurt. Vechten is zeer eentonig & traag. Graphics zijn echt belachelijk, misschien zelfs minder dan een launchgame van de 360. Animaties same thing. Verhaal is gelukkig wel goed.

    Ik ben ook nog niet zo ver en neem de moeite ook wel om verder te spelen. Maar tot nu stelt de game mij best teleur :mad:
     
  16. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    het vechten word leuk als je hem op hard zet, en taktieken moet gebruiken. op normaal is het inderdaad een beetje hetzelfde idee telkens, i admit.
    graphics heb ik zelf geen last van? ik vind het er wel prima uitzien, op een paar dingetjes na (bij close up's van mensen en er staat een object vlakbij)
    ik vind het een geweldig spel ^^ de pc versie schijnt beter te zijn, maar die heb ik niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is inderdaad zo dat gevechten op hoger moeilijkheids niveau het een stuk beter maakt, dan kan elke seconde dat je niet goed oplet of keuze je dood betekenen. En om eerlijk te zijn vond ik mass effect een goede game, maar heb veel meer moeite gehad om Mass Effect uit te spelen dan Dragon Age. Maar dat zal voornamelijk personal taste zijn, hou niet heel erg van die Space Setting.

    Graphics ben ik het met Samwise eens heb helemaal nergens iets van waaraan ik me irriteer. Al ben ik iemand die nog steeds spellen van de Snes zo af en toe speelt.

    En eigenlijk ben ik wel benieuwd John wat je vind van wat ik denk het meest belangrijke in de game, de interactie. Want een vriend van me die houd daar niet zo van en skipped altijd alles, waarbij je deze game eigenlijk een beetje dood. Al skip ik nu regelmatig ook bepaalde delen maar nu bezig met 7e character dus ken in het begin al die stukjes ongeveer wel ;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Schakel over naar het PC platform. Ook de gevechten worden dan lastiger, al moet de KOTOR-esque battlesystem wel je ding zijn. Dit is totaal niet hetzelfde als het realtime knallen van Mass Effect.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lees een paar pagina's terug maar... I'm with you.
    Het wordt wat beter als je er verder in zit. EN de graphics zijn idd ver onder 360 niveau. Het is gewoon een hele slechte engine.

    Heb laatst nog even op de PC gespeeld, en daar zijn de graphics wel wat beter, maar ook niet je van het.. en ook daar popups!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daar heb ik totaal geen last van. Heb je alle details op maximaal gezet en voldoende intern geheugen in je rig? Mij valt het spel juist positief op omdat de gezichten van de NPCs zo levensecht overkomen... De omgeving ziet er verder redelijk uit, maar is wel sfeervol. Voor mij maakt het spel vooral een betere indruk vanwege de besturing, hotbars en zooming.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina