Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ze stonden gewoon op de map bij mij, maar of dat nou was omdat ik bijna alle viewpoints had tegen het einde van het spel, of omdat ik die map net kreeg zou ik niet weten. Ik moest ook nog maar 2/3 pagina's toen ik die map kreeg :9
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had ze gelukkig allemaal al, toen ik op dat punt was :). Moet nu alleen wat simpele achievo's + veren/cape.
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag heb ik me spel weer terug. Dat word dus even die laatste 30 veren pakken en dan heb ik eindelijk 1000/1000. Dan kan ik de game rustig weg leggen tot de dlc's uitkomen.
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ben met me laatste achievement bezig unlock all 20 pieces of subject 16's video.. ik heb er 19 gevonden en 19 completed.. er staat dat er nog 1 in Toscane is.. ik ben ze alle 4 langs gegaan daar maar hij pakt hem niet?

    edit: gevonden, helemaal in het hoekje van de kaart :$:$
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze wel allemaal opgelost? :p Moet je naar het scherm toe waar alle filmp stukjes staan. En dan staat er waarschijnlijk bij 1 van die filmpjes een rood oogje volgens mij. Daarvan moet je even de puzzels oplossen.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is er een site waar je al die dingen kunt opzoeken ? Dus bijv. vlaggetjes of die tekentjes.
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    hoef nog maar 1 achievement alleen Sweeper.. Sweep 5 guards at once by using long weapon... ik heb dat al getraind bij mijn villa en kwam er net 1 tegen met zoon lang wapen maar heb hem afgepakt maar was hem zo weer kwijt:confused:? nu zie ik niemand meer:p

    1000/1000:D
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  9. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    my lucky day

    haha, zit ik hier een idee te spuien over AC3, blijkt er een dergelijke game nu al verkrijgbaar te zijn: The Saboteur.....'n soort AC in France/Germany tijdens WO2, my lucky day, ga ik snel effen scoren _O_
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb de game ook inmiddels uitgespeeld. Ben nu alle veren aan het verzamelen, gelukkig zijn het niet zoveel zoals in ACI met al die vlaggen

    IK gebruik deze site voor die veren, werkt echt super goed,als je iets gevonden hebt kan je het uitvinken eronder, als je op de map op een X drukt zie je een filmpje waar het ligt :D

    http://achievementhunter.com/games/guides/ac2/
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook een probleem. Ik had net leuke nieuwe gear gekocht, maar zag dat je ergens ook in het bezit moest zijn van alle gear om punten te krijgen. Prima, dus ik koop wat van die leather gear (Goedkoopste wat er is) en nu draag ik dat ook! Ik zie geen manier meer om mijn goede gear weer om mijn schouders te hangen. Kan iemand me helpen?
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    In de Villa kan je in het huis als je binnenkomt naar rechtslopen, dan kom je in de wapenkamer en daarnaast zit je kleding kamer, daar kan je de gear aanpassen
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    In je Villa liggen al je wapens en ook al je armor ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je outfit kan je veranderen in je villa. Ingang meteen links, dan kom je bij je wapen kamer, kamer ernaast is voor je outfit.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is je armour. je outfit (je cape of altair outfit als je je uplay punten inlevert) kan onder start, inventory, outfit, (X)
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al op www.uplay.com geregistreed?:cool:
    Heb zelf al Altair Outfit gescoord & een exclusive theme.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Altaïr outfit krijg je toch ook van alle seals? Ik heb hem namelijk daarvan :+
     
  18. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg je er ook een extra level van! at least i remember doing so :thumbs: kheb alle uplay 'achievements, alleen ik ga echt nooit punten uitgeven aan werpmessen, die gebruik ik nooit. ik ga gewoon op de vuist met de dakbewakers _0/
     
  19. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat is de armor. Uplay is de echte outfit van Altaïr. Is alleen een look, geen extra health dus
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Fuuuuuuuuuuck, ik kom er dus net achter dat je missies niet kan herspelen, wat wel kon in AC1. En dus de enige missable achievement in het hele fucking spel gemist heb :x Dat wordt weer het halve spel opnieuw spelen voor 5G |:-

    Please Ubisoft, patch dit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina