Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Sommige zijn idd erg moeilijk te raken, want voortdurend in beweging, maar meestal komt er altijd wel een klein momentje waarop dat kreng heel even stil staat, en dan schiet ik :D

Net als mannetjes die een flag proberen te capturen: vaak in het begin erg bewegen en bukken en weer opstaan etc, en wanneer ze de flag bijna hebben en ze denken dat ze echt alleen zijn, dan zijn ze meestal heel even genoeg op hun gemak om even stil te staan/zitten, en dan heb ik ze :D

Soms moet je gewoon een beetje geduld hebben, ipv lukraak schieten.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Damned! Kom ik midden in een potje terecht (ik begon net), heb ik eindelijk de nr 1 van de wereld tegenover me, gaat die weg na het halve potje :mad:
    FoD XoBL4ZIN (op1) en TbOb odd666 (op 11).

odd666 kende ik al en die heb ik een paar keer van het eiland geschoten. Ik ben beter als dat hij is, want hij zat eerst in een clan met mijn clanmembers (die tegenwoordig alleen maar Modern Warfare spelen) en ik ken zn manier van spelen redelijk. Hij is niet heel erg goed en verloor steeds van mij en mn maat Layzie.

Xobla4zin had ik ook een paar keer te pakken, maar hij mij ook. Jammer genoeg zat ik in een triest team met beginnelingen, dus ik kon niet lekker vechten en toen ging die nr 1 weg.

Hij heeft de game trouwens wel schokkend veel gespeeld zeg! Die kan nooit een baan hebben!
    Dat ik die Williefly en die Javialdea25 (beide Spaans) nog nooit ben tegengekomen, vind ik heeeel verdacht.
    Ook het belachelijk lage aantal keren dat zij gekilled zijn vertrouw ik absoluut niet. Een gemiddelde van 1-8 kan gewoon echt niet.

Ik vermoed dat die in clanmatches zitten en een 2 de xbox hebben en dan gewoon zonder echte tegenstander spelen. Dus een 2de xbox en die met een andere gamertag als tegenstander gebruiken en deze steeds killen?

Oh ja, ik kwam xHAx Cowdung nog tegen (nummer 3 van de wereld). Hij gaat altijd in een tank zitten en als die beschadigd is, gaat hij m zelf fixen en gaat daarna verder.
    Ik had zn tank beschadigd en toen ging hij eruit om deze te repareren. Eén welgemikte geweergranaat deed hem vliegen.....en toen kwam hij niet meer terug in de game hahaha!

Woeaaaah wat een mooie kill vanmiddag gemaakt!!

Op Wake Island liep ik op Airfield en er kwam een vliegtuig langzaam en laag aanvliegen om een bom te droppen.
    Ik schoot een geweergranaat af naar m en hij ging neer!!! lol!
    Met een tank is t me 2 keer gelukt, maar met een geweergranaat?? (tuurlijk was t mazzel dat die waarschijnlijk al beschadigd was, maar t blijft mooi hoor :) )

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Krijg je die chiev voor 100 matches ook in coral sea?
    Want heb deze game toch maar ff opgepikt voor die chiev.

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat vliegtuig kwam waarschijnlijk laag over OMDAT het al beschadigt was(repearen(hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen:+)) maar dat lijkt me idd een hele mooie kill :)

Ik heb hem zelf laatst ook weer eens opgepakt, het valt me op dat er veel meer mensen een tank in kruipen dan vroeger, ik speel vooral rifleman(en dus heel weinig met vehicules) en je komt soms zelfs 3 tanks achter elkaar tegen :)

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Neen, hij wilde een bom droppen, want hij kwam vanuit de baai aanvliegen en dus dwars over de startbaan ;)

Ikzelf ben ook absoluut een tank-man. Daar kan ik heel goed mee overweg :)

edit: vanmiddad weer n hele goede serie gemaakt.
    4 potjes samen met Blazin gespeeld. Eerste potje kwam ik erin toen ze al bezig waren, maar ik eindigde als eerste en fodblazin tweede.
    Tweede potje hetzelfde maar nu had ik veel meer kills en punten als hem. Het derde potje had hij een stuk meer als ik maar was ik wel tweede.
    Vierde potje had ik weer veel meer als hem.

Later zag ik pas dat hij de nummer 1 van de wereld is! Dat had ik moeten weten want ik schreef t zelf gisteren, maar ik hou de FOD's niet echt uit elkaar.

Ik ken hun van naam omdat de oprichter van onze clan n beetje ruzie kreeg met de oprichter van hun clan (FOD betekent fight or die).

(ben even trots aan het zijn ;) )

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Netjes :) _O_

Ik ben er ook over aan het nadenken om over te stappen op een andere klasse, ipv sniper, om op die manier wat meer op vlaggenjacht enzo te gaan. Of wellicht mijn verstoppertje-sniper manier mengen met die granaatlauncher ofzo, oftewel ergens in een bosje zitten, tank komt eraan, en die vanachter sneaky beschieten met een granaatlauncher ofzo }:]
    Dan ben ik op de korte afstand wat minder kwetsbaar, vanwege die standaard gun.

Nog 2 flaws trouwens:
    1: Ik merk dat de game niet altijd de score juist bijhoudt. Gisteren wist ik 100% zeker dat ik 3 kills had, voordat ik zelf dood ging, maar stonden er maar 2. :mad:

2: Die stickybombs zijn hartstikke leuk, maar je kunt ze alleen droppen wanneer je stilstaat of achteruit loopt. Wanneer ik dus snel op een tank afren en wil ze erop plakken, dan is dat gewoon wat lastig, want je rushed NAAR VOREN, maar dan kun je ze dus niet bevestigen, dus vaak is die tank dan al weer weg voordat je ze hebt kunnen plakken, en 9 v/d 10 keer ben je dan wel opgemerkt en dood.

Ik zeg niet dat je die dingen moet kunnen gooien ofzo, maar als ik naar voren loop wil ik ze gewoon kunnen droppen of ergens aan kunnen plakken.

Vandaag stuk of 7-8 potjes ofzo gespeelt, en ik geloof maar 1x dood in totaal. Niet echt hoge scores neergezet, en soms ook van die kutpotjes dat je mensen alleen schampt en iemand anders die de kill afmaakt, of dat je iemand in je vizier hebt en iemand schiet hem net een fractie van een seconde vlak voor je neus dood... maar op zich ging het aardig.

Gistermiddag/avond was het weer echt zo'n avond waarbij je soms halfgek van frustratie word. Gewoon dat alles NET NIET gaat, en op domme manieren dood. Ook weer van die mongolen in je team die lopen te kutten (zoals 1 die vlak naast me gaat lopen 'teabaggen' zeg maar, en daarmee dus de aandacht op 'ons' vestigt, en zoals wel vaker idioten in je team die je beschutting wegknallen of kapotrijden met een tank/jeep.

Ook weer een knuppel die probeerde mijn bommetjes op te blazen met zijn bommetjes, maar zoals eerder vermeld, heb ik daar al de ideale oplossing voor gevonden. Die kneus probeerde het na de 1ste keer trouwens meteen nog een 2de keer(!) Ongelooflijk. 8)

Ow, en die idioten op het schip of in de thuisbasis die op elkaar en ook op mij gaan schieten, die lopen dus ook nog steeds in deze game rond(!)

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Probeer maar s een andere klasse want dan wordt de game echt veel intenser en leuker!

Ik speel altijd de rifle-man en daar kan je ook best afstanden mee halen hoor. Als ik op ridge sta, leg ik een tegenstander op de berg
    ernaast gewoon om!
    Ook is t geen enkel probleem om een rennende tegenstander te killen! Gewoon met je rifle de tegenstander volgen en je magazijn leegschieten. Dat lukte me met sniperen zelden tot nooit omdat je maar 1 kogel kan schieten en dat moet dan een headshot zijn.

Ook t tweede wapen is een hele beste: de granaatwerper. Als ik ridge oploop en de tegenstanders respawnen stted op ridge dat knal ik een riflegraanaat naar ze en switch meteen naar rifle en leeg mn magazijn. Snel stukje terug de berg af en 2 granaten gooien zodat je tijd krijgt voor nieuwe kogels.

Ridge is voor mij echt een schiettent en vooral als t hun enige vlag is!

AA station op wake island (die in de knik) precies zo. Die gasten weten niet waar ze door worden gekilled :)

Een tank vernietigen is zeer moeilijk en is in je eentje bijna onmogelijk. Is die al beschadigd, dan heb je een kans.

Met deze wapens kan je dus wèl vlaggen pakken en maak je veel meer kills. 18 komt regelmatig voor en ik zie een sniper dat niet doen. Bovendien ben je veels te kwetsbaar. Als ik neergeschoten wordt door een sniper schakel ik m daarna meteen uit.

Nogmaals: de game wordt dan veel intenser. Vlaggen halen (ik pak er zeker 6 per potje en dat zijn 180 punten. Daar moet je als sniper al 18 man voor omleggen) en daar komen mn kills nog s bij. Dus mn punten liggen rond de 300-700 per potje.

Ook is t luisteren naar de stemmen dan heel belangrijk omdat je veel richting hun vlaggen gaat.
    Heerlijke actie, kogels suizen langs je oren en de granaten schieten uit je rifle. Vlag gepakt, in de jeep springen en volgas naar de volgende: BANZAI! :)

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Dikgedrukte, is het nog steeds zo dat ze zo langzaam zijn met vlaggen capturen in het begin? Want als bijvoorbeeld je op Wake Island direct de boot pakt -> naar punt van het eiland gaat en dan snel een jeep pakt heb je binnen no-time de eerste 2 vlaggen gecaptured. Terwijl de rest nog wat ligt te kloten op het schip.

En hoe worden vlaggen verdedigd tegenwoordig? Want ik weet nog wel dat jij afentoe net zoals mij het gevoel had dat je zowat als enigste die vlaggen aan het capturen was en de rest er eigenlijk geen fuck om gaf. Wat wel jammer was, want ik wil juist zo graag mogelijk winnen. De kills en punten komen dan vanzelf wel.

Ik speel altijd als sniper en ik haal ook 9/10 keer rond de 300-700 punten. 1 vs 1 verlies je meestal wel van een Rifleman inderdaad maar het is voor mij de meest complete classe. Sniper voor verre afstand natuurlijk, pistol voor korte afstand (blijf me verbazen hoe sterk dat ding eigenlijk is). En ik gebruik ook vaak de Satel Charges, vaak plaats ik ze bij een vlag en als je dan hoort dat ze de vlag aan het capturen zijn; BOEM!
    Tanks zijn natuurlijk ook een heerlijke prooi :). -> wat weer erg moeilijk is met de Rifleman classe zoals je al zei.

Weet niet wat het is maar ik speel bijna altijd wel als sniper, ben echt een sniper man. :9
    Bij BF:BC had ik 23535 kills --> 15798 kills met de Recon kit --> 6876 kills met de VSS. 8)

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben ook meestal de eerste die een vlag pakt, maar dat komt omdat ik eigenlijk altijd als eerste in een vliegtuig zit.

Tja, verdedigen is iets wat ik zelf ook niet doe. Ik ga als een speer naar de dichtsbijzijnde vlag.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Verdedigen schiet niet op, want winnen wordt niet beloond in deze game. Dat heeft zn voor en nadelen, een van de voordelen is dat mensen niet meteen leaven wanneer ze achterstaan, want dat maakt nix uit nu.. Maar ja, soms laat ik expres een vlag onbemand, zodat ik meer punten krijg met terugnemen :)

Over die stickybombs, die kun je dacht ik wel gewoon droppen als je naar voren loopt hoor, alleen niet als je rent..

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Verdedigen vind ik nou juist wel handig, die defend flag +2 helpt wel per kill. hoever je vijand ook van die vlag afstaat :cool:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar is vaak te rustig, tenzij je gaat snipen in je basis, alleen airports defenden heeft zin omdat daar meestal veel mensen komen, maar ik vindt het te passief..

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb precies hetzelfde en daarom ren ik juist naar de rode vlaggen toe.
    Meer actie en meer kills.

Tuurlijk, als ik aan het wegrijden of weglopen ben en de vlag wordt weer terug gepakt, ga ik meteen terug natuurlijk.

Soms zit alles mee hè? ;)
    35 kills en 1085 punten! (dacht eigenlijk dat 34 mn record was, maar deze had ik ook nog).
    odd666 op plaats 3 is een voormalig FOD-member en die zal weg geschrokken zijn hahaha!

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik denk dat wanneer ik een wat betere TV heb, een andere klasse ga gebruiken. Nu is het soms nog iets te moeilijk om heel snel te zien wie wat waar zit, en als je dat op korte afstand dus hebt, dan zal ik steeds te laat zijn.

Ik heb gisteravond wel even een uurtje in die tutorial zitten klooien, dus ook die andere klassen proberen, kijken hoeveel damage die wapens doen op een tank enzo (en recht omhoog vliegen met een vliegtuig, en dan wanneer het rood wordt, eruit jumpen en kijken hoe snel ik beneden ter pletter val :D ), dus ben het wel een beetje aan het bekijken allemaal. :)

Vandaag ging het OK-ish, maar niet fantastisch. Ben ook 2-3x op het schip gebleven en daar gewoon steeds een zootje planes neergehaald, en die airstrikes van de tegenstander eruit gehaald enzo...
    Soms kom je er gewoon achter dat je in een compleet achterlijk team zit, dus dan heb ik weinig zin om op het eiland mezelf kapot te laten schieten omdat ze keer op keer op keer mannetjes vrije doorgang geven enzo...

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Je hebt gelijk over die sticky-bombs. Ik kwam er vannacht achter toen ik dus een beetje aan het kutten was in die tutorial. Voortaan dus het laatste stukje naar de tank niet meer rennen... :)

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik stuur je snel een friend request, dan kunnen we samen de ongewenste personen van het eiland verwijderen ;)

Het voordeel is dat wanneer de één dood gaat, de ander zich uit t gevecht trekt zodat die ene bij de andere kan respawnen en je samen verder kan vechten.
    Een hdtv gaat zeker helpen ja.

Gisteren helemaal verrot gescholden (tekstbericht) van een tegenstander. Hij beschuldigde me van valsspelen etc etc. Misschien omdat ik steeds 22-26 kills had tegenover 8 van de nummer1 van de tegenstander :)

Woedend was hij, buiten zinnen. Heb m maar uitgenodigd om de volgende keer samen te gamen, want dan kon hij zien hoe ik vecht. Dat vond hij toch wel een goed idee ;)

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  17. slak3zak

slak3zak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    datum

Hey,
    hoe kan ik mn datum veranderen op Xbox360

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heeft dat te maken met Battlefield 1943? :confused:

Anyway, de datum (09-12-09) wordt bijgehouden door Xbox Live dus waarom zou je die willen veranderen?

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij werd hier naar toe verwezen door Distoration, dus don't blame Slak3zak.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=137450

20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ik zie het. Je geboortedatum is ingesteld via je hotmail/live mail, op http://hotmail.com kan je dit veranderen. Verder is dit een van de idiote regelingen van EA en zullen zij wijzigingen achteraf niet meer doorvoeren op de EA Servers. Je zult bij EA Spellen moeten wachten totdat je 18 jaartjes bent voordat je online kan spelen.

Klagen kan door de EA Helpdesk te bellen maar die zullen er niets aan veranderen dus dat heeft ook geen nut. Helaas zul je moeten wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina