Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeau die staat in de wachtrij. Waarschijnlijk is het dezelfde demo die te bespelen was op Firstlook. Als het zo is is het wel vet want er zaten best veel enemies in voor een demo.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk (verwacht) dat het dezelfde demo is dan die op de japanse marketplace.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het ook. Vind ik totaal niet erg; heb het met plezier weer gespeeld. :D
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb hem meteen uitgedaan, DMC is zoveel toffer. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, prutser. :+
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo is heel goed, maar ook erg kort.
    Je hoopt altijd op een half uur gameplay, maar dit was zo klaar.
    Ik heb al wel gezien dat je erg veel combo's hebt.
    Met het zwaard lijkt het spel op Ninja Gaiden.
    Met de pistolen lijkt het weer op Devil May Cry.
    Maar het spel heeft genoeg aparte dingen om uniek te zijn.
    Kan zo op het oog weinig minpunten bedenken.
    Als je van het genre houdt, dan is het zeker een topper.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond de demo althans niet zo tof hoor. :+

    Ik snapte ook niet precies wat er nou allemaal gebeurde.
    Eerst zit ik op een steen die naar beneden valt terwijl beesten met vleugels me aanvallen.
    Dan zit ik in een trein waarna ik vervolgens dood leuk door een tuin heen loop waar dezelfde beesten me aanvallen.

    Ja ik weet het is een demo maar iets meer uitleg was wel leuk geweest.

    De game zelf ziet er opzich mooi uit en de combo's hebben veel variatie wat goed is.
    Als je van hack 'n slash houd zal dit dus ook een leuke game voor je zijn, denk ik.

    Maar ik heb het er zelf niet zo op dus ik pas deze game. :cool:
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er in die tuin zo'n grootte engel met een babyhoofd?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :D

    Supervet. Enorm soepel, alles loopt in elkaar over, geweldige wapens en combo's, het idee dat chapters opgedeeld zijn in verzen is prima.
    Alleen die presentatie inderdaad. :lol: Dat is iets wat Jappen nog steeds niet kunnen. Je doet tutorial, opeens vet irritante muziek. OPEENS zit je in dat luchtgevecht. En dan zien we een trein, een tuin, monsters... uh. :+ Maar het spel zal wel goed worden in zijn geheel, ben benieuwd!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is de demo ook meteen voor silver users te downloaden?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij niet ;) check japanse marketplace?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gewoon te downen met een silver account.

    *blown away*

    Heftige demo! Vind het stuk op die klok verwarrend (en stiekum minder leuk), maar het tweede level in het park is helemaal geweldig. Heb het meerdere keren opgestart om om platina medailles te scoren. Witch time (dodgen) is een eitje. :thumbs:
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Beetje wappie begin en vond het grafisch heel erg tegenvallen maar toch wel erg goede gameplay wat het allemaal weer goed maakt. De levels vooral zien er grafisch gewoon veroudert uit en ik stoor me matig aan het kleine hoofd van dat mens :+

    Toch ook wel erg buttonbash vriendelijk? Komen er meer combos bij of blijven het combinaties van (Y), (B), Springen en indruk lengte?




    Zeker een aanschaf voor mij, heerlijk snel en lekker veel actie. Vandaag ook meteen ff kijken of DMC ergens in de schappen legt :+ Die wil ik nu toch wel heel graag spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    gister even de demo gespeeld, ik moet toegeven: het combat systeem (want daar gaat het in principe om ) is goed uitgewerkt! mocht je ervan houden.

    verder snapte ik niet veel van wat er allemaal gebeurde;
    je staat op een vallend gebouw, lak hebbende aan de zwaartekracht. en hey! engelen, die zijn slecht (??) laat ik ze kapot schoppen met een enorme laars die uit niks verschijnt. oh kijk, een groter beest, laat ik die ook maar kapot maken. chop kick pow

    verhaal? ik snap het niet :p
    maargoed, ik zou het spel zelf nooit kopen. ik hou van fantasie, maar dit is me toch een beetje te vaag..

    de graphics overigens zagen er IMO goed uit!
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het verhaal komt nog wel als je de volledige game speelt (lijkt mij). De demo is natuurlijk om je een impressie te geven van de gameplay ;).
     
  16. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel aannemelijk. toch, als ik een demo speel wil ik meer weten over het verhaal, niet alleen hoe de game speelt (al is dat eén van de factoren die ik vantevoren graag wil weten)

    als je bijvoorbeeld de demo van batman arkham asylum had, daar werd je ingeleid in het verhaal, en de demo stopte met een cliffhanger. wat zou er gaan gebeuren en hoe loopt dit af? zoiets. :)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De ps3 demo is iets ''langer'' maar heeft de clocktower intro niet. Ach dat met die clocktower is wel dé intro van de game. En eindigt eigenlijk wel met een cliffhanger. Maar gaat ietsje verder in een heel ander deel van de game ;).
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vind de graphics van de personages erg tegevallen: Kartelig en lang niet zo gepolijst als de omgevingen. Helemaal de eerste scene is dan een grote verzameling van kartels. Ook de draak die je oproept in het tweede gedeelte is niet echt mooi te noemen.

    Spel speelt verder als een trein, dat dan weer wel. Ga hem denk ik wel halen, maar wel een paar weken later als iemand hem verkoopt voor drie tientjes:+
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach de animaties zijn zeer soepel enzovoort. Wat is dan het belangrijkste? Goeie framerate of graphics?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    framerate uiteraard maar wanneer er zoveel gebeurt als op die clocktower wordt het wel erg onoverzichtelijk
     

Deel Deze Pagina