Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu in venetie sequence 7
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope kan niet heb al op allerlei manieren geprobeerd. Jammer :mad:
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vinden jullie het nou ook niet een geweldige game? Het is zo erg tof dat ik weet dat ik bijna aan het einde ben maar eigenlijk wil ik niet verder. Dan heb ik hem uitgespeeld, alle sidemissions gedaan, alles gevonden en dan is het klaar. Ik wil hem gewoon nog niet uitspelen haha.

    Het enige echte minpunt vind ik de moeilijkheidsgraad en de minder uitdagende assassins die je moet uitvoeren. Iets moeilijker had gemogen en meer "planning" bij je assassins was ook welkom geweest.

    Verder hulde aan Ubisoft, want de wereld is fantastisch in elkaar gezet en de vibe is uitmuntend.
     
  4. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je eens, ik wilde hem ook niet uitspelen, en ik wil het nog steeds niet. helaas heb ik het al gedaan. dit blijft wel een spel dat ik blijf spelen ook al heb ik alles al gevonden en gedaan ^^

    het einde is echt mindblowing btw, ik wens je veel plezier ermee alvast :D
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar wat ben je dan aan het doen als je echt alles al hebt uitgespeeld en gevonden? Kun je dan gewoon blijven rondhobbelen met alle wapens die je hebt om een beetje te vechten met guards enzo?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wat begint de game heerlijk, zeg!

    Ik vroeg me altijd al af hoe het eruit zag buiten die deur van dat research lab
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    het allerleukste aan het spel vind ik de omgevingen, ik kan uren gewoon, zonder te rennen door die steden rondlopen. een beetje in een bootje varen om je heen kijken. ik hou namelijk heel erg van mooie scenery in een spel. had je bijvoorbeeld mass effect en stond je op een uncharted planeet. geweldig! ik kan daar echt een tijd naar staan te kijken en genieten O-)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet snel met games dat ik soms even stop om te genieten van de graphics, maar bij deze game heb ik dat echt vaak. Schitterend gewoon, als je bijv. in Toscane op een bruggetje over een rivier kijkt.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In de middag een stukje varen in Venetiƫ is ook echt prachtig, vooral de reflecties van gebouwen in het water. _O_
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt idd. Enige waar ik in het begin van schrok zijn de graphics, maar als je eenmaal in die spelwereld zit stoort dat me totaal niet meer.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom? omdat dat jij die hebt? Lol als je zo gaat beginnen. AC1 is fucking ez om 1000/1000 te halen je moet alleen zin hebben om die vlaggen te halen. DMC4 1000 dan ben je pas een held en kan je werkelijk patsen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff wat een tof spel. Er is nu zoveel te doen en aan te passen dat het bijna op Fable lijkt. :). Vet pakje nu aan met wat toffe wapens en als je dan Altair ziet ziet dat witte pakje er eigenlijk heel lelijk uit. ;)
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Yes! 1000/1000 voor AC1! ;)
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    helden! :thumbs:


    easy als je een guide gebruikt misschien? dan nog kost het veel tijd. de achievements van ac2 zijn 5 x zo makkelijk. Devil may cry ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen. als je zo graag een held wil zijn: goed van je dat je de volle 1000 punten op viva pinata hebt gehaald!
     
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en bla bla bla zo groeit al jullie e-penissen over loser achievements.
    Boeiend allemaal. Het gaat om de game.
    Gister uitgespeeld. Vond het einde een beetje afgeraffeld.
    De rest van de game was wel zeker goed!
    100x beter dan deel 1. Die heb ik niet eens langer dan de 2e assassin gespeeld en toen viel ik al in slaap.
     
  16. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met plezier hebben met het halen van achievements? niet alsof het belangrijker is dan het spel zelf. het voegt gewoon toe aan de replaywaarde. ik koop alleen spellen als ik ze leuk vind, en dan vind ik het leuk om zoveel mogelijk achievements te halen. ik ga er heus niet mee opscheppen ;)
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Man, wat is de soundtrack bij dit spel toch prachtig _O_.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, viel me laatst ook al op:cool:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]mrPr-_PryHY[/yt]

    Prachtig _O_, vooral tijdens de credits in de game.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms als je door Venetiƫ loopt hoor je Opera op de achtergrond. Super mooi. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina