[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Anchorman: the legend of Ron Burgundy
    Blades of Glory
    The 40 year old virgin
    I love you, man
    I love you Betty Cooper
    Me, Myself and Irene


    Vond zelf, ondanks dat ik een Will Ferell fan ben, Old School niet zo heel sterk. Niet veel om gelachen en slap verhaal. Anchorman is imo de beste comedy to date.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag High Fidelity gekeken! Erg leuke film!

    En met mijn eeuwige held Jack Black :D
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het één van de betere films met John Cusack, leuke film inderdaad.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand nog aanraders qua films?

    Wel een beetje humoristisch, maar dan niet van die onderbroek humor :+
    Een beetje diepgaande humor :9
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Big Lebowski natuurlijk. :+
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Old school gecheckt. Leuke film voor een nutteloze avond. Geen hoogstaande komedie maar heb me er goed mee vermaakt. Vooral Will Ferell zorgde voor de komische momenten en blijft een geniale acteur.

    7/10
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Allereerst Saw VI.

    Toffe film, veel bloed. Verhaal zal ik maar niets over zeggen, maar 't viel wel mee deze keer.
    Kijkt lekker weg ,al zag je hier en daar wel erg goed dat het om rubber ledematen ging.

    Tweede film deze week, Gamer.

    Veel info in deze film, alles word letterlijk door je scherm gedrukt.
    Vond het een drukke film, maar dat kan ik wel waarderen.
    Vond de film-stijl overeenkomen met beide Crank films.

    Erg veel actie, niet echt een bijzonder diepgaand verhaal.
    But who cares. Actie! Dood! Verderf! Slayers!
    Toffe film dus. Lekkere no-brainer.

    @ Iron Man 2.

    War Machine! _O_
    Nog steeds heel jammer dat ze Rhodey nu door iemand anders laten spelen.
    Maargoed, zal wel goed komen. Kan iig niet wachten op deze film!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    @ Iron Man 2:
    SCARLETT JOHANSSON?!?!??!!?!??!?!??!??!?!
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    The Hangover
    Wel ok, wederom niet heel bijzondere film, maar als je 1,5 uur even niet wil nadenken dan is ie prima.
    6.5/10
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Rogue Trader http://www.moviemeter.nl/film/6187
    Het verhaal van Nick Leeson (spoiler natuurlijk ;) ) het is een verfilming van z'n autobiografie. De film zelf is geen wereldwonder, maar ik denk als je zelf ervaring hebt met het handelen van opties en futures dat je de emoties wel heel goed kan begrijpen, waardoor de film een stuk beter wordt. (als je er niks van snapt moet je hem niet kijken want dan wordt het niks :D )
    7+

    Eden Lake http://www.moviemeter.nl/film/50528
    had verwacht dat ik gewoon een standaard slechte horror was ofzo, viel me alles tegen (was uiteindelijk ook niet echt een horror :9 ). De film was vrij hard en nog best spannend. Vond het af en toe niet helemaal realistisch, maar dat hoort nou eenmaal bij dit genre. Prima film in 90min: 7,5

    Knowing http://www.moviemeter.nl/film/48950
    gezien op mn iPhone, ik dacht dat ik eingelijk ook een horror was (kijk meestal ff snel waar het over gaat en wat voor cijfer het krijgt op imdb). Eerste uur vond ik goed, was best spannend en ik was benieuwd hoe het af ging lopen. Het 2e uur vond ik echter minder.. jammer van die hele science-fiction shit
    met fluistermannen/aliens/ufo
    dat mochten ze er wel uitlaten. Pluspuntje voor het einde: 7-

    Sunshine Cleaning http://www.moviemeter.nl/film/46377
    ook op mn iPhone gezien, zou een komedie/drama zijn. Maar komedie was het niet echt, eigenlijk totaal niet. Best aardige drama film, laat wel zien hoe erg je in de shit kunt zitten als alles niet meezit.. ook nog met 2 leuke vrouwtjes :9 6.5 (want wat was het verhaal nou eigenlijk, gebeurt niet zoveel)

    Bolt http://www.moviemeter.nl/film/37884
    na half uur uitgezet (had ook nog is een vlaams gesproken versie 8) ), beetje te kinderachtig. http://www.moviemeter.nl/film/37884
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    The Final Destination

    Mwah, wel minder dan de andere 3 delen. Maar goed, voor de rest wel weer oké maar niks meer dan dat. Vond de effecten wel slecht trouwens, maar kan ook komen doordat het oorspronkelijk voor 3D is bedoelt en ik dat niet kan zien op mijn schermpje. 5.5

    Ben wel benieuwd naar andere 3D films want zowat alle nieuwe films zijn ondertussen al bijna in 3D te zien. Zelf nog geen een film met 3D gezien in de bios maar hoop dat het er dan wel ook gewoon goed uitziet als je het niet in 3D wilt zien. Bij TFD pakt het bijvoorbeeld niet lekker uit, zag er echt nep uit. Hopelijk komt dat bij andere films wel goed, of moet ik maar eens zo'n brilletje kopen of zal ik dat dan ook niet zien op mijn scherm?
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Babel gezien.

    Mooie drama, en ookal staat er Brad Pitt op de voorkant van de hoes, hij is maar 25%-33% van de film te zien. Dit komt omdat de film 4 verschillende kanten volgt van een verhaal, wat opzicht mooi in beeld is gebracht. Sommige stukken waren alleen wel overdreven, maar nooit overbodig of irritant.

    8/10

    PS: Heb hier ook nog The assasination of Jesse James liggen, maar die duurt ook dik 2 uur en 40 minuten.. moet even tijd en zin zien te vinden.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2012

    Cliche verhaal, weinig diepgang, draait om de FX.

    6.5/10


    In de bios @ Hoog Catherijne gezien, ben nu bijna doof 8)
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wel mooie film! :)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Mike: juist erg veel goede dingen gehoord over Sunhine Cleaning!

    Gisteren 'Yeopgijeogin geunyeo' gekeken. Een erg aandoenlijke en romantische film uit Korea. De hele setting is stuntelig en af en toe wel erg apart maar aan het einde van de film toch met een dikke smile voor de tv. De Engelse naam is 'My Sassy Girl', maar zorg er wel voor dat je niet de Engelse remake van 2008 huurt/koopt/download die schijnt niet de moeite waard te zijn.

    [​IMG]

    8
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem ook niet slecht hoor :)

    iemand Funny People al gezien? 153 min voor een komedie? :confused:
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    nou comedy is nog een groot woord.. er zit ook een stuk drama tussen. heb de film wel afgekeken, maar had uiteindelijk niet het gevoel dat ik naar een leuke comedy zat te kijken.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Transformers 2 gekeken. Qua actie zit het allemaal wel goed in deze film en daar draait het toch om in deze film vind ik, alleen het verhaal is wat minder. De grapjes die in de film werden gemaakt, vielen wat tegen, maar voor de rest viel het allemaal mee. Daarnaast viel de rol van de tweelingbots me ook mee, na alles wat ik over die 2 had gelezen. Wat wel opviel, is dat de Decepticons behoorlijk makkelijk worden afgemaakt.
    7,5/10
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Angels and Demons
    Eindelijk maar es gezien, vond het interessant verhaal, geen dodelijke saaie momenten en vond em beter dan de Da Vinci Code, vooral het einde erg sterk.
    8,6/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina