[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wel en het is gewoon fucking kut.

    Toenet ging het wel lekker though, maar ze moeten nodig een patch maken... Sowieso moeten die knife-gasten het minder makkelijk krijgen.

    Ik vond COD4 veel beter gebalanceerd als game, gewoon eerlijker.
    Misschien dat ik binnenkort weer cod4 ga spelen ipv codmw2
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. MW2 bevat veel meer en dus is het ook logisch dat er wat meer "oneerlijke" factoren zijn maar het is, imo, echt te veel van het goede nu. Zo vind ik de range van Akimbo shotties te ver en ze schieten veel te snel. Ook zijn sommige killstreaks, zoals de chopper gunner, ronduit overpowered. Het is wel lekker als je hem hebt maar als je hem tegen je krijgt is het vrij irritant. Met 11 kills kan iedereen hem wel halen. De commando perk slaat compleet nergens op en ik snap sowieso niet wat die überhaupt in dit spel doet. Het zwaard van Halo 2 was er niets bij. En zo kan ik nog wel even doorgaan, erg jammer. Het is te hopen dat er nog een patch komt die dit soort zaken aanpast want dat zou de multiplayer gelijk weer een stuk beter, en vooral degelijker, maken.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is thermal voor noobs? Ik vind het juist handig op maps zoals Afghan/Derail/Wasteland. En ik ben inderdaad een noob, heb een M16 Bling met Red Dot Sight & Noobtube.

    Class aanmaken met Cold Blooded en neerknallen die handel, moet je wel wat geluk hebben dat er niemand van de tegenpartij je neerknalt.
     
  4. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH iemand deed de nife glitch.. met een carepackageding in je hand lopen en dan ren je dus blijkbaar supersnel... en snijden maar bij iedereen.. ik werd er helemaal gek van..
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus een glitch omdat je met een rookgranaat sneller loopt dan met een geweer in je handen?
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjaw. tzit vol met glitches.... Dat is pas voor de noobs onder ons :)

    - Care package glitch ;

    Care package krijgen, Marathon/lightweight aan, Care package selecteren en je rent met mach 3 door het level heen

    - Unlimited Care package glitch ;

    Weet niet meer zeker hoe je die doet maar genoeg youtube filmpjes die het laten zien. De naam zegtet al ; Oneindige care packages.

    - Javelin glitch ;

    Javelin selecteren, flash, rond lopen ermee en zodra je dood gaat ontploftie

    - Throwing knive glitch ;

    Gewoon op de grond mikken en zodra iemand over je knive heen loopt gaan ze dood ??

    - Verschillende map glitches ;

    Onder stenen, Elevator glitches etc.

    Prt.... Beta testers van MW2... Epic fail!
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja toch?

    /edit: wat Reef hierboven zei..
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneller dan wat dan ook. Die care package smoke maakt je sneller dan jumper |:-
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoezo krijgt deze gsast 500 XP per kill?

    [yt]ekMObZX72wI[/yt]
     
  10. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Search and Destroy mode
     
  11. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, ik wordt ook vaak genoeg door SMG's, assault rifles, nades enz afgemaakt, hoor je mij niet over zeiken. Maar dingen zoals javelins, noobtubes enz daar is gewoon geen skill voor nodig, dat verziekt het spel gewoon.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die echt de héletijd met een Model 1887 rondrennen zijn ook van die lamers.
    Overpowerede shotguns..
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun? Die dingen zijn fucking Bolt Action Rifles gek.
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer een 'auto win binnen 10-20 meter range'.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe eindelijk gaat het weer een beetje goed.
    Laatste potje net 57 kills 12 deaths :)
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, had net weer een potje TDM met 42-1. moet toch maar eens die nuke gaan instellen:9

    Soms lukt alles, soms lukt niks.

    @FP Helios: Als je zo doorgaat is je K/D na een tijdje hoger dan de mijne :p
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij was ff wat gezakt ivm wat challenges, maar als ik gewoon speel als ik normaal speel, moet 3.0+ wel lukken. En nee, ik camp niet:)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne was ook wat gezakt, maar ik speel dit weekend niet:eek: Had een paar potjes achter mekaar ALLEEN MAAR campers. :x En nee, ik camp ook niet:) (maar wel cold-blooded ftw).
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf Bling Pro, Stopping Power Pro en Ninja Pro, maar is er eigelijk veel verschil als je geen Stopping Power hebt? Anders kies ik gewoon Cold-Blooded Pro.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hangt van het wapen af. Bij de Assualt Rifles nauwelijks, SMG's worden net zo sterk als assualt rifles, lmg's kracht neemt meer toe dan bij assault, maar minder dan bij SMG and bij de snipers verschilt het per sniper dacht ik.

    Ben er niet helemaal zeker van, dit zijn zo'n beetje mijn eigen ervaringen en wat ik van horen-zeggen heb.

    Die M16, das toch wel een erg chill wapen *). En FFA is toch wel een vette gametype. Ging vanavond zo lekker. Zeker 10 potjes FFA gespeeld en bij geen enkele zat ik, indien het de zeldzame keer was dat ik niet eerste werd, altijd in de top 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina