FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst wilde ik met twee vrienden op mijn xbox online spelen, met z'n 3en in 1 team... maar zodra er een knop in werd gedrukt van de derde controller, nadat de tweede guest zich had aangemeld, liep fifa vast. Dit gebeurde telkens weer... iemand anders die dit ook heeft of heeft gehad? Eventuele oplossingen zijn welkom!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand wel eens gehad dat z'n keeper geblesseerd raakt in Fifa 10? Heb het nog niet meegemaakt. Ik vraag me trouwens af hoeveel seizoenen je moet spelen om een middenveld van Gourcuff, Fabregas, Xavi en Kaká te kunnen financieren. Ben je aan de basisspelers op je middenveld al minimaal EUR 1.200.000,-- per week kwijt. Seizoen of 10/12 alles winnen? :+

3. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah, mijn keeper is al eens geblesseerd geweest

4. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 jaartjes real, ronaldo verkopen

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb eigenlijk nooit blessures. Besloot ik maar 1x om een wedstrijd te simuleren, omdat ik geen zin had om te wachten op de transfermarkt. Speel ik 1-1 en ligt er een speler 37 weken uit! 8)

Oja, en ik heb net Mertens en Emnes binnen gehaald. Vooral Mertens belooft wat, tweede wedstrijd, hatrick. 2x binnenkant paal doelpunten.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik maak samen met mijn broer twee eigen teams. De basiself moeten gemiddeld 75 zijn en voor de wisselspelers is dat 70.

Mijn team(Wolves):
    DM: Lobont (79)
    RV: Sakho (71)
    CV: Onyewu (77)
    CV: Distin (78 )
    LV: Obradovic (73 )
    CVM: Rodwell (75)
    LM: Odonkor (66)
    RM: Bakkal (74)
    CAM: Afellay (77)
    LS: Santa Cruz (80)
    RS: Erdinç (77)

Wissels:
    DM: Padt (60)
    CV: Fazio (73 of 74)
    LV: Traore (72)
    CVM: Bassila (70)
    LM: D.Van den Berg (66)
    LS: Janko (73 )
    RS: Sturridge (75)

Zeker een aanrader, als FiFa niet meer leuk is om te spelen.

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een eigen corner tactiek gemaakt voor beide kanten.
    Die heb ik al een klein weekje en scoorde er regelmatig mee maar zojuist :lol:

Ik speelde Nederland - Frankrijk met rust was het 0-0.
    In de 2de helft heb ik 6 corners gehad, ééntje op de lat, ééntje onderschept en.. 4 goals!!
    2x Huntelaar en 2x van Bronckhorst _O_
    daarnaast scoorde ik nog een kopbal met Kuyt uit een vrije trap:+
    Die Fransman moet echt pissed zijn geweest want in de eerste helft was hij veel beter!

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan voel je je zo machteloos als je verliest xD

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Maar als je de tactiek doorhebt is ie zo makkelijk te verdedigen:lol:
    De laatste corner stopte hij ook gewoon, toen moest hij zich pas kut hebben gevoeld omdat 3 goals wel voorkomen hadden kunnen.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben meer mensen last van het feit dat je Xbox vastloopt tijdens het opslaan van een corner/vrijetrap tactiek? Bij mij loopt hij namelijk hele tijd vast.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    heb op rechts echt een gruwelijke corner tactiek.. alleen wil 'm ook op links.. maar kan 'm niet precies namaken.. zonde :mad:

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Speel met Ajax. Beginnen bij een echte topclub vind ik niks aan. Anders had ik Barça wel genomen. Begin niet helemaal onderaan bij een pauper ploegje omdat die me weer niet interesseren. Maar sowieso, mijn best doen om Real Madrid te laten winnen? Dan krijg ik de neiging die bal telkens in eigen doel te pompen.O-)

Ik geef trouwens geen moer om Achievos, maar het is echt achterlijk dat ik die achievement niet haal dat je een seizoen niet mag simuleren. Heb al 3 seizoen achter elkaar letterlijk alle potjes gespeeld maar krijg die achievement niet.

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik won net met 6-1 en toen kreeg ik min 47 punten -_-'

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dat is raar ja. Ik kreeg die chiev toen ik na 8 wedstrijden werd ontslagen :lol:

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben meer mensen last van het feit dat je Xbox vastloopt tijdens het opslaan van een corner/vrijetrap tactiek? Bij mij loopt hij namelijk hele tijd vast.

16. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek iemand waar ik af en toe lekker een paar potjes fifa mee kan spelen met een beetje tegenstand:+ (wil niet zeggen dat ik goed ben ofzeu, maar ik vind het meestal leuker als ik een tegenstander heb die beter is als mij) Dus voel je je aangesproken kun je me altijd toevoegen: Triple D NL

17. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij het opslaan van de tactiek, maar wel als ik met meer dan 2 personen fifa wil spelen. Met z'n 3en in 1 team of 2 tegen 2... loopt ie altijd vast!

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Galatasaray versla ik iedereen, die rechterkant Sabri heeft 88 en Keita kan alle trucjes en heeft snelheid 93 ofzo. Linkerkant Arda sterk en technisch en met Elano gaat iedere minimaal op doel. Servet en Zan achterin zijn allebei lang en sterk, dat ik niet eerder met ze speelde en je krijgt er nog meer punten voor ook:) Win al 5x op rij met ze.

Kun je trouwens niet instellen dat je niet tegen mensen uit een bepaald land wil spelen? Engelsel verneuken dat hele spel met hun Torres Drogba en Anelka, alsof dat nog nietgenoeg is tikken z de hele dag met die 2 voorste spitsen en doen ze een hoge steekbal waar je pooppetje net niet bijkan en scoren ze met een lob.

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  19. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had FIFA 08 als laatste gespeeld, enkele maanden terug. Gisteravond de demo van 10 even geprobeerd, maar moet zeggen dat ik niet echt vooruitgang zag. Niet dat ik dacht van; wow, die game hebben ze beter gemaakt.

Enige verschil is dat de juiste spelers nu bij de juiste clubs staan, maar dat is volgend jaar weer nodig.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toch niet die ene die je tegen mij gebruikte :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina