Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Misschien in Uzbekistan, maar hier zijn die games helemaal niet zo zeldzaam, hoor. Ik kan zo 10 keer deel VII voor je kopen, als je wilt.

Daarnaast staat bijvoorbeeld VII nu ook als download op de PS Store.

2. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor een normale prijs? Want overal waar ik ze zie vragen ze er nog 50 euro voor ofzo...

Maar dat is niet leuk, als ik Final Fantasy koop wil ik ook een doosje met 4 CD's. Lekker discs swappen \o/

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, als jij hem nieuw wilt is ie duur. Ik zie er op ebay genoeg staan voor maximaal een euro of 30 (Je moet alleen geen DUitse kopen). Niet in verzamelstaat, maar als je ze wilt spelen maakt dat toch niet uit. Dat is nou eenmaal het nadeel van retro en populaire titels, ze vragen hoge prijzen.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar de niet platinumversie van VII wordt al een stuk lastiger ;)

zat trouwens gisteren een filmpje te kijken met engelse voices. In het eerste gedeelte klopte de lipsync voor geen meter :eek:

komt er een Japanse taaloptie in?

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    http://cgi.ebay.nl/FINAL-FANTASY-VI...o_Games_JS?hash=item45efa914ee#ht_1603wt_1165

Zelfs nog in seal (maar dat kost je natuurlijk meer) :cool:.

http://cgi.ebay.nl/FINAL-FANTASY-VI...eo_Games_JS?hash=item20ae5146aa#ht_500wt_1182

http://cgi.ebay.nl/FINAL-FANTASY-7-...ames_Games?hash=item2a03041a4f#ht_1088wt_1165

http://cgi.ebay.nl/FINAL-FANTASY-VI...meConsoles?hash=item2557934698#ht_1279wt_1165

en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar als je de game koopt om gewoon te spelen maakt die platinumstreep nou ook geen reet uit.

Raar dat de lipsync trouwens niet klopt, want ze zouden de Engelse lipsync synchronizen. Misschien zijn ze daar op dit moment wel mee bezig.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben er mbt VII nog niet over uit of ik die ga kopen....ga ik dat nou echt nog een keer spelen?

Lipsync klopte voor de helft van het filmpje niet. Erg apart......

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Misschien ligt het wel aan de stream van het filmpje ofzo. Best apart inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik IX nog wel een keer zou kopen, want die heb ik voor grotendeels disc 1 gespeeld en ik vind hem eerlijk gezegd veel vetter dan XII en XIII. Veel leukere wereld en sfeer imo.

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Trotst met gesealde ff7 en meerdere versies ^^ en wat te denken van mijn ff9 vivi actionfigure inclusief kleurplaat in doosje :p ff is leip hehe

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het valt me trouwens wel op dat Final Fantasy characters een mix zijn tussen anime/manga en wat meer westerse characters.

Neem FF7: Anime: Vincent/Yuffie Westers: Barret/Cid
    FF8: Anime: Squall/Rinoa Westers: Seifer/Irvine
    FF10: Anime: Auron/Tidus Westers: Wakka/Lulu/Yecht

Meeste RPG's kiezen duidelijk voor 1 stijl en toch passen alle characters bij FF bij elkaar

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt inderdaad, ben zelf echt Manga freak geweest en zo nog steeds. Alleen wat minder hardcore, maar het viel me ook al op. Barret is trouwens koning, echt mijn held lol En Cloud vind ik nog steeds by far de meest epische game karakter ooit, Squall vond ik ook wel tof afgezien zijn gedeprimeerde karakter.

Deze nieuwe karakters vind ik erg tof ogen, en die semi Europese stijl dat bevalt me wel. Kan stiekem niet wachten, heb er zin in. :cool:

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Cloud was altijd maar een zeikende emo |:-
    Squall, Zidane, Tidus zijn stuk voor stuk veel betere hoofdcharacters IMO

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Euhm Cloud was maar een stukje Emo, als hij denkt maar een "puppet" te zijn.

Rare is nu ik erover nadenk dat veel hoofdpersonages dit hebben.

Squall had dit, Zidane toen hij erachter kwam niet van Terra te zijn maar zoals Kuja te zijn.

Tidus had dit met het in de voetsporen treden van zijn vader.

Ze zeiken allemaal.

Kan alleen niet herinneren dat Vahn zeikte

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tidus, ja hoor met zijn babyface. :lol:

Dan vond ik dat joch uit deel 12 nog beter, al was het dan een Ash Ketchum achtig figuur.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gotta kill em all!

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vaan was echt de allegrootste lul van het hele FF universum!

Jezus wat een eikel was dat!

FF XII zuigt zowiezo echt heel erg :+

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    snap niet waaromn je Vahn haat. Er was niet veel leuk aan hem te vinden maar ook niet veel te haten

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik game al 5-6 jaar hè.. En zo vaak hoor/zie ik de naam van deze serie alleen zou ik me dus echt niet weten wat het is/en hoe het zich afspeelt.

Wat dus best raar aangezien dit echt zon epic game schijnt te zijn

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu vond ik het zelf ook de mindere FF, maar aan de andere kant is hij het zeker waard om te spelen en heeft de game zeker zijn sterke momenten. maar er ontbrak me gewoon iets, en miste ik dat epische een beetje plus dan nog dat het verhaal zo warrig was.

Nog even over het turn based gebeuren, persoonlijk vind ik het meer een stijl en niet zozeer gedateerd. Het vechtsysteem van FF 12 vond ik ook erg goed, en vooral dat je de dieren zag rond dartelen was echt geweldig.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo AL 5 of 6 jaar :+ De Final Fantasy serie is al meer dan 20 jaar oud dus je moet je inderdaad een beetje schamen

maar goed, het is dus een turn based RPG dus de batlles gaan als volgt

http://www.youtube.com/watch?v=zUST0j7v2Yc

en tussen de battles door zwalk je wat over een grote wereldmap met hier en daar een stadje waar je wat nieuwe crap koopt voor je party (in a nutshell)

Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  20. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is zojuist een review van famitsu uitgelekt.
    Het spel krijgt: 39/40

It looks like Famitsu's review of Final Fantasy XIII has been leaked early in Hong Kong. Famitsu is reprinted and released in many countries across Asia but for some reason a Hong Kongese forum has the Japanese review scores before everyone else. Although it hasn't been confirmed it looks like the games been given a score of 39/40. The individual summaries of each reviewer can be seen roughly translated below.

10/10
    Beautiful graphics and excellent story.
    It will be accomplished without force, to satisfy a sense of fierce play the game together, the achievements made a complete system to evolve.
    Even without a major vice, this film is crystallized with intertwining stories and games at this stage is located at the top RPG's, definitely feel worth it.

9/10
    Combat damage or have trouble seeing the display or the screen when I'm confused, I plunged into some places,
    Not that fun is more than offset it.
    Visual, auditory, be drawn into a story world.
    However, this "RPG Rashii RPG" in stating that is somewhat uncomfortable for some.

10/10
    Dark density luxury. Many cinematic moments.
    Story of the event jammed, sleeves are inserted very beautiful movie, I do not know about the Doki opening is stopped.
    Development and synthesis, and collected a while so this one is playing with lots Ikeru book unmanageable.

10/10
    Including the beauty of the visual quality is truly total. Dialogue once the fashionable purposes only, and Kiza.
    å…Rezu also fixed the image of characters, "the story of my own" is not Arubeku.
    Comfort they get to play on but without this, what kind of first taste.

Total: 39/40

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina