Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem bij de release van Modern Warfare 2 even opgestart maar ook weer snel afgesloten. Ik was toen op veteran begonnen maar ik kreeg in een bepaald level helemaal geen checkpoints en toen kon ik steeds opnieuw vanaf het begin beginnen. :mad: Maar vorige week even Dragon Age weggelegd en opnieuw begonnen en nu zit ik er wel helemaal in. Echt prachtig om deze game opnieuw te spelen. :D Het checkpointsysteem geeft soms nog wel problemen maar meestal krijg je de 2e of 3e keer wel een checkpoint als het fout gaat. Ook even online gespeeld en dat is wel grappig maar als ik online speel dan mis ik gewoon echt mijn muis en toetsenbord. :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waaah heerlijk dat hij woensdag komt! Samen multiplayer doen he Terminator. :D
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoor wel van veel mensen dat dit de moeilijkste COD game op veteran is door het save systeem en geen regenerating health. Dus je krijgt een health bar en daar moet je het hele level mee doen op een paar health packs na. Samen met een beroerd checkpoint systeem schijnen een aantal levels bijna onmogelijk te zijn.
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, inderdaad. Heb je de PC versie ook nog? Want dan moeten we het ook een keer met muis en toetsenbord proberen. ;)
    Ik heb hem toen ik hem op de PC speelde nooit op veteran gedaan dus ik was ook benieuwd hoe moeilijk hij zou zijn. Ik had hem niet zo heel moeilijk verwacht maar toch wel moeilijker dan ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ik heb nu 8/26 levels gespeeld dus het kan nog komen maar tot nu toe valt alles erg mee. Op veteran liggen er overigens geen health-packs dus daar zou ik niet op rekenen. ;) Het checkpoint systeem is inderdaad beroerd en zorgt er regelmatig voor dat je hele stukken over moet doen.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ECHT?>??!?!?!!?
    Kk vet :D kan niet wachten gvd!
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie heb ik ook nog.Is dat dezelfde gameplay?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ****** is vet?

    Jeugd ook van tegenwoordig... =(
    algemene uitspraak

    Serious Sam HD is nu Q1 2010 voor degene die het nog niet wisten.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jeugd bedankt :D voel me gelijk weer jong.
    Maar wat is er mis met KolereKoel? :mad:
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Laat die ziekten maar lekker thuis zou ik zeggen...

    Ik weet nog niet of 1200 punten echt een goede prijs is voor Call of Duty. Voor 800 had ik heb zeker gekocht.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Screenshots
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Voor een XBLA game... :eek:

    :eek:

    :eek:
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Woei COD Classic :D prrrt!!
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja, hij is dan ook episodic, dus het zal vast maar zo'n 2 uur per episode zijn.
     
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat 5 uur voor de main game, en er komen meer episodes:) Maar de coop kan wel erg tof zijn:thumbs:
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel heel duur worden.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, zal wel heel duur worden. Zal hem dan ook niet kopen als hij erg duur is, en de episodes ook niet.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Unlock Xbox contest down to eight finalists, voting begins for final three

    [​IMG]
    Last year's free Xbox Live Arcade game from the Unlock Xbox contest, Dash of Destruction, may not have been the best game we ever played, but it was certainly far from the worst. Also, it had that whole costing nothing thing going for it, so that helped our opinions considerably. This year, our chances of getting a fun game have doubled, with the contest's 1,500 competitors vying for two spots rather than one.

    The final eight contestants have been culled from the initial submissions (listed after the break), and are now available to be voted on over at the contest's website, ultimately determining three game ideas to be given final pitches at Microsoft. From there, we get two XBLA games full of Doritos' "bold, intense" branding -- and at the very least some free Achievements.
    • Arak Attack by Samuel Gaultlent of Bellevue, Nebraska
    • Avatar Crash Course by Jill Robertson of Raleigh, North Carolina
    • Fowl Play by Matt Kurtz of New Haven, Indiana
    • Harms Way by Justin Carpenter of Ogden, Utah
    • Have A Ball by Keith Nelson of Spokane, Washington
    • Skies Ablaze by BJ Chavez of Waskom, Texas
    • The Artifact by Jonah Masse of Dixmont, Maine
    • Thrown by Jason Santaman of San Diego, Calif.


    Ik heb pas 2 filmpjes gekeken, maar Avatar Crash Course klinkt iig zeker leuk! :D
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zag dit staat op Kotaku.com

    Alien Breed Evolution

    The first episode of Team17's remake of the classic 1991 Amiga game Alien Breed Evolution hits Xbox Live Arcade on December 16th, with PC and PlayStation 3 versions due out sometime next year.

    The Unreal Engine 3 remake was promised a release by the end of 2009, and by gum its getting it, if only on one of three platforms. The game features an extensive single-player story mode filled with aliens and the killing thereof as the game's hero explores a derelict ship. Team17 promises comic-book style art, excellent voice acting, and exciting set pieces that will keep players on the edge of their seats.
    Players can either hoof it solo or join up with a friend for local and Xbox Live co-op multiplayer.

    Alien Breed was probably the best thing going on the Amiga, back when it was a thing going itself. Let's hope Team17 knows what its doing the second time around.

    [​IMG]

    [​IMG]



    Ziet er wel leuk uit om co-op te doen! \o/
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ En "maar" 800 ms points. Ziet er leuk uit, maar ga eerst de trial proberen, ziet er wel heel erg uit als een co-op spel. Heb liever een echte singleplayer game.

    Al iets meer bekend over Perfect Dark, het is al December dus zou nu toch bijna moeten uitkomen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Winter, dat kan dus ook nog het voorjaar zijn.

    Edit:

    En volgende week schijnen er nieuwe screens te komen:
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Oh, man dat wordt een must have! _O__O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina