Probeer maar s een andere klasse want dan wordt de game echt veel intenser en leuker!
Ik speel altijd de rifle-man en daar kan je ook best afstanden mee halen hoor. Als ik op ridge sta, leg ik een tegenstander op de berg
ernaast gewoon om!
Ook is t geen enkel probleem om een rennende tegenstander te killen! Gewoon met je rifle de tegenstander volgen en je magazijn leegschieten. Dat lukte me met sniperen zelden tot nooit omdat je maar 1 kogel kan schieten en dat moet dan een headshot zijn.
Ook t tweede wapen is een hele beste: de granaatwerper. Als ik ridge oploop en de tegenstanders respawnen stted op ridge dat knal ik een riflegraanaat naar ze en switch meteen naar rifle en leeg mn magazijn. Snel stukje terug de berg af en 2 granaten gooien zodat je tijd krijgt voor nieuwe kogels.
Ridge is voor mij echt een schiettent en vooral als t hun enige vlag is!
AA station op wake island (die in de knik) precies zo. Die gasten weten niet waar ze door worden gekilled
Een tank vernietigen is zeer moeilijk en is in je eentje bijna onmogelijk. Is die al beschadigd, dan heb je een kans.
Met deze wapens kan je dus wèl vlaggen pakken en maak je veel meer kills. 18 komt regelmatig voor en ik zie een sniper dat niet doen. Bovendien ben je veels te kwetsbaar. Als ik neergeschoten wordt door een sniper schakel ik m daarna meteen uit.
Nogmaals: de game wordt dan veel intenser. Vlaggen halen (ik pak er zeker 6 per potje en dat zijn 180 punten. Daar moet je als sniper al 18 man voor omleggen) en daar komen mn kills nog s bij. Dus mn punten liggen rond de 300-700 per potje.
Ook is t luisteren naar de stemmen dan heel belangrijk omdat je veel richting hun vlaggen gaat.
Heerlijke actie, kogels suizen langs je oren en de granaten schieten uit je rifle. Vlag gepakt, in de jeep springen en volgas naar de volgende: BANZAI!
Klik om te vergroten...