[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gisteravond weer eens naar de bios geweest:

    Ninja Assassin (James McTeigue, 2009)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wij hebben ook een :emo: emoticon hoor. :+
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja weet ik, maar ik copy/paste die hele handel meestal in één keer.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Zombieland

    Hehe, lekkere no-brainer film. Heeft eigenlijk amper verhaal maar is wel heerlijk tof. Lekker bruut en geniaal zombies vermoorden dat is het eigenlijk. _O_ Woody Harrelson is in ieder geval een held in de film, en die chick is <3. 7
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je het boek gelezen?
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, hij is wel leuk, maar wel een beetje Little Miss Sunshine all over again, alleen dan wat donkerder en serieuzer.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    The Final Destination
    4e en laatste deel (als ik de titel zo zie ;) )
    tjah je kan zo nog wel 5 films maken, verhaal is natuurlijk niet moeilijk en zelfde idee als de andere delen. Toch duurt ie maar 80min en verveel je je in principe niet echt. Is een prima zondagavond film, lekker wat actie en bloed en verder hoef je niet echt na te denken of heel erg op te letten :9 6.5
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Net weer American Gangster gekeken en wat is het toch een prachtfilm! Met geweldige acteer prestaties en een verhaal wat boeiend blijft. En de muziek, mooier kan het niet! 9/10

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UOg_8hCC4u4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UOg_8hCC4u4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
    [/yt]
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Toevallig zit die ook in Jackie Brown.
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand American pie 7: the book of love al gezien ?
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja idd die film is echt 1/10 als je het boek hebt gelezen, hele verhaal verdraaid en sommige personages zelfs weggelaten.. =(

    /edit; En Gamer trouwens gezien, stelde weinig voor 4/10
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Yep, en ik vond em prima. Ik ben niet zo´n American Pie fan verder, maar deze is best vermakelijk. En Brandon hardesty van youtube speelt er ook in :thumbs::+

    Van zo´n film moet je niet teveel verwachten natuurlijk, maar vond het niet saai. Een stukje met een eland hadden ze van mij wel weg mogen laten, en de nieuwe stifler is een beetje een loser. Verder: een 6
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee heb het Bernini mysterie nooit gelezen. Boek zal ongetwijfeld beter zijn dan de film. Maar vond de film beter dan de Da Vinci Code film. Boeken buiten beschouwing gelaten.



    2012
    Wat een onnozele stomme film.. Begin beetje moe te worden van die over the top idiote effecten films waar een flinterdun verhaal in zit en je gebombardeerd word met special effects die de film dragen. Leek wel een Michael Explosion Bay film.
    3/10
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar hier geldt ook hetzelfde als bij een Michael Bay film: je bent een idioot (n/o) als je meer had verwacht :+.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is natuurlijk jouw mening, ik vroeg me het alleen af.
    Ik verbaasde me namelijk over je opmerking over het einde. Het einde is namelijk verdraaid waardoor in mijn ogen de essentie van het boek wegblijft. Dat vond ik een onverklaarbare keuze.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik heb het boek ook niet gelezen maar vond het einde ook het zwakste deel van de film, voordat Obi-wan er in die helicopter met de bom vandoor ging vond ik het best te pruimen
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar, betekent het feit dat je geen of lage verwachtingen hebt dan ook niet dat het een slechte film is?

    En slechte films kunnen wel vermakelijk zijn hoor, daar niet van.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zie toch niet dat je lage verwachtingen moest hebben over heel de film? Ik had het enkel over het verhaal en imo is een film niet direct slecht als het verhaal wat tegenslaagt.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Beowulf, Robert Zemeckis, 2007

    Ik vind het maar niks, zo'n halve animatiefilm.
    Moeste moeite doen om de film uit te kijken.

    3/10

    Black Hawk Down, Ridley Scott, 2001

    Deze was een stuk beter. Alleen vind ik de film een beetje langradig en te kort gelijk:+ Heel raar, maar ik had steeds het idee dat het te lang duurde en toen ie afgelopen was had ik zoiets van: huh, okee dit was het?

    Maarja wel vermakelijk,
    7/10
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    The Final Destination

    Omg, wat een verschrikkelijk saaie kutfilm :emo: Deze reeks leeft alleen nog maar op de sicke manieren waarop de totaal niet boeiende personages verpulverd, versnipperd en vertrapt worden. Alsjeblieft geen FD5...

    3/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina