[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is gewoon overhyped als de t*ring.
    Het is mijn ogen 20 stappen terug ten opzichte MW1.

    Zeker geen GOTY!
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Cba dan :+

    Beetje saai dan, tenzij we tegen elkaar gaan en dan hier posten hoe het ging :lol:

    Edit : Ik blijf Highrise zo'n KUT map vinden. Serieus.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een beetje het gevoel dat Infity Ward gewoon Epic nabootst.

    Extra modus tegen de CPU: Horde = Spec-ops
    Singleplayer = Kort maar krachtig (Alhoewel de SP van gears iets langer was volgens mij)
    Multiplayer = Erg leuk in het begin maar na een tijdje word het duidelijk hoe ze alles hebben verneukt.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bla bla, kopieren van andere games en nog meer blabla. Dit is gewoon dikke bullshit. Mensen die dit zeggen hebben geen verstand van games. Ze blaten maar wat.

    Een soort van Horde bestaat al jaren. Het is alleen beter uitgewerkt. Hoe kun je singleplayer nou vergelijken ?
    En waarom vind je de MP verneukt ?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde nabootsen alsin de game verneuken net zoals Epic deed met GoW2.


    Je hebt mensen die met mach 3 door het level rennen met akimbo weapons (meestal shotguns)
    Je hebt mensen die de afstand tussen jou en zichzelf afleggen binnen een nanoseconde en je knifen
    Je hebt mensen met de Javelinglitch (die word binnenkort opgelost dus dat is :))

    Ik vind de MP niet zo verneukt maar alsnog, ik weet niet of ik deze game intensief blijf spelen.
     
  6. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    de MP is ook (lichtjes) verneukt

    ik heb er wel 2dagen en 6 uur opzitten maar vind COD4 eigenlijk veel (!) beter
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vertel dan ook waarom. Meeste mensen komen met zeer slechte argumenten dus het ligt meer aan hun dan aan de game.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je wilt zeggen dat het mijn schuld is dat iemand รก la Superman op me afkomt met een knife?

    Tenzij je m'n post nog niet heb gezien :)
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1

    mwah..het heeft het allemaal net niet zoals zijn voorganger

    er zijn zoveel irriterende punten

    ik kan er nu niet zo snel opkomen, maar als ik 1 uur zou spelen met pen en papier naast me zou ik een mooi lijstje hebben

    moet ook erbij vertellen dat ik op de PC speel..njah je raad het al
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die oneffenheden die jullie hier bespreken moeten gewoon nog bijgevijld worden. Reken er maar op dat sommigen dingen heel hard generfed worden. (1870 shotgun) En andere dingen heel hard gebuffed worden. Dus het zal nog wel even duren voordat de game weer in balans is. Volgens mij kon dit allemaal verholpen worden als ze een multiplayer beta uitgaven voor de release. Net zoals ze met COD5 hadden gedaan. Denk dan dat er meerdere dingen uitgewerkt zijn o.a de javelin glitcher had het dan niet in de retail versie gehaald.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Gebeurt niet
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De glitches zullen wel gepatched worden maar ik vrees inderdaad voor de balance. Normaal gesproken wordt dit maar zelden aangepast maar die akimbo shotties verkrachten het spel zo hard, eeuwig zonde =(
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat de javelin glitch word opgelost client side. Dus dat we weer een patch moeten downloaden. Dan kunnen ze er ook wel een paar kleine veranderingen ingooien.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik ook niet snap is, waarom IW niets heeft overgenomen van COD5/Treyarch.
    Die leaderboards, waarom dat nou ook niet zoals in COD5 maken?
    De X knop om de voten, heeft misschien niet veel nut, maar ik vind het makkelijker. Dus waarom dat er ook niet instoppen?

    En vast wel nog een aantal dingetjes die ik nu niet kan bedenken.
    In mijn ogen was COD5 beter dan COD4 en MW2.
    Dacht ik: yes, Juggernaut is eruit en dan heb je dit weer, deadstreaks waarbij je 3x zoveel leven krijgt, nog erger dan Juggernaut :emo: 1 VS 1 verlies je 99.99% tegen een Model shotgun ben je kansloos tenzij die gast gewoon scheef is. Overal zijn campplekken en bijna iedereen speelt met een grenade launcher, de javelin glitch, de model. Verpest voor mij echt de fun, kan niet wachten op COD7 en hoop dat Treyarch er niet te veel aan veranderd. :)
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als jij CoD5 beter vindt als CoD4, vindt ik dat een geldige reden om jou te bannen :eek:
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, Infinity Ward fanboys zijn ook al niet meer te redden. :)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :):
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Vind mw2 een slecht spel dus daar gaat je infinity ward fanboys :) CoD5 was een en al mp40 jugg persoon die meeste kon sponzen won.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mjah, daar geef ik je gelijk in.
    Maar toch, ik vind cod5 leuker dan 4 en 6, en die mening ga ik nooit veranderen. ;)
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zeg ook niet dat je je mening moet aanpassen, zeg alleen dat ie nergens op slaat aangezien CoD4 gewoon de beste shooter EVER is :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina