[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nieuwe patch vandaag uitgekomen:

Updates to Left 4 Dead 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

■ Fixed case where game failed to launch in certain machine configurations

■ Fixed bug where a burning witch could get into a state where she's invincible

■ Fixed bug where bots would not shoot at Jockeys and Chargers while approaching to save a teammate

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die patch is voor PC btw ;) Valve ondersteund 360 zo goed als een natte doos je dikke schoonmoeder.

3. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen van die dingen meegemaakt tot nu toe..

Anyway.. Dr0kz.. ik was gisteren in een vs game.. en toen was het al te laat om te komen dacht ik.. toen ben ik maar vs blijven spelen..

Ill make up for that.. ;)

4. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een geweldig spel zeg :eek:. Heb daarstraks hard rain uitgespeeld. Man o man die weereffecten heb ik nog nooit zo goed uitgewerkt gezien in een game. En wat is het toch gruwelijk als je kogels op zijn. Om gewoon lekker te hakken GVD!!!!

Expert realism mode lijkt me bekant onmogelijk. En ik wil natuurlijk wel een erg spannende en leuke ervaring hebben met deze achievement. Dus heb gekozen dat ik het in ieder geval niet bij de Dead center campaign wil proberen. Omdat deze mij gedeeltelijk tegenvalt. Een keer goed voor gaan zitten. En de juiste mensen op de juiste tijd online hebben. Om de realism achievement de unlocken.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat lijkt het mij toch geweldig om die zombies gewoon dood te hakken hè _O_

6. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks fijner dan met een Ninja sword er doorheen te hakken. En als er toevallig een een kettingzaag voor je neus ligt, dan ben je al gauw genijgd om dat ding te pakken en er met volle vaart doorheen te zagen:9. Ik zou hem kopen. Maar dat is mijn mening, ik ben dan ook een L4d fanboy. En ook al was het deel 1 met nieuwe levels, dan had ik nog vol gehouden dat het qua vernieuwingen wel goed zit:9.

Ff een vraagje:
    Kleine spoiler:
    Ps, er lopen 20 a 25 witches rond in de sugar mill(2e level hard rain), als het er niet meer zijn. Hoe kan je dan ooit die deze achievement halen: 'Walk through sugar mill without killing any witches'. Maar als je er 1 hebt wakker gemaakt, moet je haar dan degene die haar heeft wakker gemaakt, dood laten maken? Of mag je ze niet eens wakker maken? Want ik wist niet wat ik zag. Overal liepen ze rond.

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je mag ze niet "startelen". Ze moeten dus in huilstand blijven en mogen niemand attacken. Heb hem zelf ook nog niet maar een maat van me wel. Het is wel mogelijk, alleen moet je dan spelen met 3 vrienden die je heel duidelijk maakt dat ze enorm moeten opletten waar ze schieten.;) Zou op de laagste moeilijkheidsgraad gewoon zo snel mogelijk door die levels heen rammen.

EDIT: Ik speel trouwens alleen maar versus nog eigenlijk. Ik vind het echt dikke pret om als zombie een achterblijver finaal naar de knoppen te helpen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Smoker, lekker van afstand iemand naar binnen slurpen en wachten tot hij dood is. :)

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  8. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je mag ze wel startelen heb ik gelezen alleen niet doden. Maakt 1 iemand een witch wakker, dan moet je hem dood laten gaan om de achievement toch te krijgen. Je mag ze gewoon niet killen: De achievement zegt ook: Walk through the sugar mill without KILLING any witches. Mij lijkt die achievement wel makkelijk eerlijk gezegd. En wat is die campaign toch geweldig. Echt mijn beste game ervaring sinds tijden!

Maar versus is inderdaad nog steeds gruwelijk. En zeker met de Charger, spitter en jockey. Mijn favoriete SI is toch wel de charger. Om een survivor 80 feet mee te sleuren. Kmoet die achievement nog steeds hebben.

9. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Jongens, een probleem. Ik moet alleen nog de achievements van alle campaigns op expert en The Real Deal. Helaas ken ik niet genoeg goede mensen die dit met mij kunnen doen, want met 4 mensen is toch echt wel nodig. Wie o wie wil dit met mij halen!!?

Ik heb zelf maar 1 vriend waarmee ik the real deal heb geprobeerd, maar die computers zijn gewoon zooo dom. Graag wel wat ervaren spelers die het ook kunnen, en niet van "Ik heb ze nog niet en ik kan het ook niet, maar toch ga ik het proberen omdat hij het wel kan".

Interesse? Voeg me toe: deadly seconz

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha, ok. My bad.O-) Maar die 80 feet achievement is best simpel. Wat ik deed was op die eerste level (waar je in een gebouw naar beneden moet gaan) wanneer zo'n gast op een richel staat ineens opduiken en chargen. Als je hem dan te pakken hebt en hem helemaal naar beneden meesleurt de afgrond in dan heb je die achievement wel. :)

11. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh thx man. Goede manier om dat te doen inderdaad. Nooit aan gedacht. Maar je bedoelt in Dead center neem ik aan? Ik ga het binnenkort is proberen.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup, Dead Center. Beetje mazzel hebben dat je dus als Charger spawned en dat er 1 (of meerdere) op zo'n richel buiten die ramen (van die hotelkamers?) staat. In die level waar je in een lift naar beneden gaat en ook in een lift eindigt. Geprobeerd een plaatje te vinden van zo'n richel maar is nergens te bekennen helaas.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iemand nog zin in Expert? we komen steeds 1-2 NLers te kort.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nooit gedacht dat er toch zo'n groot verschil tussen het eerste en tweede deel zou zitten ..

15. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor mijn afwezigheid.:eek:

Mw2 is verslavend.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch al te laat man :+ we hebben hem 1000/1000

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb hem nog LANGER niet op 1000/1000 haha!

Heb wel in één keer die brug onder 3 minuten gehaald, was easy.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien wel handig als iemand nog Expert plannen heeft:

Hoe goed wapens op een tank werken!

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Iemand die de game wilt ruilen tegen Dragon age: Origins?

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hebben jullie trouwens ook problemen met het vinden van lopende games? Als ik voor quick game kies dan krijg ik altijd een error en moet ik mijn eigen game gaan hosten. Nou is dit op zich niet zo'n probleem maar soms kost het wel een hoop tijd om spelers te vinden (vooral bij versus games).

Deel Deze Pagina