Zijn dr eigenlijk nog regels met het offline zijn voordat de challenge begint? Anders zou je offline toch al eerder met de challenge kunnen beginnen?
Kan, maar dat is pussy . Maar als iemand binnen een dag 1000G omhooggaat valt dat wel op hoor . Njah, ik heb het ook gedaan maar dat kwam omdat ik bijna klaar was met Cod2 op Veteran (was iets van 450G) en nog wat makkelijke achievements kon scoren bij andere games
Volgens mij was jij dat inderdaad, maar toen haalde ik je in op de laatste dag met 2 puntjes meer . Nog steeds mijn leukst challenge ooit . Anywayz, Ik ben van 28 december t/m 3 januari weg in een huisje met maten. Daar neem ik wel mijn xbox mee (Avondje FIFA/PES is awesome ^^). Dus het kan zijn, dat ik die tijd wat diverse achievements haal. Ik zal dit wel updaten via mijn telefoon, mocht ik wat achievements hebben gehaald.
Het is me weer gebeurd...! Ben gisteravond vergeten de challenge te launchen ! Launch m dus pas vanavond, dus we beginnen pas MORGENOCHTEND!!! Sorry! Schuld van de Sint zullen we maar zeggen ! Voordeel is wel, dat mensen die nog niet mee deden, alsnog vandaag kunnen joinen !! Join Now!!
I keek vannacht nog of je online was zodat ik je ass kon kicken maar nee, Sjacco was al aan het slapen en al 3 dagen niet online geweest.