[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als je goed bent kom je die continu tegen ...........
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het vervelende eraan is dat je het pas ziet als je op ze schiet. Dus je weet pas dat zij meer health hebben als je de 1 vs 1 al aangegaan bent en dan moet de ander wel erg scheef schieten wil hij niet winnen
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schoot een Noobtube af (ja ik ben een Noobtuber :)) en hij overleefte het gewoon. Dat vind ik echt onzin. Dat je meer kogels nodig hebt om iemand af te maken, oke dat kan. Maar je gaat me niet vertellen dat iemand een noobtube overleeft die net naast hem ontploft.

    Ook heb ik vaak blindgangers met de M203. :eek:
    Heb iemand daar wel een headshot mee gegeven :lol:
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je dan? Je hebt killstreaks als je goed bent en deathstreaks als je minder goed bent, dan houdt het elkaar toch in balans? Als ik van iemand met painkiller verlies dan vloek ik ook wel even, maar toch kom ik ze vaak alleen op lange afstand tegen en kunnen ze net het hoekje omlopen, ik kom ze eigenlijk nagenoeg nooit op korte afstand tegen.
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ja als je zou rushen kom je ze wel op korte afstand tegen :)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Spawnsysteem was in 4 en 5 ook alles behalve perfect. Erger is het er in ieder geval niet op geworden. En ik vind matchmaking prima werken. Heb bijna altijd binnen de minuut een match en als het lagged komt er vaak al snel host migration en daarna is het meestal wel opgelost. Is het dan nog steeds dan ga ik uit het potje en zoek ik opnieuwe, tenzij het potje al bijna afgelopen is, dan wacht ik wel even.
    :+
    Zat gisteren bij mijn broer te kijken, overleefd ie door de painkillers een javelin glitcher :+.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat is mn punt niet. Het is allemaal over de top.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel over de top, maar ik vind de multiplayer nog steeds leuk, het gaat gewoon om lol hebben IMO; en die heb ik. Dus wat mij betreft is dit spel geslaagd.

    BTW voor mensen die constant gekilled worden door KSR's terwijl ze respawnen: heb altijd, standaard, een class met cold-blooded + stinger (of zoiets dergelijks) aangemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, wat is die javelin toch vet :lol:
    Dan heb ik het niet over de glitch, maar gewoon je richt op de grond schiet bam 3 kills soms :D
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En gelukkig maar. Grenade launchers verneukten cod4 helemaal. Gelukkig dat het nu minder damage heeft gekregen.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerder meer denk ik, ik ga er altijd aan dood. :mad:
     
  12. thelklutsen

    thelklutsen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel begint me echt steeds meer tegen te staan. Op het begin heb ik het ontzettend veel gespeeld, maar nu stop ik binnen het uur alweer. Wordt echt te gefrustreerd van de structuur van de mappen. Echt overal zijn kleine hoekjes en steegjes aangebracht om het een levend geheel te geven oid, maar in praktijk werkt het alleen maar in het voordeel van de voorzichtige speler/camper. Voor mijn gevoel was dit in World at War echt een stuk minder. Grootste reden hiervan is denk ik dat in MW2 heel veel in de hoogte is gewerkt. Een map als Favela kent soms wel 4 verschillende lagen (daken etc.) en je wordt echt van de meest onnozele plekken beschoten. Het kan natuurlijk aan mijn vaardigheden liggen, maar imo toch ook grotendeels aan de mappen zelf. In World at War had ik deze frustratie echt nauwelijks.

    Tweede punt is dat het hele spel draait om de killstreaks. Deze zijn tof(natuurlijk moet ik toegeven dat het besturen van een AC130 vet is), maar spelers zijn nog sneller geneigd om te gaan campen. Je wordt echt continu bestookt door tig soorten artillerie, om nog maar te zwijgen wanneer je zo'n akelige AC130 tegenover je hebt in een map als Highrise. Ik pak dan al snel m'n Javelin erbij, maar als ik drie keer achter elkaar door dat ding wordt neergehaald wanneer ik sta te locken, stijgt de frustratie meer en meer.

    De spawn is een ding dat nooit echt goed heeft gewerkt in Call of Duty, maar ik heb het idee dat je nu veel vaker bij je vorige tegenstander terecht komt. Als ik neergeschoten wordt door iemand, dan is het vaak zo dat ik op een positie spawn die op kleine afstand van hem is. Andersom helaas ook zo :p

    Het feit dat mijn router maar op moderate blijft staan is het mogelijk definitieve einde van Modern Warfare 2 voor mij. Het gedoe met het wel en niet kunnen joinen van vrienden, de irritatie dat ik af en toe niet te horen ben en andersom eveneens (plus die egoïstische houding van IW om dat partychat/gamechat gebeuren) en het feit dat mijn internet net wat langzamer hierdoor is, wat vaak te zien is in de killcam.

    Zo, bij deze mijn klaagzang over deze game. De eerste twee weken met veel plezier gespeeld (mede door het feit dat mijn internet toen nog prima was - NAT was open) maar daarna begonnen de ergernissen alleen maar toe te nemen. Ik denk dat ik binnenkort weer Call of Duty 4 en World at War erbij pak. Hier was ik sowieso een stuk beter in, maar die games steken ook een stuk beter in elkaar. Sommige van jullie hadden deze kritiek al vanaf het begin en toen was ik er wat milder over, maar inmiddels moet ik die personen gelijk geven. Infinity Ward is doorgeslagen met hun grootste entertainment release ooit. Mijn teleurstelling van het jaar.

    *Pakt Assassin's Creed 2 en Fifa 10 er maar bij.
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze punten heb je gelijk. Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik kan die dingen wel door de vingers zien, want af en toe (maar dan ook echt af en toe) heb ik echt zulke heerlijke potjes. Dat ik die dingen gewoon vergeet EN vermijd.
    Ik was zelf ook stukken beter in WaW en CoD4. Allebei de games een ratio van ruim boven de 2. Nu bij MW2 zit ik telkens vast op 1,15 en 1,16. De game is stukken toegankelijker gemaakt voor de 'slechtere' spelers, waardoor ik nu zelf een 'slechtere' speler ben geworden. Klinkt raar, maar zo zie ik het.
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het joinen van games en je vrienden is soms heel irritant inderdaad. In dat geval is het gewoon pure epic fail van IW/MS.

    Spawnpoints zijn ook te lomp voor woorden soms....

    Maar het feit dat de mappen slecht zijn... Nee, daar kan ik me totaal niet in vinden. Ja het is frustrerender geworden. Maar de mappen zijn zo bedoeld. Meer plekken om vanaf te schieten en vanaf beschoten te worden.

    Je zult nu simpelweg meer op je stappen moeten letten en beter om je heen moeten kijken om te overleven. Natuurlijk zal dit veel mensen het gevoel geven van goh ik moet campen om te overleven maar soms moet je ook wel. Als je weet dat op een bepaald punt van de map veel tegenstanders zitten ga ik ook niet als een gek staan rushen erop bijv.
    Je probeert ze te lokken, flanken, whatever.

    Maar goed. Ieder z'n meug. Ik begin mede dankzij de glitches en bugs ook steeds meer geirriteerd te raken door MW2 ; Nu zullen de meeste hopelijk snel worden gefixed maar toch. Kan het nog steeds niet begrijpen dat zulke glitches niet zijn gevonden bij het beta testen.
     
  15. thelklutsen

    thelklutsen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Doordat er meer slechtere spelers bij komen, word je zelf ook slechter. En des te frustrerender het wordt als je veel hogere scores gewend bent.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jullie missen de gratis granaatkills ;)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit slaat dus totaal nergens op8)
     
  18. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    die glitch met de javalin verziekt echt de hele multiplayer. dus IW fix die glitch
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dus als je met goeie spelers speelt heb je hogere scores?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar heb ik geen last van , gooi mij maar in een room met wat level 1's :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina