[FIFA 10] De Toppers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Daz, 12 okt 2009.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij is niet weg gegaan omdat hij niet mij wilde spelen hoor, hij zou nu ook met mij willen spelen als hij Fifa 10 nog had.
    Laten we deze discussie maar sluiten, want het heeft toch geen zin om zo door te blijven gaan.

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaaaahhhhhh, ik word gek van jullie, Daz is geen rankhoer, waarom ? Geen bewijs, na die ene wedstrijd. En ik ga zeker tijdrekken als ik voorsta tegen trieste mensen maar ook tegen sportieve mensen, waarom ? Omdat ik wil winnen

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar wij gingen niet tijdrekken. ;)
    Einde discussie nu, anders laat ik een moderator het topic opschonen.

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voetbal is oorlog -Rinus Michels-

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow daz ik verbaas me elke keer hoe serieus je overal op reageert. Niet te gespannen :)

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Damn een heel boekwerk hier over één potje clubs. Een wedstrijd is een momentopname en deze keer wonnen wij, zo simpel is het. So get over it... Jullie krijgen je rematch nog wel.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben er niet bij geweest, maar laat ik enkele dingen zeggen.

Formatie is formatie. Niet zeuren als wij counter voetbal spelen met 5 verdedigers. Dat is onze tactiek, nu is het aan andere om hierop te reageren. Dan kan je ons wel gaan afvallen, maar ik zou die energie steken in een manier om daarop te reageren. Niemand hoor je praten over de snelle combinaties in de omschakeling. Dat heb ik weinig andere clubs zien doen(steek even een veer in onze reet).

Daz vind ik super als speler, dus dat mensen niet met hem willen spelen of wat dan ook. Dat maakt voor ons als club helemaal geen ene hol uit. Ik snap dan ook niet wat er bereikt moet worden met die uitspraken. Die uitspraken doen niks af aan ons als club.

Het komt op mij over als frustratie wat ik goed kan begrijpen, maar om er dan dingen bij te gaan halen die niks met het voetbal te maken hebben vind ik persoonlijk erg zwak.

Als wij ineens tijd gaan rekken, dan moet je zorgen dat je team op pressie staat zodat je spelers bij elke verdediger hebt staan. Dit gebeurt ook in het "echte" voetbal. Zo werkt het spelletje nu eenmaal. Als iemand dat bij ons doet flippen wij er ook van uit, maar we begrijpen wel dat wij zelf het tot dat moment hebben laten komen. Hadden we maar beter moeten voetballen in de eerste 80 minuten.

Een lang bericht, voor niks. Ik denk alleen dat je eerst bij jezelf te rade moet gaan. Dit doe ik zelf ook en vaak leid dit tot beter spel. Misschien een tip?

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dankjewel voor de tip, in het vervolg zullen wij gaan tijdrekken.

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Prima, houd er wel rekening mee dat je dan eerst voor moet staan. Als je dit bereikt hebt hou ik je zeker niet tegen om deze strategie toe te passen. Succes en ik wil zeker meedoen de volgende keer dat onze clubs tegen elkaar spelen.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee man, tijdrekken als je achterstaat is veel efficienter.

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Oké je punt is duidelijk, ga nu maar weg. Je hebt dit topic al genoeg vervuild.

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Gaan we vanavond nog spelen? Zo ja, ik kom over ongeveer een half uurtje. Ik moet namelijk eerst nog een presentatie maken.

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Moet je eerst voor zien te komen, en of dat ooit nog gaat gebeuren...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil best komen, maar om 22.50 begint studio voetbal.. dat ga ik kijken. (te gast: Rik v/d Boog)

Dus ja, morgen middag? Ik ben rond 1 uur thuis.
    Hoelaat zijn jullie beschikbaar, Robbin, Reuj en Wixx?

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga nu ook studio voetbal kijken om te kijken of ze het ook nog heel even over Feyenoord kunnen hebben:+

Morgen ben ik pas om half 5 ofzo uit, dus ben denk ik pas 's avonds beschikbaar.

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Moet even kijken hoe laat ik morgen online ben. Ben niet thuis dan, maar ik zit dan bij me vader. Neem wel me harde schijf mee en me headset.

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vroeg uit vandaag. Ben vanmiddag rond half 2 wel beschikbaar.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan nu. :)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens, 20 wedstrijden ongeslagen, meer zeg ik niet. Helaas staat er door een fout in het spel 19, maar we hebben er toch 20 ongeslagen gespeeld. De wedstrijd daarna was gewoon poep, wat wil je tegen 7 man. Momenteel 74 gewonnen, 10 gelijk, 25 verloren. Nu een streak van 2. 'S kijken hoe ver we nu komen. :cool:

Morgenavond sla ik over.

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Leuke sportieve jongen die Viktortje hahaha kan ook erg goed tegen zijn verlies of niet hahaha

Laatst bewerkt: 8 dec 2009

Deel Deze Pagina