Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Op de 360 stelt de game zich ook af op de landinstellingen. Helaas is het dan in het Nederlands, maar ik ga mn country toch echt niet aanpassen naar UK. :mad:
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo erg was het toch niet, heb me er niet aan geërgerd. Een Saints Row 2 of Prince Of Persia was bijvoorbeeld veeeeeeeeel erger.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja, het valt hier idd wel mee, maar toch blijft het wat jammer.
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu opgelost (op playstation) door de systeeminstellingen op engels te zetten. Vreemd dat het op de 360 niet kan.
     
  5. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeuh.! 1000/1000 :+

    Echt een top spel :thumbs:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nederlands? Hmmm....geen last van hoor :)

    Maar ik heb mijn land dan ook op UK staan, echt serieus lekker boeie.
    Wat maakt het uit, wat is er echt erg aan? Je hebt in elk geval geen ergernis meer in ACII. Ik heb het ook liever gewoon zo.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Feli, maar ik krijg het maar niet voor elkaar die tombe in Venetie door te komen. Damn, de eerste drie waren leuk, maar deze eerste in Venetie is echt kut. 8)
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Dit heeft denk ik met de beperking te maken van de opslag van het schijfje. De ps3 heeft blu ray daar past zeker 5x meer op dan een 360 disk.

    Maar om eerlijk te zijn... ik vind die nl subs van deze game dus echt totaal niet storend. Enigste minpunt is dat ik er gebruik van maak maar dat de ondertiteling soms al weg is terwijl ze nog de zin moeten zeggen. Maarja
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is trots op Nederland. ;)
     
  11. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan het schijfje: de taalinstellingen zijn gewoon aanwezig alleen niet toegankelijk om te wijzigen. Op het moment dat ik de taalinstellingen wijzig van de ps3 zelf, wijzigt dit automatisch de taal in de game.

    Bij andere games is het echter in de game zelf te wijzigen. Dat was hier uiteraard ook handig geweest.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap niet wat jullie je aanstellen, het Nederlands in de game is helemaal niet slecht.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb mijn 360 wel op UK gezet. Nederlands in games, moeten ze serieus gewoon mee stoppen. Van mij hoeft het iig niet.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet echt slecht nee(maar ook niet totaal fout loos) Maar het klinkt gewoon niet.

    Zo is assassinate gewoon vertaald als vermoorden. Het is wel de correcte vertaling alleen een assassination is toch net iets anders als een murder alleen beide worden vertaald als vermoord.
     
  15. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam er gister achter dat ik in venetie nog een heel blok niet gezien had, nooit ben geweest ook =P

    en in florence is er een deel wat ik nog niet eens inkan! xD toch heb ik m al helemaal uitgespeeld op 20 veertjes na nu (ik zoek zonder guide)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb nu ook alle feathers gevonden. :) Topgame was het. Jammer dat de achievements zo makkelijk waren, anders had ik nog een reden gehad om door te kunnen spelen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vechten jullie ook alleen met de Hidden Blades?
    Als ik met een gewoon goed zwaard vecht dan kan ik wel counteren maar dan killed die ze nooit gelijk. Als je met je Hidden Bladed countert doen killed die wel gelijk. :)

    Edit:

    Wat een geweldig einde zeg!. Met die stok kan je coole moves maken.
    Hoop dat deel 3 naar Japan ofzo gaat. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  18. Jynx

    Jynx Shirtjes maker

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor verschillende en tegenstrijdige berichten over AC 2. Is hij nou beter of iets minder dan zijn voorganger? Ik vond 1 er wel ontzettend vet uitzien en prima spelen. Maar hij verveeld mij vrij snel door het beperkt aantal dingen dat je kan doen.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was idd het grootste probleem van deel 1, maar dat is in deel 2 totaal niet zo. er zijn 15 soorten missies ipv 5 nu. en je hoeft ze niet te doen, je kan ook gewoon het verhaal volgen. de achievements zijn ubermakkelijk dus daar moet je het niet voor doen (behalve als je voor makkelijke achievements gaat:p)
    de sfeer is gewoonweg briljant, en de gameplay is nog stukken beter als deel 1. in principe is het er overal op vooruit gegaan, behalve de moeilijkheidsgraad.

    de ai is namelijk niet super, en het vechten is te makkelijk (IMO)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet kunnen dat hij naar meerdere locaties zal gaan? Desmond moet toch al die tempels gaan vinden waar je 'veilig' bent voor het eind van de wereld?

    Speel trouwens zelf altijd met het zwaard, puur omdat dat gewoon het vetste is. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina