[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Slechte spelers zijn vaak ontzettend blind en zien de vijand pas als hij je neer knalt. Als je met een redelijk team speelt dan coveren zij beter en dat speelt ook lekkerder. En dat is nog maar één van de vele redenen waarom ik liever met betere spelers speel. Ik speel trouwens wel beter als het team ook beter is.

2. karrsten

karrsten Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt blij dat martyrdom eruit is, ik kon daar echt gek van worden. ookal raakte je er aan gewend.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja zo kan je het ook zien, maar als je tegen een slecht team speelt heb je toch logisch hogere scores?

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ben zelf rank 56 en kwam gisteren ineens in een server met alleen maar mensen met groene rank tekens (hoogste was rank 19) Meteen score van 47-3 _O_
    Na een potje gingen ze wel allemaal weg :9
    Stond er wel van te kijken, dat matchmaking soms zulke verschillen toelaat.

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    euh, is er niet uit?

6. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    en toch zijn er zulke schele mensen.

had een potje sabotage. als je dan dood ben kan je altijd een paar sec een teammaat zien: echt zo scheel. staat een gast stil voor hem, gaat hij paniekerig schieten en pas als zijn magazijn leeg is raakt ie hem. echt die gast had een score van 2-25

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net Cookie en Metal Mark doodgeschoten \o/ (wel verloren though :+ )

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, net had iemand een chopper gunner dus ik richt mijn javelin daarop.
    Wordt die daarvoor al door iemand anders kapot gemaakt.
    Maar toen killde mijn javelin nog iemand, terwijl die eigenlijk de chopper moest raken :cool:

9. thelklutsen

thelklutsen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee bedoelde ik te zeggen dat omdat er zoveel 'slechte' spelers zijn bijgekomen (dankzij de hype waarschijnlijk), deze mensen ook niet echt bezig zijn met wat ze moeten doen. Als je bijvoorbeeld Domination speelt dan gaan ze niet alleen maar op die vlaggen af, omdat ze met hun vaardigheden daar toch niet veel kunnen behalen. Daarom blijven ze vaak maar ergens random in de map om te wachten tot er wat langskomt. Ik heb echt vaak dat ik tijdens een potje Domination of HQ of wat dan ook, dat ik doodga en denk: hoe kun je in vredesnaam daar nou gaan zitten.

Wanneer ik in een team zit die allemaal een stuk beter zijn, precies weten wat ze moeten doen en een goed team tegenover me heb, ben ik meestal wel beter ja. Ik weet dan eigenlijk beter waar de tegenstander gaat zitten. Omdat ik 1 op 1 vrij goed ben, wat richten/schieten ed. betreft, gaat het dan beter. Maar wanneer je tegenstander in principe overal kan zitten campen, is het een stuk moeilijker en ga je voorzichtiger door een map heen. Met als gevolg dat je ineens van achteren weer wordt neergeschoten :p

10. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vind ik het raar dat alleen degene die een KSR kapot maakt de volle XP krijgt, ik schoot eerder 3 stinger rakketen op een chopper gunner, komt er iemand die er even 1 schiet en is dus al mijn moeite voor niets geweest. |:-

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik had net een hele grote wtf :eek: Ik had een predator gedaan en een harrier waardoor ik mn chopper gunner kreeg. Die liet ik staan want ik zat mooi te snipen. Toen kreeg ik opeens weer een predator en weer een harrier die weer een chopper maakte. En dat in 1 leven. Beetje raar vond ik.

12. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Modern Bugfare 2 :p

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Duhu :9. Cookie en Ik zijn meesterlijk goed. Je weet Zelf 8)

14. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zo cod4 maar weer gekocht vandaag...:) mw2 gaat de kast in

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekkâh Lekkâh :cool:

Eindelijk weer de M16. Nu ga ik niet meer in prestige. Toch jammer dat je de M16 niet vanaf het begin hebt, zoals in COD4. Imo is het toch het beste wapen in het spel.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, lijkt ook dat vooral ik daar last van heb. Heb in totaal maar 1 match meegemaakt waarin er allemaal players waren van ongeveer hetzelfde niveau, en toen brak mijn verbinding.

Met FFA,deathmatch,TDM,SnD zit ik altijd in een lobby waarin ik de laagste klasse hebt. (heb maar een paar uurtjes gespeeld / lvl 20.) Ik word vaak ingedeeld in lobby's met meerdere spelers boven level 40 , tsja daar kan ik niet tegenop met perks al UAV, Counter-UAV en Predator Missile.

Op deze manier krijg ik nooit killstreaks voor mekaar van 5 of hoger. Wordt er zo langzamerhand gek van. Kill/death ratio is om van te huilen,ach ja .... als ik maar lol heb.

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind level eigenlijk niet zo veel uitmaken in dit spel qua prestatie. Het enige dat ik irritant vind is dat je Cold-Blooded pas op 23 (ofzoiets) krijgt.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    'T zal vast aan mij liggen maar ik vind Modern Warfare 2 serieus badass. Tuurlijk, je hebt er een mening over. Maar, de mensen die CoD 4 beter vinden, waarom? Omdat je die gewend was? Had CoD 4 geen bugs/glitches op het begin? Er moeten nog patches uitkomen. Sure, glitchers zijn irritant. Shit happens.

19. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen waarom je soms na 1 seconde kan respawnen en soms maar na 10 seconden? Ik kan er geen regelmaat in vinden...

20. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog een herhaling? noobtubes zijn overpowered... die killstreaks slaan echt nergens op.. nuke is kansloos?... choppergunner is overpowered.... iedereen camped in MP... thermal scopes is voor noobs(IEDEREEN kan dan snipen)... akimo shotgun is te kansloos..

Deze dingen zijn gewoon in cod4 GOED.. de maps in cod4 zijn GOED.. hier is alleen terminal en highrise goed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina