[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Al report ik ze meestal nog even als ik ze het daadwerkelijk zie gebruiken :+

2. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zelf speel ik deze game ook best fanatiek en vind hem werkelijk fantastisch!

enige nadeel is dat ik free for all altijd wel aardig vind dus dit speel ik geregeld,
    wat merkte ik gister nu...... elke keer wanneer ik een pot join.... 1 iemand bovenaan met 20 kills en 0 deaths,
    iemand onderaan met 0 kills 20 deaths.....

erg gezellig dus een kneusje die 2 accounts heeft en zijn ratio / nuke zo wil verdienen erg triest en jammer!

heb ze een paar keer betrapt en dan heb je ook meteen een double kill. maar het is wel zoooo triest en gaar!

en onvoorstelbaar in hoeveel games ik dit mee heb gemaakt gisteren!

erg jammer dus dit alelmaal wat beterft dat knifen heb ik weinig last van.

hoop dat er iets aan gedaan word.

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  3. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan jammer genoeg weinig aan gedaan worden behalve die 2 reporten. Maar inhoudelijk kun je weinig aan dit soort mensen doen ; Zulke mensen heb je in alle CoD spellen met FFA.

Het is nu alleen makkelijker/aantrekkelijker geworden om het te doen. Je hebt nieuwe killstreaks en tactical insertion wat het makkelijker maakt om constant bij mekaar te spawnen.

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon er op in spelen. Ze gaan meestal naar de zelfde plaats <3.

5. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, ze doen ook niet iets wat illegaal is.... maar het is zoooo goedkoop....:mad:

maar feit is...... als er stats in het spel verwerkt zitten krijg je dit.

ik zelf wil ook een zo goed mogelijke ratio natuurlijk.... maar dan wil ik het ook zelf verdient hebben....

niet zoals de nummer 1 tot 1000 in de leaderboard die een killstreak van 1500 hebben:mad::mad:

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen ze dat eigenlijk. Lopen killstreaks ook gewoon over van game naar game? Want je kan toch never nooit 1500 kills maken in 1 game.

7. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak af en toe geen pepernoot.

Ik zie iemand eerder, schiet eerder en dan nog wordt ik gekilled...
    Of iemand zit ergens op een balkon, voordat ik me dot op z'n hoofd heb lig ik al op de grond.

Een ander keer raak ik weer alles.

Het is zo lastig aimen met die stick. En het is niet constant.
    Meer mensen hier last van of ben ik gewoon een prutser? :9

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Meerdere xboxen -> potje domination -> boosten. Zijn zat kneuzen die daar tijd aan besteden.

9. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het soms maar een welgemikte burst van een m16 maakt al snel een einde aan die campers.

Ging gisteren even kills boosten tegen een vriend in DOOM (arcade) en daar moest je 100 kills voor een achievement halen werd daar al gek van. We zijn op de 50 gestrand.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    @Bovenste: Waar heeft hij het over campers?:9
    @Onderste: Hoe is dit relevant aan de Multiplayer van Modern Warfare 2?:9

Zo kom je inderdaad wel makkelijk aan 20 posts per dag :+.

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Bovenste
    @Onderste
    Dat ik al moe word van 50 kills maken laat staan 1500 kills.

12. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Meestal als ik er achter kom blijf ik 1 van de 2 achtervolgen :+

Wel slecht weer voor m'n ratio... Dankzij dit soort praktijken flink wat punten gedaald. M'n piek stond op 3.48... Ben nu alweer gedaald naar 3.37 :emo:

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Net een lekker potje HQ op Wasteland met .50 cal met Thermal. Het begint, ik manouvreer me dat ik uitkijk naar die helikopter. Loopt 2 man kruisling voor elkaar lang: BAM! Collataral Damage challenge gehaald :cool:. Even later ook in hetzelfde potje een random Semtex worp gedaan en kreeg daar 4 kills mee :+. Sloot af met 16, 1, 5.

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen replay mode inzat net als in Halo 3. Zou die worp graag zien :p. Zelf ook is een mooie semtex gegooid. In wastelands heb je zo'n hutje waar je net onder het dak nog een granaatje naar binnen kan gooien. Had toen een semtex geplaatst op het plafond. Toen gewacht tot er 3 man inzatten en tot ontploffing gebracht. Gister ook 5 mensen gekilled met 1 predator missle. =P.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Als je carepackage granaat in je hand hebt dan zit de rest van je uitrusting gewoon op je rug, dus het zou niks moeten uitmaken kwa snelheid.

Maar betreft snelheidverschil in welke wapen je equipped merk ik niet. Of ik nou een lmg of assualt rifle neem, ik blijf even snel.

Is het dan ook zo dat je sneller bent als je een lichtere seconday wapen neemt, terwijl die op je rug zit (unequipped) Pistol ipv rocket launcher bijv. Denk het niet toch.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Loopsnelheid merk ik toch wel duidelijk. Met een LMG ga ik altijd supertraag en volgens mij is ook de tijd die ik kan sprinten minder, terwijl ik met een Assault Rifle gewoon een redelijke snelheid heb en redelijke tijd kan sprinten en met een SMG of Sniper Rifle ben je gewoon vliegensvlug. Het is apart dat je met een care package granaat sneller kan lopen, maar ik heb nog niemand zo dat zien gebruiken, dus veel maakt het me niet uit.

Edit://

Het is inderdaad erg jammer dat er geen theater ofzo is. Maar ik neem aan dat jij met C4 had zitten wachten tot je het tot ontploffing bracht? Semtex kun je namelijk niet zelf timen.

P.S: Je hebt 400 posts, gauw in je handtekening zetten!:eek:

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omg je hebt boven de 1000 post! Gauw in je handtekening zetten!

Net beetje last gehad van lag.

Toch ff het wapen gepakt wat Cookie zo relaxed vond. Weet niet echt wat ik er van vind. 1 op 1 gaat het moeilijk, afstand zeer relaxed en mensen gaan ook snel dood.

M16 was het?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je mag niet meer dan 4 regels in je handtekening volgens mij. :+

M16 = _O_

//Edit

Oh, 5 regels maximaal.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij ook al vrij :+?

Anyways, waarom is die zo chill als ik mag vragen?

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja inderdaad, die M16 blijkt wel vet. Maar ik heb nu ook weer net de ACR vrijgespeeld en die is ook wel zeker erg nice *).

En je handtekening mag 5 regels zijn :9.

Edit://

Omdat ie lekker accuraat is en veel schade doet *). 1 of 2 bursts en ze zijn neer. Voor dichtbij vind ik hem wel een beetje tegenvallen, maar dat moet je dan maar proberen te vermijden of een mooi secondary ding pakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina