[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ACR = Beste op Scar-H na. Scar-H is té sterk gewoon. Alleen te weinig kogels imo.

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hmmm oke knap van je, maar een semtex knalt al naar een paar seconden. :+

Zelf een keer een semtex kill gehad over een dakje heen recht op iemand zijn edele delen. Blijft leuk om de laatste kill zo te maken. 8)

3. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Meneertje wesley is heel trots op z'n behaalde posts en zet die graag in z'n signature. Ieder z'n meug zullen we maar zeggen :p

Maar denk dat je M16A4 bedoeld? 3 burst wapen?

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die! Net ff paar potjes mee gespeeld. Zonder Red Dot Sight kan ik niet oordelen, zo'n klote vizier als je inzoomt.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die Scar-H zo'n poepwapen. Ik pak dan liever de M4A1 of de FAMAS.

6. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Jej! Ondanks dat het vaak word genoemd als newbie wapen vind ik de M16A4 verre weg de lekkerste assault rifle met de ACR op een goede 2de.

De iron sight is wennen. Maar uiteraard werkt een RDS of een holographic op een geweer simpelweg veel lekkerder :)

Vind het een beetje raar dat de M16A4 zo laat pas unlocked word maar ach, Als je per se een 3 burst wapen wilt in het begin kun je ook aan de famas gaan :thumbs:

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar had WOUW5 al op gewezen ;). Was Idd een C4.

8. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    M16 newbie wapen?

mijn inziens juist helemaal omgekeerd.... rest is alleen maar sproeien sproeien en dat sproeien werkt nog belachelijk goed ook!

M16 _O_

9. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is het nou echt zo dat je in prestige geen reet unlocked up titles/emblems/class na?

dit vind ik best wel triest

ik heb er bijna 70 uur opzitten en ben bijna level 70

laten we zeggen je haalt level 70 in 60 uur

of nee, laten we zeggen 'maar' 50 uur zelfs.

50 keer 10 prestiges = 500 uur

dit is toch best wel ernstig, je unlocked geen ene reet en mensen steken zoveel tijd in een game

onbegrijpelijk

als je nou is wapens of iets anders zinvols kon unlocken wou ik de 'uitdaging' misschien wel aan gaan...maar voor wat internet respect ga ik het niet doen

10. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd zo'n sprayer is best irritant. Gister in terminal zaten er 3 team maten van mij in het vliegtuig. Toen ging zo'n gozer van links naar rechts sprayen op het vliegtuig en 2/3 waren dood.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    No offence, maar ik vind 50 uur om naar level 70 te komen best wel veel, 70 uur al helemaal. Eerder 40 uur? En ach, het is een goede game en hoe beter je wordt hoe sneller je levelt, dus uiteindelijk kom je er wel als het spel je maar lang genoeg aantrekt.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ach, ik speel het gewoon. Het is leuk, ranken is leuk. Om daarna weer op nieuw te beginnen houd het nog leuk. Maakt mij niet uit dat ik dan weer level 1 ben. Blijf toch wel spelen.

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt ook eigenlijk welke gamemode je speelt. Bij TDM rank je minder snel dan dat je bij SnD doet.

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Counter Strike heeft op de meeste servers ook geen levels en wapen verzamelen en toch spelen miljoenen mensen het. Dus er zijn best veel mensen die COD6 tot de 10de prestige spelen. Er zijn al zelfs een paar mensen met een prestige van 10 >.> Gister nog 1 gezien in een potje waar ik speelde.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Lol das wel echt kansloos :) nu al 10th prestige. Gefaald in het leven maar wel 10th prestige in COD6 binnen een maand. :)

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar rank je volgens jou het snelst?

SnD is toch minder snel lijkt me? 50 per kill. Weet niet precies hoeveel als je bomb plant. Denk 100/200.

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind de M16 by far het fijnste wapen wat er is in Modern Warfare 2. Heb hem nu in Blue Tiger uitvoering, dus het oog heeft wat en ben toch meestal MVP bij matches waarin je een beetje grote afstanden hebt. Een keer richten op het hoofdje en ze zijn toch wel dood. De SCAR-H is idd ook wel relaxt, maar mijn voorkeur blijft de M16. Ben nu bezig om de challenges te halen voor de ACR, maar hij is minder sterk dan de M16 heb ik het gevoel. Wel chill op korte afstanden, en door de lage recoil kan je ook nog best ver komen. Ik ga zeker weten de laatste levels weer terug naar de m16. Dan lekker prestigen.

18. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de M16A4 totaal geen newbie wapen hoor. Maar het word vaak zo genoemd omdat het heel simpel is om er kills mee te halen juist omdat het niet sproeit ;)

Dat dus.... Sorry hoor maar als je na 70 uur nog geen level 70 heb gehaald dan doe je toch echt iets fout :p

Heb nu ook ruim 70 uur erop zitten en zit al ruim op de 3de prestige?

Counter-strike bestaat dan ook al ruim 10 jaar. Daarnaast was counter-strike 1 van de grondleggers met team-based tactische gameplay. Zelf heb ik CS ook ruim 7 jaar gespeeld waarvan 5 jaar in clan verband :)

19. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al 70 uur gespeeld en ben level 60 ofzo :+

Ik ben gewoon niet zo goed hahaah want ik sta ook altijd onderaan, omdat ik de minste kills heb gemaakt.. meestal ziet het er ong zo uit: 6 0 3 maar toch level ik dan niet zo snel :p

20. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben jou nog aan het trainen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina