Wat is de moeilijkste singleplayer game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jynx, 7 dec 2009.

  1. Jynx

    Jynx Shirtjes maker

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel was in de singleplayer niet door te komen?

    Zelf ben ik kort geleden met Ninja Gaiden 2 begonnen. En ondanks dat ik inmiddels al in level 8 ben vind ik het wel een bijzonder lastige game.
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen specifieke game maar een eindbaas wat ik echt tergend vond was Sephiroth in Kingdom Hearts :mad:.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn maar weinig games die ik kan bedenken die echt bijna niet te doen waren. Maar goed natuurlijk is het ook beetje aan jezelf te danken als je de moeilijkheids graad heel hoog zet ;)

    Enige welke meteen in m'n hersenspinsel omhoog springt is Final Fantasy 7 op de PSX. Had zo'n moeite om bepaalde delen door te komen.... Maar wellicht komt dat ook omdat ik er toendertijd niet erg veel van snapte :+
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Turtles II op de NES !! Veel games btw op de NES. Ook Super Mario Bros. 1, 2 & 3. Geen save-functie !!? :p
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Red Faction Guerrilla vond ik op hard niet de meeste plezierige ervaring geven (voelde beetje ongebalanceerd). Maar maybe is dat wat je juist wel wilt.

    Verder Panzer Dragoon Orta (xbox), oude onrail shooter welke echt heel goed is.

    Verder moet ik echt ff Pixeljunk Monster vermelden op PSN. Zo moeilijk dat ik moeite heb om op easy levels te perfecten.

    XBLA games; Ikaruga, N+, R-Type, South Park (op hard), Dishwasher, Bionic Commando Rearmed.
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was dat Devil May Cry 3 voor de ps2.
    Begon vol goede moed op normal aan de game, tot ik na ± 30 minuten spelen muurvast zat bij de eerste baas... (Fucking Cerberus :mad: )
    Heb het nog even geprobeerd op easy, maar toen was de lol er voor mij al wel vanaf... Nooit meer aangeraakt. :+

    Oh, en ik ben echt tergend slecht in geometry wars. Nog nooit tot 250.000 punten gekomen. :lol:
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zelf call of duty grenades at war niet door te komen op veteran, sure het is te doen.
    maar je gaat continu dood aan onmogelijk vaak goedgeplaatste granaten van de vijand, kakirritant!

    dan kan je daarbij the force unleashed op sith lord toevoegen. ik ga er niet eens aan beginnen
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ah, ik raak al naar van Ninja Gaiden II, het tweede level die eindbaas. Is gewoon niet mijn ding :+
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    vind alleen al de demo van ikaruga moeilijk
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij nog vers in het geheugen staat: Ninja Gaiden (deel 1)! Volgens mij zijn de vervolgen (2 & sigma/sigma 2) ook teruggeschroefd qua moeilijkheidsgraad.

    De duistere sfeer en de moeilijkheidsgraad zorgden er toen voor dat ik het spel heb weggelegd voor mss wel een half jaar. Later toch weer opgepakt, en was toch wel een btje trots toen ik het had uitgespeeld:cool:
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Red Faction Guerilla viel toch wel mee?:confused:

    N+ en Bionic Commando Rearmed zijn inderdaad fokking moeilijk. Heb van Bionic Commando Rearmed het eerste level nog nie eens uitgespeeld :+.

    World at War vond ik ook wel meevallen, gewoon alle granaten teruggooien :9.

    Kan eigenlijk geen écht moeilijke retail games bedenken, die ik zelf heb gespeeld :+.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mortal Kombat 2 op de gameboy, daar ben ik geeneens tot de eindbaas gekomen lol :) Tja verder heb ik hier Ghost in the shell - Stand alone complex liggen voor de PS2, kom al het eerste level niet door.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Volgens mij is deel 2 zo gedaan, om het moeilijk te maken. Dat je met geluk verder komt, en niets met skill te maken heeft. Stom op het juiste moment wat geluk hebben.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    CoD 2 op veteran was aardig pittig:x
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klopt, dat heb ik ook met meerdere vechtspellen eigenlijk maar MK 2 spande echt de kroon inderdaad. Streetfighter 2 was dan ook wel moeilijk, maar dat ging eventueel nog wel.

    Owja ik vergat nog 2 games, Mega man games zijn echt echt te erg voor me geweest. :D Wat ik ook wel een moeilijke game vond was Rage racer, de allereerste game op de PSX waar je ook kon upgraden en in het begin kwam je maar amper een berg omhoog laat staan winnen.
     
  16. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 1 en 2, zeker wetenXD

    Heb deel 1 meerdere keren uitgespeelt, ik was zo (goed) dat ik deel 1 op hard mode bijna uitgespeelt hadXD.

    Deel 2 ben ik niet eens op hard begonnen, asociaal moeilijk.... als je die op hardere diff's speelt moet je 5 volledig opgeladen Sword attacks doen om 1 monstertje te killen.... Mij niet gezien.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *nvm, niet goed gelezen.
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat hierboven gezegd is is bullshit, behalve die Petrucci dan. Moeilijke singleplayer games bestaan niet meer. De enige manier om aan moeilijke singleplayer games te komen = een NES kopen. Vanaf de SNES ging het al bergafwaarts met de moeilijkheidsgraad, en de huidige generatie consoles gaan nergens meer over(betreft moeilijkheid van de sp). Dus koop een NES en koop daarbij:
    Ninja gaiden 1, double dragon 3, Turtles 1, Turtles 2(deze valt nog mee eigenlijk, maar dan heb je nog plezier tussen alle ergenis door),bayou billy, battletoads. Dan wed ik dat je deze games zonder cheats/saves/gamefaqs nooit binnen een jaar kunt uitspelen al ben je focking werkloos!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Vroeger had je geen save points. Maar volgens mij is dit topic persoonlijk gericht. Daarmee bedoel ik wat je zelf heb ervaren. En wat je zelf het moeilijkst vond.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heel veel NES games.

    Turtles 1
    Ninja Gaiden
    Karate Kid
    Silver Surfer
    Rush 'n atack

    op de SNES
    breath of fire 2
    total carnage

    Op PS Breath of fire 3

    Op de ps2 Devil may cry 3 (moeilijkste uit de serie)
    Soul calibur 2 world mode

    xbox 360
    Ninja gaiden serie
    Arcade games met name
     

Deel Deze Pagina