[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    speel jij toevallig op een role-playing realm?
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vanwege die reply's? Fucken met gm's is juist super grappig, hoef je niet op een RP realm te zitten daarvoor. 8)
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging tijdje terug, naar UBRS voor de LEEROOYY jenkins title :p
    toen gingen we verder en waren opgesloten achter een poort waar die baas spamt -_-.
    toen kwam een GM ons eruit halen en ging die verder mee lopen met ons. :+
    zal vanavond wel screens posten ^_^
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Hoe haal je die titel ook alweer?

    Nog een vraagje: Is het wel mogelijk om bijvoorbeeld een char van een PvP realm naar een normale realm over te zetten? Ik weet dat je ervoor moet betalen, maar ik zou het wel graag willen weten. :9
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is mogelijk, vroeger mocht je niet van normal/pve naar pvp omdat lvlen op een pvp server moeilijker is, maar dat is volgens mij veranderd!
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha.

    Ik ga dus ToC norm farmen, zodat ik m'n DK een beetje kan gearen voor HCs (Unholy DPS ftw!). Kom ik dus in een groep met een tank paladin, een healer priest, en een DPS warrior en DK. Warrior had een beetje zelfde gear als ik (full blue), maar de DK had full epic, en zelfs T9.25 (gok van VoA, gezien hij nooit toc/togc10 en 25 had gedaan aldus z'n achievement) pieces.

    Deze DK was een mooi voorbeeld van hoeveel mensen hun DK niet goed kunnen spelen. Ik deed single target, en ofc AoE (sterk punt van Unholy) 1.5K (AoE 2.5K) meer DPS en Damage Done aan het einde dan hem. Hij was Blood DPS. Ten eerste gebruikt hij niet 1x Icy Touch of Plague Strike (bewust ervan dat diseases niet stacken, als andere DKS ook in de grp zitten?), en aldus recount spamt hij alleen blood strike, heart strike en death coil. Tevens weet hij niet dat je als je melee bent je van achter de boss moet aanvallen, zodat hij je attacks niet kan parryen, en hij deed nog wat stomme dingen. Hij ninja pullde zo'n add grp zomaar, en popte niet eens IF en AMS in P3 van de Black Knight. Ook ninjade hij doodleuk leather gear, en zelfs een tank trinket die onze tank wou. En dan check je z'n armory, en dan blijkt dat hij niet eens een offspec heeft als DK!

    Echt te grappig, en te schandalig tegelijk. Blijkbaar is ie gewoon gecarried door pugs (of z'n guild? warrior zat ook in zijn guild, en hij heed ook enorm lage DPS), of hij was lui/dronken terwijl hij in deze grp zat.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    of hij speelde op daddy's account
     
  8. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij zat gewoon een beetje te kloten omdat hij full epic is en in ToC normal zat? Deed ik eerlijk gezegd ook als healer :p Beetje uitdaging erin brengen ;)
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, alhoewel ik niet echt in een RP-guild zit, we hebben zo nu en dan eens een lolletje met random bullshit like that.

    Maar ik loop eigenlijk altijd te klooien met die GM's.
    Ik zal morgen wel is wat screenshots posten, heb er tientallen :p
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Kwam je niet toevallig Yellow 13 tegen? :+
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit komt van Aion en niet wow, maar vond het filmpje te grappig.. GM's bannen goldsellers op een wel heel lollige wijze..

     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Waarom ik nu weer. :eek::+
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Interessant stukje interview met de screenwriter van de WoW film, die eerder het script voor Saving Private Ryan schreef.

    "I did actually write three different drafts of the script, and I worked very closely with Blizzard over the period of about a year or so," Whitta explained. "I think in the end I came up with a movie that I thought was really cool, but what happened with Sam [Raimi] is that they always wanted a big director, and they landed one of the biggest with Sam. I think he'll make an incredible movie. But he just had a very different vision. He wanted to tell a completely different story, so they went a different way."

    So what did Whitta have in mind for the film? "I thought I did a good job that people who love the game would get a good account of the world. All the major races, all the major places, and some of the lesser known ones were in there. There were some cool Easter eggs if you really knew the game back to front." Whitta compared his "Easter eggs" to the scene in the first Pirates of the Caribbean film mimicking a classic element of the ride, where men in a cell try to lure the dog with the keys in its mouth -- little such touches and details that fans would pick up on.

    "I felt that it was true to the world of the game," Whitta summed up. He explained that the biggest challenge was telling a story that would be true to what fans expect from a WoW movie, but also accessible for those who've never played WoW (if any such people still exist). "I felt we did a good job of that, and I'm sure Sam's version will do the same," he said.


    In het begin vond ik een wow film belachelijk, maar met Sam Raimi als regisseur.. Hij blijft toch een held door z'n Evil dead films, dus ZO slecht kan de film ook weer niet worden...

    edit: link: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3177202
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal wel een erg slap verhaal worden met slechte dialogen en episch grote verslagen. Beetje LotR...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Heeft iemand een idee onder welke categorie op de AH ik enchantments zoals Attack Power kan vinden. Ik moet nog even wat enchanten, maar eerst wat inkopen voor een enchanter er mee aan gang kan. Ik kan het alleen ff niet vinden wat ik moet hebben.

    @ GForce: Lord of the Rings is volgens mij wel goed hoor en ik heb wel vertrouwen in deze regisseur. We zien het ove twee jaar ofzo wel. ;)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Typ gewoon in;

    Enchant chest
    Enchant boots
    Enchant bracers

    Of en ander deel van je gear, of die manier krijg je een lijst van alle enchants die beschikbaar zijn voor dat deel van je gear. Of vraag een 450 enchanter en zoek in de lijst naar de gewenste enchant. Leg enchants worden gemaakt door een Tailor/LW'r.

    Mats los kopen is vaak goedkoper dan de scrolls op AH trouwens, dus vraag een enchanter naar de link.
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    LotR een slap verhaal en slechte dialogen.. 8)

    Yellow voor je enchants vraag of iemand enchanting wil linken kijk welke enchants je wilt en haal de mats door ze te farmen of door ze van AH te kopen stukken goedkoper dan de scrolls kopen. :)
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik vraag me trouwens af: Waarom maakt men altijd een nieuwe thread na 1000 posts bij andere onderwerpen maar niet bij deze thread?
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Omdat deze [Epic] is.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet. Inmiddels [Legendary] :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina