Shirts voor je clan.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Jynx, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit ongepast is aangezien het als een vorm van reclame gezien kan worden. Maar zo wel, moeten de mods deze threat maar schrappen.
    Hoe dan ook, ik ontwerp en druk op mijn zolderkamer t-shirts. Nu vroeg ik me af of er misschien clans zijn die graag eigen shirts voor hun clan willen. Shirts met logo en persoonlijke username ofzo.

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Maak es een vet voorbeeldje voor een clan dan :p

3. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Een clan-logo voor op een shirt bedoel je?
    Geef maar een naam. *)

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50

Bedoelde een t shirt design, dus t shirt met logo, naam, speler erop en dan foto van de voor en achterkant(schets uiteraard niet al gedrukt op t-shirt :p). Zodat wij kunnen zien wat voor je werk je zal leveren. Ook zag ik geen foto van een gedrukt t-shirt op je site, zou graag kwaliteit zien :) dus bijvoorbeeld deze naam:

Take1.Decerto (me GB team atm)
    http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-modern-warfare-2/team/take1decerto/

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  5. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0

Dit is bijvoorbeeld een shirt wat ik gemaakt en gedrukt heb. Wat het ontwerp betreft van een clan shirt kan je alle kanten op. Naam achterop (als een voetbal shirt). Of juist voorop de linker borst en dan het logo groot achterop. Dat kan je natuurlijk allemaal zelf uitmaken.

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  6. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, en nu op een normale grootte.

En nog een voorbeeldje:

Het is flexdruk. Dus een soort dun folie laagje wat onder hoge druk en grote temperatuur op het shirt wordt geperst en niet verkleurd of verslijt.

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Is dat een gedrukt shirt waar je een foto van genomen hebt? Kan aan mij liggen maar lijkt net alsof je de afbeelding van de auto op een shirt geplakt hebt met PhotoShop ofzo, doordat de afbeelding zo recht is en het shirt in kreukels ligt ...

8. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt memisschien inderdaad wel een beetje. Maar ik kan je toch echt met 100% zekerheid zeggen dat dit een foto is van een shirt met opdruk. Zoals gezegd is het een soort dunne folie die op het shirt wordt geperst. Het is dus iets stugger de het shirt zelf. En als het dan ook nog zwart is zie je helemaal weinig aan vouwen en dergelijke.
    Close up:

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Okee, naja ziet er allemaal goed uit. Als ik nog es een keer een clan shirt of voor wat anders zoek, weet ik waar te beginnen :)

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is dat niet van dat spul wat na 3x wassen loslaat? Tenminste, ik heb het vroeger thuis ook wel eens gedaan, maar was niet zo tevreden met het resultaat.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee dat is zo'n afdruk die je erop moet strijken met een strijkijzer

hij had het over persen bij hoge temperatuur en druk

12. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit Jynx. Ik heb interesse en heb je geprobeerd te bellen maar je nummer bestaat niet (die op de site staat aangegeven :)). Heb je nu dus een mail gestuurd.

Team Reflex gaat 19 december met 13 man naar een toernooi in Breda, er is redelijk wat animo voor het laten maken van t-shirts, dus je topic komt als geroepen ;)!

Hier het XBW topic van Team Reflex: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=127391
    En onze eigen website: http://www.teamreflex.com/

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  13. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    wow 13 man van de 16 ofzo die zijn ingeschreven, ik ook zie je daar :thumbs: :b:

14. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet alleen MW2 wat we gaan spelen. 4 man F10, 3 man GH5, 4 man MW2. Ik en nog iemand komen alleen toeschouwen of we gaan als cheerleaders :eek:.

Ontopic:
    Heb reactie per mail. Jynx gaat aan de slag :thumbs:.

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Graag het resultaat hier posten :thumbs: de shirts alleen en later ook als jullie ze dragen ;)

16. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    ja goed idee dat wil ik wel is zien voor dat ik er wat bestel voor mijn clan.

17. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er 1 met mijn naam heel groot :+ Maar je hebt zeker alleen mannenshirts?

18. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Ik heb ook girlies en kindershirts. Bovendien heb ik verschillende leveranciers waar ik van alles kan bestellen. Truien, polo's, jacks, noem maar op.

19. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    reactie op mijn pm aub.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Helaas dit valt onder spam en is niet toegestaan, je mag de link wel in je signature houden maar geen posts of topic over je winkel plaatsen svp.

http://forum.xbw.nl/faq.php

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina