Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het gave aan demon's souls is dat als je doodgaat je in principe gewoon verder speelt. Ook de gametijd loopt gewoon door. Er zijn geen checkpoints, geen game-overs of wat dan ook je speelt gewoon door en op basis van skills en proberen kom je verder. Als me2 een dergelijk iets net zo goed weet te implementeren ben ik heeeeeel blij
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat vind ik eigenlijks als teveel. Je moet dat dan neem ik aan bij elk nieuw character doen. Nee, geef mij maar een disc. Hadden ze nu maar voor Blue Ray gekozen, dan was dit net als met Forza 3 geen probleem geweest. ;)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus 1x swappen om de 10 uur ofzo is je teveel? :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja. :+
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik toen eens ergens gelezen had is dat de eerste Mass effect ook maar net op 1 disc paste, misschien daarom dat de planeten bewust aan de kale kant waren gelaten.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    doet me denken aan alle vette spellen van vroeger die op twee schijfjes moesten, Skies of arcadia, Shenmue, Headhunter. swappen is vet en de jeugd van nu leert het vanzelf waarderen.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het zal wel wennen, maar dan dwing ik BioWare ook de RPG van het decennia te maken. :)
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is net grappig dat je dat zegt, eerst was ik bijvoorbeeld helemaal weg van Dragon age, maar nu die game uit is vind ik het helemaal niks. De beleving twijfel ik niet aan dat deze diep gaat, maar ik ben iemand die wel let op level design en die is een Mass effect gewoon veel mooier verzorgd. Graphics is ME ook veel sterker, niet dat ik dat het meest van belang vind maar het draagt wel bij aan de sfeer van de game. Zo vond ik Eden Prime in ME 1 niet zo tof gemaakt in kleuren, waar Virmire en al die andere planeten er weer schitterend uitzagen. Ook animatie vind ik heel erg van belang, en dat doet Mass effect zeer goed. Dat kan alleen maar beter worden, en ik hoop ook dat deze game weer episch word. :9
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je Paragon of Renagde status ook mee wordt genomen in Mass Effect 2? Of worden alleen je keuzes mee overgedragen? :{
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat moet haast wel, en ik verwacht dat je wel een aantal keer op de vingers word getikt als je iets stouts hebt gedaan in de eerste ME game zoals..

    het op de bek slaan van die reporter en die doorgedraaide gek op Eden Prime, ook verwacht ik een preek en of gevolg van degeen die je schip wilt inspecteren, het gevolg van vrijlaten van de Rachni koningin, de dood van Wrex als je daarvoor gegaan bent, het onderzoek van die gesneuvelde soldate en of er wapens tegen de Geth zijn uitgevonden, dat stelletje die ruzie hadden over de behandeling van hun aankomende kind, and so on.. :9:b:;)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Hoop het niet. Wil ME2 weer op Renegade spelen en Paragon. Als je keuzes in ME1 al vastleggen wat je in 2 gaat krijgen kan je dus niet meer alle keuzes in deel 2 maken, en dat zou zonde zijn. En als je save van ME1 Paragon was kan je dus niet meer Renegade in ME 2 zijn. Denk niet dat dat de bedoeling is en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
     
  13. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    De keuzes van ME zullen wel wat uitmaken maar neit zo heel veel lijkt me.
    Aangezien er zullen ook mensen zijn die ME niet hebben gespeeld maar wel ME2 gaan spelen. Dus voor die moet het nog steeds gewoon kloppen dus ik denk dat het niet heel veel uit zal maken... Achja moet zelf ook nog ff ME aanschaffen :+
     
  14. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk wel dat je Renegade-Paragon status gedeeltelijk overgenomen wordt. Wat ik begrepen heb is dat je kan kiezen of je verder gaat met een oude savegame of dat je helemaal een nieuwe game begint waarbij je in grote lijnen een paar beslissingen moet nemen voordat je begint, dit is dan ook voor de mensen die ME1 niet gespeeld hebben. Dan zou je bij die nieuwe game dus gewoon Paragon gaan en bij je oude char Renegade.
    Tenminste, zo heb ik het begrepen....:)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En de hoofdpersoon praat tenminste. :+
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep dat ook nog eens, wat me wel opviel is dat de mannelijke stem soms weleens wat droog overkomt en ik vind de vrouwelijke voice eigenlijk veel beter ingesproken. De voice van de Ambassader vond ik echt heel sterk en zeer overtuigend, en je kreeg echt een hekel aan hem. Captain Anderson overgens ook, en Benezia die natuurlijk is ingesproken door niemand minder dan Star Trek actrise Marina Sirtis.. ja hoezo StarTrek fan lol

    [​IMG]
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat alleen cruciale beslissingen worden meegenomen in deel 2.
    Denk hierbij bijvoorbeeld aan de beslissingen...
    Ashly of Kaiden en of je Wrex dood of niet.
    Hopelijk begin je qua moraliteit met een schone lij. Hoe mooi is het als je van 'good cop' naar 'bad cop' veranderd. 8)
     
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Weet eigenlijk niet ofdat deze al gepost is, was zelf iig blij om hem te zien_O_


    [​IMG]
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    O zij van Star Trek Enterprise. Met Jean Luc Picard als kapitein. :thumbs:
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    zij was 1 van de redenen waarom ik star trek keek in die strakke uniforms :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina