Dus je launched hem, en dan activeren ze hem in de VS om middernacht? Dus je zou hem bijv nu al kunnen launchen, en dan wordt ie automatsich snachts op dezelfde tijd geactiveerd?
Kan ook, weet t nooit met die zomer/wintertijden ! Zodra ie gelaunched is, kan ik t zeggen, dan staat er namelijk altijd 'nog zoveel uur tot de start' ! Klopt, ik kan m idd nu al launchen, maar dan begint ie toch pas om 9 uur morgenochtend! Maar ik launch m pas vlak voordat ik naar bed ga, zodat mensen nog tot dan tijd hebben om te joinen! Hoewel we trouwens al op 36 man zitten !
Haha, jaah. Dat was echt sick Probeerde twee keer voor de #1 spot te gaan, werd ik beide keren nipt ingehaald
Ik was t gewoon weer bijna vergeten ! Maar hij is gelaunched! Ten minste, als t goed is ! Kan iemand ff checken? Lig namelijk al in bed en heb m dus via mn telefoon gelaunched!
The challenge begins 12/8/2009 at 00:000 PST and ends 1/7/2010 at 00:00 PST aldus de mail die ik net ontving.
Ik heb sowieso nog 11 games liggen die op 0 achievementpunten staan :|. En als ik kijk naar onder de 100, dan liggen er nog 59 xD.
Ik ga niet voor een bepaalde positie, ik ga gewoon voor 2 a 3K. Waar dat me brengt merk ik dan vanzelf.
Zoals jullie al gezien hadden, zijn we dus gestart \o/!! Aangezien het een challenge van een maand is en ik niet helemaal gek in mn hoofd ben, ga ik dus niet voor dagelijkse updates zorgen ! Mocht iemand zich hiertoe geroepen voelen, be my guest ! Maar voor alle andere zijn hier de dagelijkse updates en tussenstanden te volgen: Daily Updates!!
Sjacco, kunnen we nog ergens de stand zien? Dus zeg maar de puntentelling van de vorige competities enzo.
Er is een zoekfunctie he ! Hier is het overzicht van het uiteindelijke leaderboard van het eerste seizoen XboxWorld.nl Challenges!
Dat hoef je mij niet te vertellen he, maar ik heb het over de stand van zaken nu, niet van het eerste seizoen.