Ik heb altijd zo'n hekel aan dit soort opmerkingen hè Dat iets 1 of 2 keer leuk is betekent ook niet dat het altijd leuk zal zijn en dat de hele reeks gegarandeerde kaskrakers zijn. Het begint hier al aardig op het south park topic te lijken
Ik snap het ook totaal niet. Ik bedoel, Kabouter Wesley IS kut, slecht en niet grappig. Dat was toch zo leuk eraan? Het is wel grappig als je een neushoorn bij je pizza krijgt, maar niet als een kabouter in een tractor je een vet verhaal vertelt. Ik snap jullie echt niet. Deze ep. slaat nergens op, net zoals alle andere afleveringen.
Dat het nergens op slaat is een feit, maar dat betekent niet dat het wel of niet leuk is. Zo vind ik Extra Neushoorn, Turbo Turbo en de Lotto echt geniaal, maar deze en die van bronnen checken zijn echt verschrikkelijk.
Het mag toch gezegd worden dat deze weer minder is? Tevens lijkt het erop dat het allemaal wat netter/rustiger wordt, beetje jammer.
Ik denk eigenlijk gewoon dat t een beetje begint te vervelen. Eigenlijk zit er ook niet echt humor in, want t is zo niet-grappig dat het wel grappig is. Want je denkt dat niemand zoiets slechts kan bedenken, maar dan komt t opeens en het heet Kabouter Wesley.
Het is gewoon absurdistische droogheid, als het met perfecte timing uitgevoerd word zoals in Lotto, overslapen etc. is het gewoon té geniaal
Ik vond hem best droog.. dat alle boeren op z'n vrouw gingen zitten gaf mij toch wel een kleine glimlach.
Ik vond het verhaal briljant, alleen het miste dat ultieme lach-effect wat ik bij sommige afleveringen heb. Hij moet weer iets meer schreeuwen en vloeken denk ik.
Ik vind deze ook wel tof. Ik moet niet keihard lachen, maar deze is wat subtieler en ook nog steeds leuk. Gewoon anders dan de anderen. /edit: ik heb hem net nog een keer gekeken en ik vind deze echt briljant. "Hij stierf toen hij naar een abstract schilderij keek". Wtf
Vind ze allemaal leuk, de een is wat minder hilarisch als de ander maar dan is ie nog niet gelijk kut.
De auteur zei bij de wereld draait door " Als er enig structuur in het verhaal komt dan gooi ik 'm weg". Ik denk dat hij dat alweer vergeten is.....
Wtf is de structuur hierin dan? Er wordt een verhaal in verteld, ja, voor het eerst, maar het is wel een verhaal zonder enige logica.