[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Potverdikkie, net eindelijk een keer zo'n chopper gunner kan ik er maar 5 seconde van genieten voordat de ronde voorbij is :mad:

2. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol::lol::lol:

Semtex erop. Gastank opblazen.

Zulke scores vind ik nog niet zo ziek hur. Met een beetje goede killstreak rewards en simpelweg newbies haal je dat zo :)

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hij bedoeld het échte dak, niet boven die liften, maar dat je via zo'n glazenwasserding moet dat maar aan 1 kant nog hangt, dan tegen zo'n groot gebouw moet via een randje en aan de andere kant van dat gebouwtje via een ander schuin glazenwasser ding kun je dan op het ekte dak.

4. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je het even vermeld want dat had ik nog niet door :p

Daar doelde ik ook op.... So yet again...

Semtex erop... Gastank laten ontploffen :p

5. BlueVFRank

BlueVFRank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of en javelin, die heeft toch iedereen al bij zich.

Heb de javelin weer snel omgeruild voor stingers, veel beter

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speelde vandaag met Slaatje B en ik had op mijn classes javelin gezet om Cold Blooded Pro te gaan halen, haalt hij alles voor mijn neus weg met die stingers van hem!8) Misschien dat ik ze ook maar eens moet gaan gebruiken.

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik word trouwens echt gek van die gasten online met de javelin glitch. echt te triest. Hopen dat ze allemaal gebanned worden.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begin de shitload aan campers, glitchers en grenadelaunchers in MW2 nu wel flink zat te worden zeg. Het wordt ook steeds erger, terwijl je zou vermoeden dat het af zou nemen na verloop van tijd...

Wel net nog effe de 4e nuke gehaald, maar m'n plezier was daarvoor al flink vergald. Het constant veranderen van wapens werkt de vastigheid ook niet echt in de hand. De FAL heeft zo'n irritante iron sight dat het al irritant is om fatsoenlijk 25 kills te halen voor de red dot. Jammer dat de G3 er niet meer in zit. Dat vond ik een veel fijner wapen (vooral met iron sight) dan de FAL...

Volgens mij staat daar helemaal geen gastank achter... :x

9. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jawel, alleen als die kerol op het dak slim is, blaast hij zelf die gastank op.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Gister ook voor het eerst in een room gezeten waarin de tegenpartij massaal de javelin glitch aan het doen was (op Highrise), vind het eigenlijk wel meevallen.. als je de glitchers niet te dichtbij laat komen en gewoon normaal blijft spelen kun je er nog steeds gehakt van maken. Ik geef toe dat het irritant is maar krijg het idee dat ze vooral zichzelf ermee hebben , gister ook makkelijk 2 rondes gewonnen waarna ze vervolgens allemaal de lobby verlieten (met een paar extra cheating complaints op zak).

Persoonlijk vind ik het belangrijker dat de 1887 generfed word. Ik heb hem zelf gister pas unlocked en er even wat langer mee gespeeld en ik vind het echt abnormaal overpowered. Zelfs mensen met Painkiller schiet je in dubbele blast op 20 meter dood...

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word alleen een beetje moeilijk om een javelin glitcher te ontwijken in favela.

12. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar had ik ook al moeite mee :+

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het zeggen:
    Infinity Ward faalt echt zo super hard in een goed matchmaking / host systeem.
    Het is echt om te huilen. :'-(

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Doe voortaam maar niet meer, we weten nu wel dat je dat vind :):.

15. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeg knaap, onderbouw dat eens.

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nouw mischien omdat MAtchmaking bagger is en omdat als de host dashboard er geen nieuwe word gezocht maar de game alsnog wordt beeindigt en migrating host in de meeste gevallen niet eens werkt?

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Oké
    Host = super vaak een Amerikaanse host, zelfs overdag / 's ochtends hier...
    En dan ook nog is dat er soms hosts zijn waarbij iedereen een yellow / red bar heeft. WTF is dat voor een systeem?
    Matchmaking = een game zoeken met meer dan 2 man is soms echt onmogelijk. Vaak raak je in verschillende games, soms is 1 iemand opeens weg. Etcetc.

tl;dr = het is 1 grote faal (net als @ CoD4 qua matchmaking)
    Als je een goede host hebt is het een zeer leuk spelletje hoor, maar helaas komt het vaak voor dat het matchmaking / host systeem niet goed meewerkt.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het wel meevallen. Moet wel zeggen dat ik zelden alleen speel. Eigenlijk altijd 3-5 andere nederlanders in mijn party (met allemaal open NAT). Het vol raken van de lobby duurt soms wel wat lang maar dat is te verwachten als 1 team al vol zit.

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Mah, het is vooral 's avonds natuurlijk dat het kut wordt. Als er ook maar 1 amerikaan in de lobby zit lijkt het al of die de host krijgt.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is inderdaad wel raar. Die selectie is wat vreemd, het gebeurt me soms dat we met 6 nederlanders in 1 team zitten en er een aantal engelsen/fransen/amerikanen joinen en dan vervolgens een amerikaan de host krijgt. Ik kan het me in zo'n geval voorstellen dat de engelsman hem krijgt omdat de kans redelijk aanwezig is dat de gemiddelde ping naar hem het laagst is maar dat de amerikaan de laagste ping naar alle aanwezigen heeft is volgens mij in zo'n geval vrijwel onmogelijk en toch krijgen ze hem.

Maar ook dat vind ik zelf niet zo heel erg omdat ik het idee heb dat als 1 van mijn nederlandse teamgenoten of ikzelf de host eenmaal heeft we hem ook behouden totdat de host eruit gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina