[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    engelsen hebben over het algemeen kut internet, dus nl zou het gewoon moeten krijgen :p

2. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ging gister met een party Capture the Flag spelen, en ineens waren we allemaal in een Free For All match gegooid? Hoe kan dit? Weet iemand een manier om met heel je party een free for all match te doen zonder private match?

(Zit FfA in Moshpit playlist?)

Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet met Cookie en Victor 18 potjes achter elkaar gewonnen _O_. Ging echt super hard! Nu geen zin meer, dus volgende keer hopelijk verder met die winning streak.

4. thegingerninja

thegingerninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vrijwel altijd in mn eentje omdat ik geen vrienden/kennissen heb die het ook spelen (op de 360 dan iig). Ook zit ik (nog niet) in een clan. Iemand ideeën om in parties te komen met veel nederlanders? Ik kom nooit Nederlanders tegen bijna ingame. Iemand zin om samen te spelen?

5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    ffa zit in moshpit volgens mij

6. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag MW2 binnen gekregen, maar ik ben SUPER slecht op Multiplayer xD

Maargoed, ik heb dan ook nooit MW1 gespeeld, dus wordt het oefenen voor mij.

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben veel mensen hoor in het begin :)

Word vanzelf beter ;)

8. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach wij kwamen eens met de hele groep terecht in een private match van mensen die we nieteens kenden.. en niemand kon hem ook starten.. :+

Vandaag weer glitchers tegengekomen.. word er zat van!

9. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Speel toch gemiddeld 2-3 uur per dag en echt geen last van glitchers, dus naar mijn mening is het een beetje gezeur allemaal. Het is maar waar je op wilt letten. Je kunt je heel erg aan dingen gaan ergeren en vervolgens al je plezier in het spel vergallen of je kunt gewoon die dingen negeren en gewoon lekker denken van ach, volgende keer pak ik hem terug van afstand.

Wat ik alleen niet snap, en dit heeft niets met de ontwikkeling van het spel te maken, is dat als je Demolition speelt en jij rushed als een gek en pakt vervolgens 3-4 verdedigers mee en probeert de bom te planten. Dat werkelijk geen een medespeler van je mee rushed en met man en macht je probeert te verdedigen terwijl jij de bom aan het installeren bent. Heel vreemd vind ik dat. Iedereen wordt er toch beter van als je wint? Of jij verdedigen moet, en iemand staat gewoon nog steeds te campen voor de bom terwijl de bom nota bene binnen 10 seconden defused moet worden. Daar kan ik me wel aan ergeren dan.

10. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. weetje ik had het net weer.. ik zie iemand, sniper erop, en hij had helemaal niets, terwijl ik hem vol raakte.. OMDAT!! zijn naam er niet boven stond en het dus iemand van mijn eigen team was, en dat heb ik zoooooooo vaak!! (En soms ook met de tegenpartij, en dat ze dan echt niet doodgaan.. ) Ik snap t af en toe niet.. iemand loopt twee keer door mijn claymore (zonder scrambler) en hij gaat niet af.. 3e keer pas!

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ook weer zo een gltcher (knifen met die granaat in zun klauwe) ik snap dat echt niet, heb je 12 kills en 12 deaths wat heb je daar nou aan. maar het is wel zwaar klote ben je net lekker bezig komt er weer zo een nicht aan.
    gister ook iets vaags meegemaakt, ik lock op een UAV met een stinger krijg ik zo een kruisje dat ik hem wel raak maar geen punten.

12. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je vind het nu gezeur, maar als je ze een keer tegenkomt merk je het vanzelf wel hoor.
    Negeren kun je wel vergeten en je kan wel makkelijk zeggen dat het gezeur is, maar ik hoop écht dat je er vandaag of morgen een tegenkomt puur zodat je het zelf kan voelen (de frustratie)._0/

Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  13. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Precies wat ik wilde zeggen

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd gewoon klote als je iemand neerschiet en die hele gozer explodeert , het ziet er wel cool uit maar ik stuur toch lekker een file complaint.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speelde daarna nog even een potje met Gold en toen kwamen we gewoon tegen Emotion en al die anderen waar we normaal mee spelen. Vrij vertieft want gelijk was de streak weer pleite :emo: Maar mijn winstreak was 31 dus dat had sowieso nog wel even geduurd.

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen willen spelen vanavond rond half 10, voeg me maar toe. Ik speel de laatste tijd nooit meer samen8) Heb wel zin in wat gebabbel en gezelligheid tijdens de match.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Half 10? Kan het niet wat vroeger :+ ?

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Basketbaltraining tot half 9, dan ben ik om kwart voor 9 thuis. Douchen enzo. Dus waarschijnlijk 9 uur/kwart over 9 op zijn vroegst:+

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die Javelin unlockt en heb mezelf er al drie keer mee opgeblazen 8)..
    Had er twee keer ook nog kills mee lol!

Derde keer ging me raket beetje scheef, richting een muurtje :+

Zonder glitch he, gewoon locken en dat hij dan tegen een afdakje ofzo botst waardoor die ontploft. En een enemy gaf me een headshot met een RPG!!! Hij stond voor me, schoot en de rest kan je al raden 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina