FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik ze allebei '08 en '10.

Maar er is echt wel een groot verschil hoor.
    Alleen zal je dat niet zo snel in de demo merken.

BTW je mening op een demo baseren is zowiezo niet verstandig om te doen.
    Ben ik ook al een paar keer de mist mee ingegaan bij andere games

2. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
  3. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best hoor, viel me alleen op in de vergelijking die ik zo maakte.. Weet ook wel dat een demo niet het volledig spel is, heb jarenlang reviews geschreven ;)

Maar ik kon niet echte verbeterpunten vinden als ik de demo ernaast legde. Vooral qua gameplay niet, en vond het er ook grafisch niet mooier uitzien.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dan weet je waar je over praat, maar het grootste verschil tussen '08 en '10 is vooral het hele online gebeuren. Zoals OnlineClubs spelen, 10 vs 10, e.d.
    Het is wel een hele nieuwe ervaring om met 20 verschillende gamertag's op 1 veld te lopen. Als je alleen Fifa 08 gewend ben.

Maar ook gewoon 1 tegen 1 werkt allemaal veel beter en soepeler.

Kwa gameplay en graphics zal fifa niet zoveel veranderd zijn. Gameplay kan op moment denk niet beter/realistiserer. Daarom veranderen ze het denk ik ook niet. Ze kunnen alleen maar stuk maken wat ze nu hebben bereikt.

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele online gebeuren van 20man op 1 veld kan zowat iedereen gestolen worden. Verder is de gameplay wel degelijk enorm veranderd. Iemand die af en toe een footy speelt merkt het misschien niet maar als je er echt naar gaat kijken en daadwerkelijk de tijd neemt zijn 08,09 en 10 toch wel echt heel anders, grafisch steeds kleine vooruitgangen maar de gameplay van 08->09/10 is echt heel groot.

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben niet 'zowat iedereen'. samen met m'n zwager en 3 vrienden speel ik regelmatig in 1 team, we hebben ook een aantal friendlist-lui, die sporatisch weleens meedoen. Check in het Xbox Live Gaming Forum meerdere mensen die het niet gestolen kan worden.

Sorry, er is inderdaad verschil, maar zo groot vind ik dat verschil niet.

Ik ben juist erg tevreden over het 'online-gebeuren'

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt, maar jij zegt dat het online gebeuren het grootste verschil is. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ook als je dat niet speelt het verschil alsnog wel behoorlijk groot is. Bij fifa08 was het (bij de goeie waar ik tegen speelde) 50% keer een goal van een goal die van een klein aftikje vanaf de rand van de 16m kwam en zo haast niet te verdedigen was. Verder herinner ik me niet heel veel van 08.

Bij 09 waren stiftjes/lobjes heel goed en draaide bijna alles om hoe snel je spits was in een 1v1. Ook was de gameplay echt behoorlijk veranderd. Als je ze achter elkaar speelt merk je dat echt wel heel snel. Bij fifa10 hebben ze het zo aangepast dat snelheid niet meer het belangrijkste aspect is en lobjes/stifjes zijn een stuk minder snel automatisch raak.

Fifa 10 en fifa09 zou je nog wel redelijk met elkaar kunnen vergelijken dat er weinig gebeurd is maar fifa08 en fifa10 zit zo'n wereld van verschil dat ik mensen die het hetzelfde vinden haast niet serieus kan nemen.

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort mij niet zeggen dat er geen verschil zit tussen '08 en '10. Maar het zijn allemaal details van de gameplay, niet de gameplay zelf. Of je mij serieus neemt is jouw pakkie an.

Tuurlijk is er veel veranderd. Maar bijvoorbeeld de controls zijn al die jaren altijd hetzelfde gebleven. Steekpassen, voorzetten, 2keer X voor eentje op de stropdas, e.d
    Daar is niets aan veranderd, de tactics zijn allemaal wat verscherpt.

Maar jij hebt het maar over een GROOT verschil van gameplay.

!!! Voorbeeld van GROOT verschil van gameplay = Fifa <-> Pro Evo.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het hele spel eerst om snelheid van spelers gaat en nu vooral om passen noem ik een behoorlijk heel groot verschil.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, jij jouw mening, ik de mijne. Wat geeft het. Nederland is gelukkig een meningsvrij land

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Oke jongens, even wat vraagjes, ik heb ook al wat andere forums zitten bekijken en ik heb het probleem met de Accomplishments voor mijn speler. Sommige dingen die ik zeker weet die ik heb gedaan worden niet geunlocked, een voorbeeld hiervan is"Scoor vanuit een vrij trap in wedstrijd", ik heb dit al een paar keer gedaan want bij de andere Accomplishment van "Scoor 25x vanuit een vrij trap" staat dat ik er 2/25 heb. Maar gewoon 1x scoren vanuit een vrije trap wordt gewoon niet geunlocked en zo heb ik dat wel met meerdere dingen. Een ander voorbeeld is dat je 2x met een verschillende pass een teamgenoot moet bereiken, ook deze heb ik al zoveel keer gedaan maar wordt niet geunlocked? Hebben meer mensen hier last van?

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik heb ook meerdere dingen unlocked, die er toen niet kwamen.

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel al een tijdje heb gehad, is dat ik er een unlock en dat ook zie dat ik hem later niet meer heb. Dit kun je voorkomen door je fifa profile te saven.
    Wat die vrije trap betreft, kan het zijn dat je hem erin moet schieten met effect voordat hij hem telt.

EDIT: Het kan ook zijn dat je hem op nederlands hebt gezet en dat door de vertaling de omschrijving misschien beetje vervaagd is.

Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Af en toe ben ik dit spel wel echt zat. Na een week begin ik weer even, rol de eerste drie gasten op in de eerste 30 minuten van de wedstrijd, begin ik aan de 4e blijft de wedstrijd hangen en telt het opeens als gelijkspel (stond ook 2-2), afijn niet zo heel erg, maar de volgende wedstrijd disconnect ik opeens van ea servers (niet van hele internet) op het moment dat ik de 1-0 scoor. Potje daarna moest ik stoppen omdat we opeens 15 minuten eerder eten dan normaal dus zet ik mijn xbox uit.

Volgende dag (gister) weer verder. Eerste potje verlies ik gewoon legit, beetje op een suffe manier, maar wel mijn eigen schuld dus maakt niet uit. Volgende twee potjes win ik om vervolgens in mijn derde potje, weer vlak na de 1-0, een vastloper te krijgen. Ik dacht, nog half uur tot ik moet ik eten dus ik start nog een laatste potje om vervolgens in de 30ste minuut mijn moeder te horen roepen dat we weer gaan eten. Dus ik denk dit keer fok it ik speel verder, echt een vette wedstrijd en stond 2-1 voor, maar vervolgens word mijn moeder weer pissig dus moet ik in de 70ste minuut alsnog stoppen. Dit keer zette ik hem niet uit, maar laat ik hem aflopen gewoon. Verlies ik 2-3. En als afsluiter bleef mijn xbox weer hangen.

Dat is dus 1x legit verliezen, 1x gelijk en 5x verliezen door dingen waar ik niets aan kon doen. Weer DNF erbij en hele gemiddelde naar de tering.........

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik had gisteren dus de game per ongeluk op Engels gezet en toen ging ik spelen, kreeg ik dus wel gewoon alle accomplisments, ook van die vrije trap, ik dus echt heel blij, even later nog een vrije trap erin, toen die accomplisment van 2vrije trappen in een wedstrijd erin schieten ook behaald \o/\o/

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Apart dat Xavi hier op de nieuwe Predator X's loopt en dat wij ze (nog) niet ingame hebben. Iemand enig idee of ze ingame komen middels een update?

17. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik ook last van. Ik speel namelijk vaak genoeg met zn 4'n tegen elkaar.

De oplossing: Log uit met je profiel en speel gewoon zonder een actief profiel.
    Vervolgens gwoon op doorgaan zonder opslaan klikken

18. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zeker een leuk team opgebouwd. Ik ben samen met een vriend ook al een tijd bezig met Milwall. We zijn gepromoveerd naar de Championship en zijn daar 3e geëindigd, wat betekend dat je play-offs moet spelen om te kunnen promoveren naar de premier league. De 1e plaf-off wedstrijd gewonnen van Sheffield W. en nu de finale play-off wedstrijd tegen ''the Wolfs''. Ben dus benieuwd.

Hebben spelers als Meric (oud ADO speler), boukhari, Rutjes, Collins John en Vurnon Anita gehaald

Is het trouwens ook zo dat je nieuwe sponsors krijgt of extra bonussen o.i.d. Hoogstwaarschijnlijk promoveren we namelijk naar de PL, maar we beschikken maar over +/- 3 mln Euro, waar we weinig versterkingen voor kunnen halen..

19. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een fifa10 vraag.

Hoe zorg ik ervoor dat er rechtsonder een avatar in mijn beeld komt te staan ipv de schaduw? Ik heb een avatar aangemaakt op easportsfootball.com en daar staat hij wel, inclusief mijn gegevens. Maar op mijn xbox lijkt het niet door te komen, ook niet als ik online speel.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij komt alleen je Gameface daar te staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina