[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

NIIIIICE! Ik had het volledige stukje niet gelezen...puur dat Y3 naar europa kwam was genoeg.

Ik heb de demo gespeeld, en qua animaties enzo kan het allemaal wel wat minder houterig. Maar er zit wel een fantastisch verhaal aan, en ik dig echt die asian-crime dingen.

Nou vraag ik me wel af, moet ik Yakuza en Yakuza 2 gespeeld hebben?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ach, van mij mag Sega erin stikken (en jullie weten vast wel waarom).

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat het verhaald op zich zelf staand is, maar er zullen ongetwijfeld wel personages van de vorige delen zijn en/of verwijzingen naar de vorige delen.

Ik moet nog steeds Yakuza 1 uitspelen (zit aan het einde) en Yakuza 2 heb ik klaar liggen :+.

Maar Yakuza = Shenmue... alleen met een ander verhaal dan en nog een paar andere dingetjes:+.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zijn deel 1 en 2 met Japanse voices?

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ja, maar het gaat me juist om het verhaal, dat moet nog afgemaakt worden. :+

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Deel 1 niet, maar deel 2. De engelse voicecast in deel 1 valt anders wel zeer goed mee.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    doe het ook niet...... nooooo way dat ik naast DA:eek:, DII, ACII, Demon's Souls en Fallout 3 ook nog de eerste twee delen ga uitspelen :+

Tis trouwens echt een belachelijke datum....gelijk met GT5, GoWIII, FFXIII en de maand erna komt Heavy Rain.....

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is de demo van Yakuza 3 van de japanse PSN gehaald? Ik kan em nergens meer vinden.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaaf dat ryu ga gotoku in europa komt als yakuza 3!

heb hem inmiddels 2 keer uitgespeeld (japanse versie uiteraard) en kan hem echt aanraden als je shenmue tof vindt, en als je yakuza praktijken waardeert (plus een rijk verhaal eromheen).
    Het is af en toe wel wat zoetsappig (haal eten voor een straathondje, speel verstoppertje met wat kinderen) en de animaties zijn wat houterig.. maar de gevechten zijn erg goed en het is een sfeervol spel vol met mini-games en mooi omgevingen... ook met een rpg-element trouwens voor diegene die graag unlocken en willen levelen.

briljant dat ze de japanse stemmen erin houden.. die zijn al erg goed en dat moet je niet veranderen.. gewoon subs eronder en spelen maar.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Goed om te horen. Ja ik vind de animaties ook houterig maar ja. Wel cool dat je in die gevechten allerlei objecten als wapen kunt gebruiken. Ook kan het hele sfeertje zeer waarderen. Het doet me echt denken aan films als Oldboy en natuurlijk Infernal Affairs, en dat kan ik zwaar waarderen. Dat ze die stemmen erin laten is de beste beslissing die ze in tijden gemaakt hebben want ik erger me kapot aan games als Infinite Undiscovery bijvoorbeeld...laat gewoon die stemmen erin denk ik dan. Maar goed, heel nice.

Wel een beetje een rotdatum. Kwam in die maand niet nog veel meer uit , ook voor 360?

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Whut?

Kun je hem importeren? Maar is die dan japans of ook engels?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Grappig dat een Koreaanse en Chinese film je doen denken aan de sfeer in een Japanse game (of andersom). :+

Vast, maar het mist juist de wereld van Shenmue, dus is ie imo minder aan te raden voor Shenmue fans...

13. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ratchet and clank a crack in time gekregen met mijn ps3 slim 250 gb =D
    Ik heb het spel nu al uitgespeeld :p
    Best wel vet (A) maar ik zou liever uncharted 2 hebben en assassins creed 2!

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Even voor de lol melden dat de release van Yakuza 4 in Japan ook maart is :+.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat is er bij Ninja Gaiden Sigma eigenlijk nieuw t.o.v. Ninja Gaiden Black?

En belangrijker nog, zit er weer een easy mode (ninja dog) in?

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    old boy is 100% koreaans.. heh, maar ik geloof internal affairs ook.

De wereld van yakuza is inderdaad wat killer, meer georienteerd op gevechten en minder zoetsappig dan de wereld van shenmue.
    Maar houd je van de minigames en het vechten zoals je deed in shenmue dan komt er toch niks dichter in de buurt dan de yakuza franchise... als je eenmaal hebt gedart in yakuza 3 dan komt echt dat shenmue gevoel weer terug.

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    yup.. gewoon geimporteerd via een shop in NL.. alles is in het japans dus dat moet je wel een beetje kennen (of een guide gebruiken via internet) om het te volgen.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, heb hem onlangs er nog afgehaald maar heb hem wel moeten zoeken met de zoekfunctie.

Nieuw is de Team Mission mode, de speelbare levels met de (nieuwe) meisjes, minder bloed en betere graphics. Maar door die betere graphics heb je minder vijanden op je scherm (ze komen meer in vloten) wat de game iets simpeler maakt. Als ik me goed herinner zit er een easy mode in (ik heb de simpelste mode genomen en het is eigenlijk iets te simpel :+).

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net demo van Dantes infferno gespeeld. Een 100% GoW kloon maar speelt ontzettend lekker weg en de etting bevalt mij ook prima :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik echt de verschillen weet ;)

Hoe dan ook, ik heb net de demo van Yakuza 3 uitgespeeld, uiteraard begreep ik echt niks van wat er allemaal gezegd werd, maar dat komt in maart allemaal wel. Ik zag ook in de options dat je kunt upgraden en ik neem aan ook nieuwe moves krijgt dan. Dat is echt nice. Ik had mezelf ge-upgrade net, en ik leek een nieuwe move te hebben maar ik heb geen idee hoe ik die kon doen.

Grafisch is de game ook niet het wondertje wat je wel zou verwachten na al die trailers, maar het is al gauw duidelijk dat dat cutscenes zijn en zeker niet ingame.

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina