Lol zie hier allemaal guns maar enige wat ik tot op heden gebruik is de Famas.... (99% van de tijd). Zal wel komen omdat ik ook 99% van de tijd Hardcore S&D speel.
Ik twijfel btw nog om te prestigen, denk dat ik het niet doe.. ben je weer een tijd je equipment kwijt terwijl ik toch weet dat ik niet tot level 10 ga prestigen.
Scavenger is trouwens een mega perk.
Oja EEN idee voor de nieuwe CoD: Bij S&D maak je veel minder kills, het duurt dan ook veel langer voordat je bepaalde nieuwe attachments voor wapens kan krijgen (vaak is het "maak x aantal kills met"). Ze zouden een systeem moeten maken dat uitrekent hoeveel kills er worden gemaakt in de gamemodes en die vervolgens met elkaar vergelijken/multiplien zodat bij élke gamemode evenveel tijd in het behalen van attachments/challenges zit!
Dát zou pas revolutionair zijn.
Immers zit ik na een potje S&D op vééél minder kills dan een potje Ground War. En daardoor duurt het veel langer om weapon challenges te halen.
EDIT: Ook dom dat ze niet hebben neergezet wat je moet doen voor emblems/titels.. zo zijn het gewoon plaatjes waarvan het gros niet eens weet waar ze voor staan of hoe moeilijk ze te behalen zijn.
Laatst bewerkt: 9 dec 2009